Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Walentynki w Polsce > Kolacja na Walentynki
Kolacja na Walentynki

Kolacja na Walentynki

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Odpowiednio skomponowany i przyrządzony posiłek, może stać się doskonałym wstępem do upojnej nocy. Niektóre potrawy w ogromnym stopniu rozbudzają zmysły oraz zaostrzają apetyt na miłość. Jeśli po walentynkowej kolacji będziemy chcieli kontynuować wieczór wspólnie w łóżku, należy pamiętać, aby na walentynkowym stole nie zabrakło potraw wzbogaconych o afrodyzjaki. Afrodyzjaki wykazują działanie pobudzające, wzmagają pożądanie seksualne, potencję oraz satysfakcję. Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na to co zrobić do jedzenia podpowiemy z jakich produktów przyrządzić kolację walentynkową.
jedzenie: awokado, truskawki, befsztyki (krwiste lub tatarskie), cebula (zupa cebulowa), czekolada, dziczyzna, grzyby ( szczególnie trufle), jajka (najbardziej przepiórcze), owoce morza (małże, ostrygi, ośmiornice, krewetki), kawior, miód, orzechy włoskie, pory, ryby (np. sardynki), seler, sery, suszone owoce (daktyle, figi, morele), szparagi;, przyprawy: chili, chrzan, cynamon, czosnek, gałka muszkatołowa, imbir, kardamon, pieprz czarny, wanilia, kapary;, zioła i rośliny: lotos, lubczyk, żeń-szeń;, napoje: czekolada, kakao, kawa, szampan i inne alkohole w małych ilościach.
1
Jedzenie na Walentynki
Tłuste jedzenie osłabia popęd seksualny, zatem miłosny posiłek powinien zawierać jak najmniej tłuszczy zwierzęcych (masła, tłuste mięsa).
2
Nadmiar alkoholu. Alkohol w małych dawkach działa jak afrodyzjak - pobudza nas, powoduje że krew zaczyna szybciej krążyć. W nadmiarze jednak usypia i wywołuje ociężałość (zwłaszcza piwo).
3
Unikaj deserów - Szczególnie tych tłustych i ciężkich. Wystrzegaj się również ciężkostrawnego mięsa jak kotlety wieprzowe, bitki.
Pomysły na prezent walentynkowy dla niego
Jak zaskoczyć chłopaka?
Jak zrobić walentynkowy klucz do jej/jego serca?
Jak zaplanować walentynkowy weekend we dwoje?
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pary niecierpliwie wyczekują na walentynkowy wieczór, podczas gdy samotne osoby bardzo się go boją. Bowiem Walentynki...
Jak spędzić walentynkowy wieczór będąc singlem?
Pary niecierpliwie wyczekują na walentynkowy wieczór...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub