Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zatrzymać wypadanie włosów?
Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (217 ocen)
Oceń 
Wypadanie włosów jest częstym problemem zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Wypadanie włosów u mężczyzn jest znacznie bardziej powszechne, jednak coraz częściej objawy te występują także u kobiet. Istnieją pewne sposoby, by zatrzymać wypadanie włosów. Można także spróbować profesjonalnego leczenia, lecz najpierw polecam wypróbować kilka sprawdzonych, domowych sposobów.
Odpowiedni szampon i odżywka, Olej kokosowy, Olejek z drzewa herbacianego (do kupienia tutaj), Odpowiednia dieta
1
Przede wszystkim postaraj się znaleźć przyczynę wypadania włosów. Czy uzależnione jest to od struktury włosów czy występuje tylko w określonym czasie? Ustalenie tego jest bardzo ważne i pomaga w zapobieganiu i zatrzymaniu wypadania włosów. Zapamiętaj, co nowego robiłaś ze swoimi włosami. Nowy kolor, szampon – to wszystko może przyczynić się do ich wypadania.
2
Porozmawiaj ze swoim lekarzem. Przejrzyj wszystkie swoje leki i przeczytaj jakie działania niepożądane mogą wywoływać. W wielu przypadkach wypadanie włosów może być spowodowane przez leki, które przyjmujesz. Skonsultuj się z lekarzem i zapytaj skutkiem jakich chorób może być wypadanie włosów (może ono być związane także z chorobą tarczycy, cukrzycą czy depresją).
3
Również domowe środki mogą pomóc w walce z wypadaniem włosów. Olej kokosowy i olejek z drzewa herbacianego to dwa najpopularniejsze środki zaradcze. Należy dodać po 1-2 łyżeczki wybranego olejku do szamponu i wmasować go w skórę głowy podczas każdego mycia. Im dłużej i intensywniej będziesz masować skórę głowy, tym bardziej pobudzisz mieszki włosowe i wzrost nowych włosów.
Jak zrobić maseczkę na włosy z miodem?
Sposoby na proste włosy
Jak poprawić kondycję włosów?
Jak zrobić maseczkę na włosy z cebuli?
Wskazówki
  • Często czesz swoje włosy.
  • Podczas każdego mycia włosów, masuj skórę głowy.
  • Unikaj toksyn, takich jak narkotyki, alkohol i papierosy, mogą one powodować wypadanie włosów.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Powody wypadania włosów
 4/5 (217 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

aleksandra_mmjn - 2013-07-30
Ja stosuje SEBORADIN na wypadanie i przerzedzanie się włosów.
szpilka - 2010-10-21

albo najlepiej zastosować POKRZEPOL płyn przeciw wypadaniu włosów, na bazie wyciągów roślinnych:skrzyp polny, rozmaryn lekarski, wyciąg z brzozy, bardzo łatwy w użyciu, wystrczy spryskać skórę głowy i wmasować, efekt niesamowity.

Pozdrawiam

Yolka - 2010-09-10
Jak wypadają włosy to należy je polewać wywarem z kory łopianu. Sposób przyrządzenia wywaru: 3 łyżki kory łopianu zalać 2 szklankami wody, gotować 4 min, przecedzić. Włosy polewać tym po myciu.
Dużo osób ma problem z wypadającymi włosami. Jeśli dziennie wypada nam do 100 włosów, to nie mamy powodu do obaw. Jest...
Dlaczego włosy wypadają?
Dużo osób ma problem z wypadającymi włosami. Jeśli dziennie wypada nam do 100 włosów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub