Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Drinki Alkoholowe > Jak zrobić napój miłosny?
Jak zrobić napój miłosny?

Jak zrobić napój miłosny?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Walentynki to doskonała okazja na spędzenie czasu z drugą połówką. Jeśli chcecie, żeby ten dzień był wyjątkowy możecie zaskoczyć ukochaną osobę wyśmienitym napojem. Najlepiej na tą okazję nadaje się wino, które podane w szczególny sposób będzie miłym zaskoczeniem dla ukochanej osoby. Napój jest idealną propozycją na walentynki, ale możecie go wykorzystać podczas romantycznego wieczoru. Poniżej znajdziecie przepis na niesamowity napój miłosny.
1 butelka czerwonego, półsłodkiego wina., 3/4 szklanki cukru., Ususzona skórka pomarańczowa, najlepiej ususzona z 1/4 pomarańczy. (Skórkę ze świeżej pomarańczy suszymy parę dni na kaloryferze). Przed użyciem ususzoną skórkę ścieramy na tarce. Może być również gotowa starta skórka którą można kupić w każdym sklepie spożywczym., 1 kawałek imbiru. Korzeń imbiru dostaniemy w supermarketach oraz w sklepach zielarskich. Do grzańca potrzebujemy około 2 cm imbiru. Imbir kroimy na drobne kawałeczki., 2 kawałki cynamonu (nie mielony). Sprzedawany jest zazwyczaj w torebkach., 10 sztuk goździków., Rodzynki i migdały. Migdały musimy obieramy ze skórki. Aby to zrobić zalewamy je wrzątkiem i parzymy przez około 5 minut., Kilka pestek kardamonu.
1
Romantyczna kolacja we dwoje
Do 2,5 litra gotującej się wody dodajemy przyprawy (imbir, cynamon, skórkę pomarańczową, goździki i kardamon) i gotujemy przez ok. 30 min. na małym ogniu, bez przykrycia.
2
Przygotowany wywar odcedzamy do innego garnuszka, po czym mieszamy go z cukrem i winem.
3
Mocno podgrzewamy, jednak nie gotujemy. Podczas podgrzewania wrzucamy rodzynki oraz migdały.
Jak dobierać napoje do poszczególnych potraw?
Jak zrobić cytrynówkę?
Jak zrobić drinka Manhattan?
Jak zrobić Martini Dry?
Wskazówki
  • Przed podaniem do kubków możemy wrzucić parę migdałów, udekorować cynamonem lub plastrem pomarańczy.
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

miłość - 2012-08-09
czym można zastąpić wino?
anonim - 2009-02-12
hmm zrobiłem na spróbowanie i no,no całkiem całkiem... dobre ;D;D
Afrodyzjaki od wieków stosowane są jako lekarstwo na różne problemy z seksualnością takie jak spadek libido, spadek...
Afrodyzjaki w kuchni
Afrodyzjaki od wieków stosowane są jako lekarstwo na różne problemy z seksualnością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub