Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (22 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Środki naturalne są świetnym sposobem leczenia żylaków. Poniżej przedstawiam niektóre z najbardziej skutecznych naturalnych preparatów (niektóre kupisz w aptece, inne w sklepach zielarskich), które mogą być wykorzystywane na wszystkie rodzaje żylaków. Pamiętaj, że do uzyskania zadowalającego efektu potrzebne jest ich regularne stosowanie.
Przeczytaj teraz: Jak zapobiegać żylakom?
 3.3/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

żylak - 2014-07-28
koszt dzienny Waszej kuracji?
zylakiprzeciwdzialaj - 2013-09-16
Dodatkowo poleciłabym noszenie rajstop przeciwżylakowych lub specjalnych medycznych podkolanówek.
topielica - 2013-06-10
Picie szklaneczki wody z rozpuszczonym octem jabłkowym -2 łyżki (dwa razy dziennie) ,oraz masowanie również z użyciem tegoż octu pomaga ,ale należy to robic systematycznie .
Yolka - 2010-09-10
Jak ktoś ma zapalenie żylaków to należy robić sobie kompresy z nagietka. 4 łyżki nagietka zalać szklanką wody, gotować 20 minut, odcedzić i robić kompresy.
Żylaki to powiększone naczynia krwionośne widoczne tuż pod powierzchnią skóry. Zazwyczaj pojawiają się na łydkach i...
Domowe sposoby na żylaki
Żylaki to powiększone naczynia krwionośne widoczne tuż pod powierzchnią skóry...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub