Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Nasza-Klasa > Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?
Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?

Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (243 ocen)
Oceń 
Dodawanie zdjęć na Naszej-Klasie jest bardzo proste. Jedynym utrudnieniem może być ograniczenie wgrywania wielkości zdjęć do maks. 0.6 MB jednak i to nie stanowi zbyt dużego problemu. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku dodać zdjęcie na Naszej-Klasie.
aktywne konto na Naszej-Klasie
1
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy
Najedź na zakładkę "profil" znajdującą się w górnym pasku menu a następnie wybierz "dodaj zdjęcie".
2
dodawanie zdjęć do Naszej-Klasy 2
Kliknij na przycisk "przeglądaj" i wybierz odpowiedni plik ze zdjęciem, które chcesz dodać do portalu.

Wybierz album do którego chcesz je dodać. Jeśli nie masz jeszcze żadnego albumu wówczas go stwórz wpisując jego nazwę w polu tekstowym.

Wybierz opcje dodatkowe wg własnych preferencji a następnie wciśnij przycisk "dodaj".
3

Zdjęcie jest za duże?

Jeśli tak sprawdź najpierw jak jest duże. W tym celu kliknij na zdjęcie prawym przyciskiem myszy i wybierz "właściwości". Przeczytaj jaki jest rozmiar zdjęcia. Maksymalny rozmiar zdjęcia jaki możesz wgrać na Naszą-Klasę to jest 0,6 MB a to jest 614,4 KB.

Jeśli zdjęcie jest za duże możesz je pomniejszyć w:

IrfanView - Obraz -> Zmień rozmiar obrazka (teraz masz kilka możliwości zmiany rozmiaru. Najlepiej ustaw "nowy rozmiar jako procent oryginału". Jeśli zdjęcie jest tylko troszkę za duże, wpisz w pole "szerokość" 90% i kliknij na "zapisz". Sprawdź teraz jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

PhotoFiltre - otwórz w programie zdjęcie, które chcesz pomniejszyć. Kliknij zakładkę "zdjęcie" a następnie "wielkość zdjęcia" (Ctrl+H). Wybierz "nowy rozmiar", ustaw na % i wpisz w szerokości np. 90% (jeśli chcesz tylko nieznacznie pomniejszyć zdjęcie). Wciśnij "ok" i zapisz. Teraz sprawdź ponownie jaka jest wielkość zdjęcia i czy nie wynosi więcej niż 614 KB.

(dwa powyższe programy są najbardziej popularne, proste w obsłudze i na dodatek darmowe)

Jak usunąć FarmVille?
Jak założyć konto na Facebooku?
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak założyć konto na Naszej-Klasie?
 1.3/5 (243 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

Andrzej - 2013-01-06
Chcę przeniesć zdjecia z Galeri NK na Facebooka i nie mam zielonego pojęcia jak a podpowiedzi nie ma zadnej,proszę o pomoc...
olla - 2012-04-13

Ja też chce dodać i nie mogę biore dodaj zdjecie a tu nic mi nie wyskakuje nawet nie próbuje sie otworzyć,mam wrażenie że musi być jakiś program w komputerze zainstalowany.chociaż na Fb wstawiam bez problemu.A limitu napewno na nk nie przekroczyłam ponieważ od ok 6 miesiecy weszłam dzis pierwszy raz.

martunia:) - 2012-04-11
tak to chyba każdy umie ale jak wgrać zdjęcia z aparatu w komputer do odpowiedniego miejsca znaczy to jest proste ale zgubiłam kabel
Asiak - 2012-02-09
Witam, mam problem- otoz nie moge dodac zdjecia na nk, nie przekroczylam limitu,ani nic z tych rzeczy. klikam na "dodaj zdjecie" i nic sie nie otwiera, probowalam juz kilka razy, wylogowywalam sie i zalogowalam od nowa i tez nic. Co zrobic?
Internet - 2011-03-22

Otwierasz zdjęcie które chcesz mieć jako zdjęcie profilowe. Po lewej stronie jest menu narzędzia a tam zakładka "ustaw jako awatar". Następnie dostosowujesz obszar zaznaczenia i klikasz "ustaw" (prawy dolny róg).

wdamianwolski - 2011-03-18
Hodzi mi o to jak dodać zdjęcie do profilu
na naszej klasie,nie do galerji
Jako portal społecznościowy, Facebook zachęca Cię do znajdywania starych znajomych i poznawania nowych ludzi. Kiedy...
Jak dodać znajomych na Facebooku?
Jako portal społecznościowy, Facebook zachęca Cię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub