Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (220 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Wypadanie włosów jest częstym problemem zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Wypadanie włosów u mężczyzn jest znacznie bardziej powszechne, jednak coraz częściej objawy te występują także u kobiet. Istnieją pewne sposoby, by zatrzymać wypadanie włosów. Można także spróbować profesjonalnego leczenia, lecz najpierw polecam wypróbować kilka sprawdzonych, domowych sposobów.
Odpowiedni szampon i odżywka, Olej kokosowy, Olejek z drzewa herbacianego (do kupienia tutaj), Odpowiednia dieta
 3.9/5 (220 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

aleksandra_mmjn - 2013-07-30
Ja stosuje SEBORADIN na wypadanie i przerzedzanie się włosów.
szpilka - 2010-10-21

albo najlepiej zastosować POKRZEPOL płyn przeciw wypadaniu włosów, na bazie wyciągów roślinnych:skrzyp polny, rozmaryn lekarski, wyciąg z brzozy, bardzo łatwy w użyciu, wystrczy spryskać skórę głowy i wmasować, efekt niesamowity.

Pozdrawiam

Yolka - 2010-09-10
Jak wypadają włosy to należy je polewać wywarem z kory łopianu. Sposób przyrządzenia wywaru: 3 łyżki kory łopianu zalać 2 szklankami wody, gotować 4 min, przecedzić. Włosy polewać tym po myciu.
Utrata włosów jest poważnym problemem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Chorobę tę można łatwo zdiagnozować, ale...
Jak leczyć łysienie?
Utrata włosów jest poważnym problemem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Chorobę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub