Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Zabawki > Maskotki > Jak zrobić kukiełkę na rękę?
Jak zrobić kukiełkę na rękę?

Jak zrobić kukiełkę na rękę?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (90 ocen)
Oceń 
Prosta kukiełka na rękę może być zrobiona praktycznie z każdego materiału, jaki sobie wymyślisz. Spróbuj użyć filcu lub innej tkaniny by zrobić ludzką kukiełkę i odpowiedniego koloru futerka by zrobić kukiełkę zwierzątko.
guziki, wstążki, igła do haftowania, koraliki, tektura lub karton, spinacze krawieckie, nici do haftowania, filc, futerko, klej, maszyna do szycia, igły i nici do maszyny, nożyczki, ołówek, sztywny papier - brystol, linijka
1
Ołówkiem narysuj wzór kukiełki na brystolu lub średnio twardej tekturze. Rysuj i poprawiaj aż do czasu, gdy stworzysz dokładnie taki wizerunek, jaki chciałbyś, aby miała twoja kukiełka.
2
Narysuj głowę i szyję, potem dorysuj ramiona. Ramiona mogą być odgięte do przodu lub do tyłu, ustawione pod kątem 90 o do reszty ciała.
3
Upewnij się, że szerokość i długość ramion/rąk kukiełki jest na tyle duża by zmieściły się tam twoje palce i dłoń zwinięta w pięść. Uformuj tak głowę pacynki aby wygodnie było włożyć tam palec, inaczej nie będzie "wygodna" dla twojej ręki.
4
Narysuj linie od ramion aż do planowanego końca długości kukiełki. Ostateczna długość kukiełki nie powinna być większa niż odległość od palca, który będzie przytrzymywał głowę do łokcia.
5
Wytnij narysowany kontur dokładnie po liniach.
6
Przygotuj materiał, złóż go prawą stroną do środka, ułóż wycięty szablon kukiełki, przypnij szpilkami, aby się nie przesuwał i wytnij. Usuń szpilki.
Jak narysować różę?
Jak zrobić pompon?
Jak narysować psa?
Jak zrobić pingwina z butelek po napojach?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić pacynki?
 4.6/5 (90 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Ewelina82 - 2013-01-28
Kukiełki na ręce można także wykonać z rękawiczek. Można je doskonale ozdobić guzikami, cekinami i koralikami. W zależności od tego jaką postać chcemy stworzyć należy wybrać odpowiedni kolor i wzór rękawiczki.
Ewelina82 - 2013-01-25
Tak jak napisała Karolina skarpetki są bardzo dobrym pomysłem. Jednak gdy pod ręką nie mamy akurat filcu czy materiału doskonale sprawdzi się zwykły papier i klej. Dodatkowo taką kukiełkę można pomalować kredkami i flamastrami. Owszem takie kukiełki są mniej trwałe ale gdy nam się popsują, możemy przecież szybko wykonać nowe.
Karolinas - 2012-10-23
Ja wykonuję kukiełki ze skarpetek :) Skarpetki idealnie pasują na rękę i oszczędzam sobie przy tym czasu na szycie. Doszywam tylko kolorowe oczka i śmieszne buźki i pacynka gotowa :) W zależności od tego jaką pacynkę chcę stworzyć wybieram odpowiedni kolor skarpetki.
Pacynki, których wykonanie przedstawiamy poniżej są niezwykle łatwe do zrobienia, dostarczają mnóstwo dobrej zabawy, a...
Jak zrobić pacynkę króliczka?
Pacynki, których wykonanie przedstawiamy poniżej są...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub