Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Warkoczyki i Dready > Jak zapleść francuza?
Jak zapleść francuza?

Jak zapleść francuza?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (286 ocen)
Oceń 
Zrobienie francuza na głowie wbrew pozorom wcale nie jest takie trudne. Poćwicz trochę, a przekonasz się, że już w krótkim czasie dojdziesz do perfekcji. Najłatwiej nauczyć się i ćwiczyć na kimś, kto ma długie włosy. Będziesz widzieć co robisz i gdzie popełniasz błędy, a tym samym będziesz mogła je naprawić. Jeśli opanujesz tę sztukę, będziesz mogła zapleść francuza na swoich włosach.
Grzebień, Gumka do włosów
1
Zaplatanie francuza musisz zacząć na czubku głowy na jej środku i kontynuować pracę aż do samego karku.
2
Przed przystąpieniem do zaplatania francuza dokładnie rozczesz włosy przy pomocy szczotki lub grzebienia. Oddziel od reszty włosy znajdujące się na czubku głowy i przy pomocy grzebienia rozdziel je na trzy równe części.
3
zaplatanie warkocza francuza
Przytrzymaj prawy kosmyk włosów z czubka głowy w prawej ręce. Pozostałe kosmyki - z lewej i ze środka - przytrzymaj w lewej dłoni. Lewą część włosów przytrzymaj wewnątrz dłoni, środkową między kciukiem a palcem wskazującym.
4
zaplatanie warkocza francuza 2
Zaplatanie rozpocznij od prawej strony. Przełóż kosmyk z prawej ręki nad pasmem środkowy i chwyć go środkowym palcem lewej ręki przeciągając go jednocześnie na lewą stronę.
5
Teraz chwyć do prawej dłoni kosmyk, który znajduje się między kciukiem a palcem wskazującym lewej dłoni i przeciągnij go na prawą stronę.
6
Teraz kosmyk z lewej strony przesuń nad pasmem znajdującym się na środku i przytrzymaj go palcem środkowym prawej ręki. Pasmo znajdujące się między kciukiem a palcem wskazującym prawej ręki chwyć w lewą dłoń, a pasmo środkowe chwyć między kciuk a palec wskazujący lewej ręki.
Jak upiąć włosy średniej długości?
Jak zrobić warkocza?
Jak uczesać się w kłosa?
Jak zrobić dwa warkocze francuskie z wplecioną wstążką?
Wskazówki
  • Podczas zaplatania uważaj, by nie zaplątać poszczególnych pasm włosów.
strona 1 z 2następna >
 3.1/5 (286 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

julla - 2013-02-15
Bardzo dobra instrukcja. Francuz bardzo ładnie wyszedł. 5/5
Ale żeby go zapleść trzeba mieć wprawę, bo takie manewry do najprostszych nie należą.
wydra1234567897467 - 2012-04-25
mi nie wychodzi morze mam zakrutkie włosy
ZYTKA - 2012-04-12
SUPER wyszło na włosach mojej córki!!!!
Warkocz dookoła głowy jest wspaniałą fryzurą na lato i na plażę. Warkocz ten z powodzeniem zastąpi nawet najpiękniejszą...
Jak zrobić warkocz dookoła głowy?
Warkocz dookoła głowy jest wspaniałą fryzurą na lato...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub