Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zatrzymać wypadanie włosów?
Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (217 ocen)
Oceń 
Wypadanie włosów jest częstym problemem zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Wypadanie włosów u mężczyzn jest znacznie bardziej powszechne, jednak coraz częściej objawy te występują także u kobiet. Istnieją pewne sposoby, by zatrzymać wypadanie włosów. Można także spróbować profesjonalnego leczenia, lecz najpierw polecam wypróbować kilka sprawdzonych, domowych sposobów.
Odpowiedni szampon i odżywka, Olej kokosowy, Olejek z drzewa herbacianego (do kupienia tutaj), Odpowiednia dieta
1
Przede wszystkim postaraj się znaleźć przyczynę wypadania włosów. Czy uzależnione jest to od struktury włosów czy występuje tylko w określonym czasie? Ustalenie tego jest bardzo ważne i pomaga w zapobieganiu i zatrzymaniu wypadania włosów. Zapamiętaj, co nowego robiłaś ze swoimi włosami. Nowy kolor, szampon – to wszystko może przyczynić się do ich wypadania.
2
Porozmawiaj ze swoim lekarzem. Przejrzyj wszystkie swoje leki i przeczytaj jakie działania niepożądane mogą wywoływać. W wielu przypadkach wypadanie włosów może być spowodowane przez leki, które przyjmujesz. Skonsultuj się z lekarzem i zapytaj skutkiem jakich chorób może być wypadanie włosów (może ono być związane także z chorobą tarczycy, cukrzycą czy depresją).
3
Również domowe środki mogą pomóc w walce z wypadaniem włosów. Olej kokosowy i olejek z drzewa herbacianego to dwa najpopularniejsze środki zaradcze. Należy dodać po 1-2 łyżeczki wybranego olejku do szamponu i wmasować go w skórę głowy podczas każdego mycia. Im dłużej i intensywniej będziesz masować skórę głowy, tym bardziej pobudzisz mieszki włosowe i wzrost nowych włosów.
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Jak zapuścić długie włosy?
Co zrobić żeby włosy się nie przetłuszczały?
Domowe sposoby na łupież
Wskazówki
  • Często czesz swoje włosy.
  • Podczas każdego mycia włosów, masuj skórę głowy.
  • Unikaj toksyn, takich jak narkotyki, alkohol i papierosy, mogą one powodować wypadanie włosów.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (217 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

aleksandra_mmjn - 2013-07-30
Ja stosuje SEBORADIN na wypadanie i przerzedzanie się włosów.
szpilka - 2010-10-21

albo najlepiej zastosować POKRZEPOL płyn przeciw wypadaniu włosów, na bazie wyciągów roślinnych:skrzyp polny, rozmaryn lekarski, wyciąg z brzozy, bardzo łatwy w użyciu, wystrczy spryskać skórę głowy i wmasować, efekt niesamowity.

Pozdrawiam

Yolka - 2010-09-10
Jak wypadają włosy to należy je polewać wywarem z kory łopianu. Sposób przyrządzenia wywaru: 3 łyżki kory łopianu zalać 2 szklankami wody, gotować 4 min, przecedzić. Włosy polewać tym po myciu.
Na rynku istnieje wiele różnorodnych produktów na wypadanie włosów. Równie skuteczne są jednak naturalne sposoby...
Domowe sposoby na wypadanie włosów
Na rynku istnieje wiele różnorodnych produktów na wypadanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub