Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Jak zrobić afro?
Jak zrobić afro?

Jak zrobić afro?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Niektórzy ludzie nie potrzebują specjalnych zabiegów, by mieć na głowie afro. Pozwalają oni rosnąć swoim włosom naturalnie, dając im pełną wolność. Jeśli jednak nie masz kręconych włosów, musisz popracować nad tym, by przygotować ich do zrobienia na głowie afro. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak zrobić afro.
Odpowiedni grzebień, Olejek jojoba, Suszarka, Lokówka
1
Zapuść swoje włosy. Odpowiednia długość do zrobienia afro to co najmniej 10 – 15 centymetrów.
2
Zmocz włosy i grzebieniem czesz je do góry, aby nadać im spójności. Możesz również użyć niewielką ilość olejku z jojoba. Nanieś go na włosy i delikatnie wetrzyj, zapewnisz sobie dodatkową spójność włosów i ułatwisz pracę.
3
Zapleć na włosach cienkie warkocze. Ich grubość powinna wynosić nie więcej niż 1 centymetr. Zapleć je tak mocno, jak jest to tylko możliwe.
4
Śpij w zaplecionych warkoczach jedną lub nawet dwie noce. Dzięki temu twoje włosy staną się poczochrane i pokręcone.
5
Po upływie tego czasu rozpleć warkoczyki i zmierzwij swoje włosy ciągnąc je o góry. Możesz teraz ponownie dodać odrobinę olejku z jojoba, aby nadać im objętości i by stały się bardzie rozczochrane.
6
Pokręć swoje włosy dodatkowo przy pomocy lokówki. Krok ten wykonaj tylko wtedy, gdy chcesz by miały bardziej poplątana strukturę lub gdy masz problem z postawieniem ich do góry.
7
Używając specjalnego grzebienia do afro lub grzebienia o gęsto rozstawionych zębach, poczesz swoje włosy i nadaj im puszystości. Efekt ten wzmocnisz używając w tym samym czasie suszarki do włosów. Strumień ciepłego powietrza skieruj na pasmo włosów, którym w danej chwili się zajmujesz. Nadaj fryzurze ostateczny kształt i puszystość.
8
Zawsze zabieraj ze sobą grzebień do robienia afro, którym w razie potrzeby będziesz mogła poprawić swoją fryzurę.
Jak przy uzyciu prostownicy wywinąć włosy na zewnątrz?
Jak się modnie uczesać?
Jak wykonac fryzurę
Jak upiąć koka?
Wskazówki
  • Twoja fryzura afro utrzyma się do następnego mycia głowy. Jeśli jednak masz włosy proste i/lub cienkie fryzura prawdopodobnie nie przetrwa dłużej niż jeden dzień.
  • Unikaj kąpieli głowy i prysznica tak długo, jak to tylko możliwe. W przeciwnym razie przywrócisz włosom naturalny wygląd i będziesz zmuszona do powtórzenia wszystkich kroków od początku.
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

rafalj1234 - 2013-01-06
ja bym chciał mieć takie ale nie wiem czy moge bo mam długie włosy a grzywka mi do nosa
i nie mam kręconych czy można zrobić takie afro bez kręconych włosów ?
i bez olejku bobojo czy jakoś tam ?
afro redfoo - 2012-04-09
ja mam już takie!!!!!! wyglądam jak redfoo z LMFAO!!!!
peniak - 2012-03-15
super:)) =]
Proste, a zarazem fantazyjne fryzurki są bardzo modne i wygodne. Poniżej znajdziesz kolejny pomysł na ciekawą fryzurkę....
Jak wiązać włosy w supeł?
Proste, a zarazem fantazyjne fryzurki są bardzo modne i wygodne. Poniżej znajdziesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub