Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (222 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Wypadanie włosów to częsty problem zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. U mężczyzn jest ono znacznie bardziej powszechne, jednak coraz częściej objawy te występują także u płci pięknej. Istnieją pewne sposoby, by zatrzymać wypadanie włosów. Nim zdecydujesz się na profesjonalne leczenie, najpierw polecam wypróbować kilka sprawdzonych, domowych sposobów.
Odpowiedni szampon i odżywka, Olej kokosowy, Olejek z drzewa herbacianego (do kupienia tutaj), Odpowiednia dieta
 3.9/5 (222 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

Maniek - 2015-01-05
Codzienie sok z cytrny plus olej kokosowy wmasować rano i wieczorem.Przed każdym myciem zrób eliksyr ; żółtko kurze (naturalne) zmieszać z naftą kosmetyczną olejem rycynowym , sok z cytryny i szczypte naturalnych drożdży. Wymieszać , wsmarować i przykryć czepkiem .Po ok.4h. umyć głowe.Dla odważnych przed każdym "zabiegiem "wskazane parzenie skóry głowy żywą pokrzywą.To działa, gwarantuje piękne włosy.
Tatiana - 2014-12-23
Ja biore tabletki Kerabione. Biorę go od tygodnia to dużo nie mogę powiedzieć, ale miał pozytywne oceny i mam nadzieję, że w moim przypadku też się sprawdzi, bo skład ma imponujcy.
ju - 2014-11-03
olejek rycynowy podobno jest dobry
Tomasz - 2014-11-03
zamiast czytać takie banialuki to najlepiej się wybrać do trychologa...
iz - 2014-11-03
Włosy wypadają ? to źle? Nie trzeba ich potem depilować, bo same wypadną. Laski to mają pusto w głowie, tu depilacja a tu walka z wypadaniem włosów. Powinny sobie zdepilować cały mózg.
zuzaaa - 2014-11-03
ale nagadali,wrrr,tyle to ja wiedzialam...wypadają bo masz -zła diete,brak witamin,zly szampon,sttres,depresje,trzesz recznikiem itp....moze jakies konkrety???jakie witaminy,jakie warzywa?
ja nie stosuję nigdy suszarki,ani reecznika,ani odzywek,jem duzo kiełek- ziaren i codziennie zbieram garsc wlosow z podlogi czy prysznica!
jola - 2014-11-03
Kupuje w aptece henne, to taka odzywka w pudelku, cos pomiedzy kremem a emulsia, moja jest biala, bo jestem blondynka, ale jest tez dla brunetek. Pomaga. A wlosy po niej sa piekne:)
aleksandra_mmjn - 2013-07-30
Ja stosuje SEBORADIN na wypadanie i przerzedzanie się włosów.
szpilka - 2010-10-21

albo najlepiej zastosować POKRZEPOL płyn przeciw wypadaniu włosów, na bazie wyciągów roślinnych:skrzyp polny, rozmaryn lekarski, wyciąg z brzozy, bardzo łatwy w użyciu, wystrczy spryskać skórę głowy i wmasować, efekt niesamowity.

Pozdrawiam

Yolka - 2010-09-10
Jak wypadają włosy to należy je polewać wywarem z kory łopianu. Sposób przyrządzenia wywaru: 3 łyżki kory łopianu zalać 2 szklankami wody, gotować 4 min, przecedzić. Włosy polewać tym po myciu.
Na rynku istnieje wiele różnorodnych produktów na wypadanie włosów. Równie skuteczne są jednak naturalne sposoby...
Domowe sposoby na wypadanie włosów
Na rynku istnieje wiele różnorodnych produktów na wypadanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub