Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Rekreacja > Wędkarstwo > Jak łowić na rzece?
Jak łowić na rzece?

Jak łowić na rzece?

, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (150 ocen)
Oceń 
Łowienie w rzekach i potokach może być znacznie bardzie satysfakcjonujące. Jest to trochę trudniejsze, niż łowienie w stawie czy jeziorze. Woda zazwyczaj jest płytka a nurt szybki, często można spotkać nisko wiszące gałęzie lub ostro zakończone, wystające skały. Aby rozpocząć wędkowanie w rzece, przeczytaj poniższe wskazówki.
Przewodnik, Wędka, Wadery, Kotwiczki, Żywa przynęta
1
Ustal w jakiej rzece lub strumieniu chcesz łowić. Być może w pobliżu znajduje się duża rzeka lub piękny strumień na zalesionym terenie.
2
Zdecyduj się, jaki gatunek ryb chcesz złowić.
3
Znajdź informacje o rzecze lub strumieniu, który wybrałeś. Odwiedź sklep ze sprzętem do wędkowania i przynętami, który znajduje się w pobliżu wybranego przez ciebie miejsca i porozmawiaj z pracownikami. Uzyskasz w ten sposób informacje o pobliskich rzekach i strumykach. Wiedza lokalnych osób powinna stanowić zawsze podstawę!
4
Zastanów się czy nie przyda ci się przewodnik. Pokaże ci on rzeki i potoki, które doskonale nadają się do połowu ryb. Informacje o tym, jak skontaktować się z odpowiednim przewodnikiem, powinieneś uzyskać w lokalnym sklepie ze sprzętem do wędkowania.
5
Weź swoje wadery – wysokie kalosze rybackie sięgające ponad kolana. Dzięki nim będziesz suchy, nawet gdy będziesz stał w wodzie.
6

Zaplanuj czas połowu – jest to bardzo ważny element. Zwróć uwagę na pogodę i fazę księżyca, zanim wyruszysz na ryby. Musisz wiedzieć kiedy jest pełnia, nie jest to trudne do nauczenia, a ma duże znaczenie dla poziomu aktywności ryb. Informacje na ten temat znajdziesz w kalendarzu brań wg. faz księżyca A. Fouchera.

Jak się zrelaksować ? Sposoby na stres.
Jak łowić na spinning?
Jak tańczyć hip hop?
Jak konserwować rower?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak złowić szczupaka?
 2.3/5 (150 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

AnnaNowaczyk - 2014-02-25
Na taki wyjazd nad rzekę konieczna jest peleryna przeciwdeszczowa i dobre kalosze!
Wiele osób ma swoje własne pomysły na to jak najskuteczniej złowić karpia. Poniżej przedstawiam jeden z...
Jak złowić karpia?
Wiele osób ma swoje własne pomysły na to jak najskuteczniej złowić karpia. Poniżej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub