Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Serca > Jak leczyć opuchliznę nóg?

Jak leczyć opuchliznę nóg?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (409 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Opuchlizna stóp i kostek może być spowodowana przez problemy z krążeniem wynikające głównie z siedzącego trybu życia, długiej jazdy samochodem czy samolotem, zbyt wysokiej temperatury, nadwagi, miesiączki, zażywania tabletek hormonalnych jak również z powodu niewydolności krążenia, zapalenia żył kończyn dolnych, choroby wątroby, choroby nerek i wielu innych. Poniżej przedstawiam różne sposoby na opuchliznę nóg. Jeśli sposoby te zawiodą, należy bezzwłocznie udać się do lekarza.
 2/5 (409 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

margo - 2014-10-20
mi za to pomogła taksyfolina, szczególnie jak były upały.
Sabina ROJEK, Wrocław - 2014-06-12
ODŻYWIANIE PRZY OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. *****

1. Jemy niskotłuszczowo czyli:
INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU.

2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne):
NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

3. Puenta to tabele:
IŻ PRODUKTU.

P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane.

4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw:
WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.
topielica - 2013-07-07
Ja dodałabym również naprzemiennie moczenie nóg w zimnej wodzie a potem w ciepłej.Przydatny byłby również masażer do stóp - jest teraz ich mnóstwo .Sama takowy posiadam i wiem jakie to dobrodziejstwo móc zrelaksowac stopy w kąpieli wodnej z efektami masującymi.Witamina c też jest przydatna ponieważ uszczelnia nasze naczynia krwionośne co przyczynia się do lepszego funkcjonowania naszych nóżek - ale należałoby ją jeśc codziennie.
zbir - 2012-02-16
prosze odomowesposoby na opuchliznenog
agnieszkaf - 2010-04-03
Nogi nalezy trzymac nieco wyzej niz reszte ciala- siedzenie przy biurku "na szeryfa", lezac tez unosimy- to pomaga zmniejszyc obrzek.
Soli nie powinnismy teoretycznie uzywac wogole, bo produkty, ktore kupujemy juz ja zawieraja.
Leki zawsze przyjmujemy zgodnie z zaleceniami lekarza!! Oczywiscie mozemy sami kupic bez recepty suplement usuwajacy zbedna wode ktora organizm zatrzymuje w trakcie lub przed miesiaczka, ale LEKI Zawsze przyjmujemy zgdonie z zaleceniami!
Przy przyjmowaniu tabletek anty- nalezy rzucic bezwzglednie palenie!
Obrzęki na nogach mogą powstawać z różnych przyczyn. Pojawiają się np. po długim chodzeniu w niewygodnych butach. Ale –...
Dlaczego puchną nogi?
Obrzęki na nogach mogą powstawać z różnych przyczyn. Pojawiają się np. po długim...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub