Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Kartki na Walentynki > Pomysły na kartkę walentynkową
Pomysły na kartkę walentynkową

Pomysły na kartkę walentynkową

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (438 ocen)
Oceń 
W tym roku podaruj swojej walentynce własnoręcznie zrobioną kartkę. Zrób sam karteczkę walentynkową dla swojej miłości - gwarantujemy, że doceni ona Twoje zaangażowanie oraz czas poświęcony na jej zrobienie. Wystarczy tylko pomysł i chęć a Twoja kartka na walentynki będzie z pewnością wyróżniać się na tle innych! Pragniesz, aby Twoja kartka walentynkowa była oryginalna i niepowtarzalna ale brakuje Ci pomysłu na jej wykonanie? Przeczytaj poniższe pomysły na kartkę walentynkową i wybierz coś dla siebie.
1
Najprostszym sposobem na wykonanie kartki walentynkowej jest złożenie białej kartki na pół i jej udekorowanie. Może to brzmi nudno i mało kreatywnie jednak nie musi takie być. Poniżej przedstawiamy parę sposobów na ozdobienie kartki walentynkowej.
2
Kolaż
Jednym z najprostszych sposobów jest wycięcie z kolorowego papieru serduszek, o różnych formach i wielkościach i przyklejenie ich do wierzchu kartki.
3
Zamiast wycinać serca z kolorowego papieru możesz również wyciąć je z materiału, koronki, próbek tapety ściennej, z bibuły, ozdobnego papieru opakunkowego lub czegokolwiek innego.
4
Użyj techniki kolażu. Wytnij kolorowe zdjęcia i ilustracje z czasopisma i przyklej je na swoją kartkę. Spróbuj znaleźć kolekcję zdjęć, które będą opowiadały waszą historię. Możesz również wyciąć z magazynu potrzebne słowa, które zamierzasz użyć do wyznania swojej miłości.
5
Mozaika
Wytnij z kolorowego papieru/materiału małe kwadraty lub trójkąty. Ułóż z nich na kartce mozaikę w kształcie serca, napisu, lub czegokolwiek innego związanego z Twoim uczuciem.
Jak zaskoczyć chłopaka?
Jak zrobić kartkę walentynkową z sowami?
Jak zrobić tort mus czekoladowy?
Jak zrobić pierścionek serduszko z drutu?
strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (438 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (8)

aaa - 2012-02-08
No fajne!
Michalinkaa . <3 ☻ - 2012-01-30
Bardzo , bardzo dziękuję za tak dobre podstunięte pomysły...myślę , że w przyszłości na pewno mi się przydadzą . :)
Jula - 2010-02-09
świetne..Zrobiłam Wszystkie
:P
misia - pysia ;D - 2009-02-14
no całkiem, całkiem te pomysły, mi najbardziej się podoba ten pierwszy :)
Paulinkaa;) - 2009-02-12
a jaaa zrobiłam najpiękniejszą.. użyłam największego czerwonego brystolu.. wywołałam nasze zdjęcia.. do tego kilka koralików.. jakies guzikii i wyszło cudownie ;** pozdrawiam..
Donia... - 2009-02-12
Ej a wiecie co a mi się podoba krok >5< ciekawa jestem czy mi się uda~~!>>>...
Madzia - 2009-02-09
jak zrobiłam ta walentynkę to mi troche nie wyszła ale za 10 razem mi wyszła bardzo fajna dzieki!
sowa - 2009-02-03
Nom spox pomysły :)))*
:P :D
pzdr C;
Miłość można wyrazić na wiele sposobów. Walentynki sprzyjają okazywaniu sobie uczuć i wręczaniu symbolicznych...
Jak zrobić kartkę na walentynki – love.
Miłość można wyrazić na wiele sposobów. Walentynki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub