Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak leczyć żylaki metodą naturalną?
Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Środki naturalne są świetnym sposobem leczenia żylaków. Poniżej przedstawiam niektóre z najbardziej skutecznych środków naturalnych, które mogą być wykorzystywane na wszystkie rodzaje żylaków.
1
Zażywaj Bromelain (ok 30 zł), trzy razy dziennie (1 tabletka 500 mg). Bromelaina ma zastosowanie w leczeniu zapalenia żył, jak również może pomóc w zapobieganiu zakrzepom krwi.
2
Zażywaj Gotu Kola, dwa razy dziennie. Gotu Kola poprawia przepływ krwi oraz wzmacnia ściany żył, co jest istotne w leczeniu i zapobieganiu żylakom.
3
Rób okłady z wyciągu z ziela nostrzyka 2-3 razy dziennie (100-150 ml parzyć pod przykryciem 30 minut). Ziele nostrzyka stosuje się w leczeniu zapalenia żył, zastojów żylnych, w profilaktyce zakrzepicy oraz w leczeniu żylaków kończyn dolnych.
4
Codziennie zażywaj 400 mg oleju z ryb i 1000 mg oleju z wiesiołka (Evening Primrose Oil - cena ok 75zł). Oleje te zawierają potrzebne nam, nienasycone kwasy tłuszczowe, które pomagają zmniejszyć stan zapalny naczyń krwionośnych. .
5
3 razy dziennie wypijaj odwar z 300 mg korzenia mniszka. Korzeń mniszka działa szczególnie dobrze dla ludzi, którzy cierpią z powodu zaparć, które mają wpływ na powstawanie żylaków.

Przygotowanie: 300mg korzenia mniszka zalej szklanką wody, postaw na wolnym ogniu, a następnie gotuj około 5 minut. Odstaw na 10 min i przecedź.
Jak zrobić nalewkę z kasztanów?
Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?
Jak leczyć nadkwasotę żołądka?
Jak zrobić lewatywę?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak dbać o nogi?
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

zylakiprzeciwdzialaj - 2013-09-16
Dodatkowo poleciłabym noszenie rajstop przeciwżylakowych lub specjalnych medycznych podkolanówek.
topielica - 2013-06-10
Picie szklaneczki wody z rozpuszczonym octem jabłkowym -2 łyżki (dwa razy dziennie) ,oraz masowanie również z użyciem tegoż octu pomaga ,ale należy to robic systematycznie .
Yolka - 2010-09-10
Jak ktoś ma zapalenie żylaków to należy robić sobie kompresy z nagietka. 4 łyżki nagietka zalać szklanką wody, gotować 20 minut, odcedzić i robić kompresy.
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek są osłabione i tracą swą elastyczność. Jeśli pojawiają się często,...
Jak naturalnie wzmocnić naczynka?
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub