Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Walentynki w Polsce > Kolacja na Walentynki
Kolacja na Walentynki

Kolacja na Walentynki

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Odpowiednio skomponowany i przyrządzony posiłek, może stać się doskonałym wstępem do upojnej nocy. Niektóre potrawy w ogromnym stopniu rozbudzają zmysły oraz zaostrzają apetyt na miłość. Jeśli po walentynkowej kolacji będziemy chcieli kontynuować wieczór wspólnie w łóżku, należy pamiętać, aby na walentynkowym stole nie zabrakło potraw wzbogaconych o afrodyzjaki. Afrodyzjaki wykazują działanie pobudzające, wzmagają pożądanie seksualne, potencję oraz satysfakcję. Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na to co zrobić do jedzenia podpowiemy z jakich produktów przyrządzić kolację walentynkową.
jedzenie: awokado, truskawki, befsztyki (krwiste lub tatarskie), cebula (zupa cebulowa), czekolada, dziczyzna, grzyby ( szczególnie trufle), jajka (najbardziej przepiórcze), owoce morza (małże, ostrygi, ośmiornice, krewetki), kawior, miód, orzechy włoskie, pory, ryby (np. sardynki), seler, sery, suszone owoce (daktyle, figi, morele), szparagi;, przyprawy: chili, chrzan, cynamon, czosnek, gałka muszkatołowa, imbir, kardamon, pieprz czarny, wanilia, kapary;, zioła i rośliny: lotos, lubczyk, żeń-szeń;, napoje: czekolada, kakao, kawa, szampan i inne alkohole w małych ilościach.
1
Jedzenie na Walentynki
Tłuste jedzenie osłabia popęd seksualny, zatem miłosny posiłek powinien zawierać jak najmniej tłuszczy zwierzęcych (masła, tłuste mięsa).
2
Nadmiar alkoholu. Alkohol w małych dawkach działa jak afrodyzjak - pobudza nas, powoduje że krew zaczyna szybciej krążyć. W nadmiarze jednak usypia i wywołuje ociężałość (zwłaszcza piwo).
3
Unikaj deserów - Szczególnie tych tłustych i ciężkich. Wystrzegaj się również ciężkostrawnego mięsa jak kotlety wieprzowe, bitki.
Jak zaskoczyć chłopaka?
Afrodyzjaki w kuchni
Jak zrobić wiszące serduszka vintage?
Jak zrobić pudełko z filcu?
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę. Samodzielnie wykonaj koszyczek w kształcie serca, wrzuć do...
Jak zrobić walentynkowy koszyk na cukierki?
W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub