Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Zabawki > Maskotki > Jak zrobić kukiełkę na rękę?
Jak zrobić kukiełkę na rękę?

Jak zrobić kukiełkę na rękę?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (89 ocen)
Oceń 
Prosta kukiełka na rękę może być zrobiona praktycznie z każdego materiału, jaki sobie wymyślisz. Spróbuj użyć filcu lub innej tkaniny by zrobić ludzką kukiełkę i odpowiedniego koloru futerka by zrobić kukiełkę zwierzątko.
guziki, wstążki, igła do haftowania, koraliki, tektura lub karton, spinacze krawieckie, nici do haftowania, filc, futerko, klej, maszyna do szycia, igły i nici do maszyny, nożyczki, ołówek, sztywny papier - brystol, linijka
1
Ołówkiem narysuj wzór kukiełki na brystolu lub średnio twardej tekturze. Rysuj i poprawiaj aż do czasu, gdy stworzysz dokładnie taki wizerunek, jaki chciałbyś, aby miała twoja kukiełka.
2
Narysuj głowę i szyję, potem dorysuj ramiona. Ramiona mogą być odgięte do przodu lub do tyłu, ustawione pod kątem 90 o do reszty ciała.
3
Upewnij się, że szerokość i długość ramion/rąk kukiełki jest na tyle duża by zmieściły się tam twoje palce i dłoń zwinięta w pięść. Uformuj tak głowę pacynki aby wygodnie było włożyć tam palec, inaczej nie będzie "wygodna" dla twojej ręki.
4
Narysuj linie od ramion aż do planowanego końca długości kukiełki. Ostateczna długość kukiełki nie powinna być większa niż odległość od palca, który będzie przytrzymywał głowę do łokcia.
5
Wytnij narysowany kontur dokładnie po liniach.
6
Przygotuj materiał, złóż go prawą stroną do środka, ułóż wycięty szablon kukiełki, przypnij szpilkami, aby się nie przesuwał i wytnij. Usuń szpilki.
Jak uszyć poszewkę na poduszkę?
Jak zrobić pingwina z butelek po napojach?
Jak narysować dłoń?
Jak samemu zrobić nadruk na koszulce?
strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (89 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

Ewelina82 - 2013-01-28
Kukiełki na ręce można także wykonać z rękawiczek. Można je doskonale ozdobić guzikami, cekinami i koralikami. W zależności od tego jaką postać chcemy stworzyć należy wybrać odpowiedni kolor i wzór rękawiczki.
Ewelina82 - 2013-01-25
Tak jak napisała Karolina skarpetki są bardzo dobrym pomysłem. Jednak gdy pod ręką nie mamy akurat filcu czy materiału doskonale sprawdzi się zwykły papier i klej. Dodatkowo taką kukiełkę można pomalować kredkami i flamastrami. Owszem takie kukiełki są mniej trwałe ale gdy nam się popsują, możemy przecież szybko wykonać nowe.
Karolinas - 2012-10-23
Ja wykonuję kukiełki ze skarpetek :) Skarpetki idealnie pasują na rękę i oszczędzam sobie przy tym czasu na szycie. Doszywam tylko kolorowe oczka i śmieszne buźki i pacynka gotowa :) W zależności od tego jaką pacynkę chcę stworzyć wybieram odpowiedni kolor skarpetki.
Pacynki to doskonałe zabawki dla dzieci i sposób na wyzwolenie u nich pokładów kreatywności. Dodatkowo dają one...
Jak zrobić pacynki?
Pacynki to doskonałe zabawki dla dzieci i sposób na wyzwolenie u nich pokładów kreatywności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub