Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Nasza-Klasa > Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?
Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?

Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (243 ocen)
Oceń 
Dodawanie zdjęć na Naszej-Klasie jest bardzo proste. Jedynym utrudnieniem może być ograniczenie wgrywania wielkości zdjęć do maks. 0.6 MB jednak i to nie stanowi zbyt dużego problemu. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku dodać zdjęcie na Naszej-Klasie.
aktywne konto na Naszej-Klasie
1
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy
Najedź na zakładkę "profil" znajdującą się w górnym pasku menu a następnie wybierz "dodaj zdjęcie".
2
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy 2
Kliknij na przycisk "przeglądaj" i wybierz odpowiedni plik ze zdjęciem, które chcesz dodać do portalu.

Wybierz album do którego chcesz je dodać. Jeśli nie masz jeszcze żadnego albumu wówczas go stwórz wpisując jego nazwę w polu tekstowym.

Wybierz opcje dodatkowe wg własnych preferencji a następnie wciśnij przycisk "dodaj".
3

Zdjęcie jest za duże?

Jeśli tak sprawdź najpierw jak jest duże. W tym celu kliknij na zdjęcie prawym przyciskiem myszy i wybierz "właściwości". Przeczytaj jaki jest rozmiar zdjęcia. Maksymalny rozmiar zdjęcia jaki możesz wgrać na Naszą-Klasę to jest 0,6 MB a to jest 614,4 KB.

Jeśli zdjęcie jest za duże możesz je pomniejszyć w:

IrfanView - Obraz -> Zmień rozmiar obrazka (teraz masz kilka możliwości zmiany rozmiaru. Najlepiej ustaw "nowy rozmiar jako procent oryginału". Jeśli zdjęcie jest tylko troszkę za duże, wpisz w pole "szerokość" 90% i kliknij na "zapisz". Sprawdź teraz jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

PhotoFiltre - otwórz w programie zdjęcie, które chcesz pomniejszyć. Kliknij zakładkę "zdjęcie" a następnie "wielkość zdjęcia" (Ctrl+H). Wybierz "nowy rozmiar", ustaw na % i wpisz w szerokości np. 90% (jeśli chcesz tylko nieznacznie pomniejszyć zdjęcie). Wciśnij "ok" i zapisz. Teraz sprawdź ponownie jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

(dwa powyższe programy są najbardziej popularne, proste w obsłudze i na dodatek darmowe)

Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia profilowe na Facebooku?
Jak zmienić  nazwisko na Facebooku?
Jak stworzyć nową grupę na Facebooku?
 1.3/5 (243 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Andrzej - 2013-01-06
Chcę przeniesć zdjecia z Galeri NK na Facebooka i nie mam zielonego pojęcia jak a podpowiedzi nie ma zadnej,proszę o pomoc...
olla - 2012-04-13

Ja też chce dodać i nie mogę biore dodaj zdjecie a tu nic mi nie wyskakuje nawet nie próbuje sie otworzyć,mam wrażenie że musi być jakiś program w komputerze zainstalowany.chociaż na Fb wstawiam bez problemu.A limitu napewno na nk nie przekroczyłam ponieważ od ok 6 miesiecy weszłam dzis pierwszy raz.

martunia:) - 2012-04-11
tak to chyba każdy umie ale jak wgrać zdjęcia z aparatu w komputer do odpowiedniego miejsca znaczy to jest proste ale zgubiłam kabel
Asiak - 2012-02-09
Witam, mam problem- otoz nie moge dodac zdjecia na nk, nie przekroczylam limitu,ani nic z tych rzeczy. klikam na "dodaj zdjecie" i nic sie nie otwiera, probowalam juz kilka razy, wylogowywalam sie i zalogowalam od nowa i tez nic. Co zrobic?
Internet - 2011-03-22

Otwierasz zdjęcie które chcesz mieć jako zdjęcie profilowe. Po lewej stronie jest menu narzędzia a tam zakładka "ustaw jako awatar". Następnie dostosowujesz obszar zaznaczenia i klikasz "ustaw" (prawy dolny róg).

wdamianwolski - 2011-03-18
Hodzi mi o to jak dodać zdjęcie do profilu
na naszej klasie,nie do galerji
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej Klasie za
Jak usunąć konto na Naszej Klasie?
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub