Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Serca > Jak leczyć opuchliznę nóg?

Jak leczyć opuchliznę nóg?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (407 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Opuchlizna stóp i kostek może być spowodowana przez problemy z krążeniem wynikające głównie z siedzącego trybu życia, długiej jazdy samochodem czy samolotem, zbyt wysokiej temperatury, nadwagi, miesiączki, zażywania tabletek hormonalnych jak również z powodu niewydolności krążenia, zapalenia żył kończyn dolnych, choroby wątroby, choroby nerek i wielu innych. Poniżej przedstawiam różne sposoby na opuchliznę nóg. Jeśli sposoby te zawiodą, należy bezzwłocznie udać się do lekarza.
 2/5 (407 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Sabina ROJEK, Wrocław - 2014-06-12
ODŻYWIANIE PRZY OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. *****

1. Jemy niskotłuszczowo czyli:
INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU.

2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne):
NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

3. Puenta to tabele:
IŻ PRODUKTU.

P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane.

4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw:
WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.
topielica - 2013-07-07
Ja dodałabym również naprzemiennie moczenie nóg w zimnej wodzie a potem w ciepłej.Przydatny byłby również masażer do stóp - jest teraz ich mnóstwo .Sama takowy posiadam i wiem jakie to dobrodziejstwo móc zrelaksowac stopy w kąpieli wodnej z efektami masującymi.Witamina c też jest przydatna ponieważ uszczelnia nasze naczynia krwionośne co przyczynia się do lepszego funkcjonowania naszych nóżek - ale należałoby ją jeśc codziennie.
zbir - 2012-02-16
prosze odomowesposoby na opuchliznenog
agnieszkaf - 2010-04-03
Nogi nalezy trzymac nieco wyzej niz reszte ciala- siedzenie przy biurku "na szeryfa", lezac tez unosimy- to pomaga zmniejszyc obrzek.
Soli nie powinnismy teoretycznie uzywac wogole, bo produkty, ktore kupujemy juz ja zawieraja.
Leki zawsze przyjmujemy zgodnie z zaleceniami lekarza!! Oczywiscie mozemy sami kupic bez recepty suplement usuwajacy zbedna wode ktora organizm zatrzymuje w trakcie lub przed miesiaczka, ale LEKI Zawsze przyjmujemy zgdonie z zaleceniami!
Przy przyjmowaniu tabletek anty- nalezy rzucic bezwzglednie palenie!
Opuchnięte nogi mogą skutecznie utrudnić wykonywanie codziennych czynności. Obrzęk nie tylko jest bolesny, ale wywołuje...
Jak zmniejszyć opuchliznę nóg za pomocą ćwiczeń?
Opuchnięte nogi mogą skutecznie utrudnić wykonywanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub