Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak leczyć żylaki metodą naturalną?
Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Jak leczyć żylaki metodą naturalną?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (22 ocen)
Oceń 
Środki naturalne są świetnym sposobem leczenia żylaków. Poniżej przedstawiam niektóre z najbardziej skutecznych środków naturalnych, które mogą być wykorzystywane na wszystkie rodzaje żylaków.
1
Zażywaj Bromelain (ok 30 zł), trzy razy dziennie (1 tabletka 500 mg). Bromelaina ma zastosowanie w leczeniu zapalenia żył, jak również może pomóc w zapobieganiu zakrzepom krwi.
2
Zażywaj Gotu Kola, dwa razy dziennie. Gotu Kola poprawia przepływ krwi oraz wzmacnia ściany żył, co jest istotne w leczeniu i zapobieganiu żylakom.
3
Rób okłady z wyciągu z ziela nostrzyka 2-3 razy dziennie (100-150 ml parzyć pod przykryciem 30 minut). Ziele nostrzyka stosuje się w leczeniu zapalenia żył, zastojów żylnych, w profilaktyce zakrzepicy oraz w leczeniu żylaków kończyn dolnych.
4
Codziennie zażywaj 400 mg oleju z ryb i 1000 mg oleju z wiesiołka (Evening Primrose Oil - cena ok 75zł). Oleje te zawierają potrzebne nam, nienasycone kwasy tłuszczowe, które pomagają zmniejszyć stan zapalny naczyń krwionośnych. .
5
3 razy dziennie wypijaj odwar z 300 mg korzenia mniszka. Korzeń mniszka działa szczególnie dobrze dla ludzi, którzy cierpią z powodu zaparć, które mają wpływ na powstawanie żylaków.

Przygotowanie: 300mg korzenia mniszka zalej szklanką wody, postaw na wolnym ogniu, a następnie gotuj około 5 minut. Odstaw na 10 min i przecedź.
Jak poprawić krążenie krwi?
Jak zmniejszyć opuchliznę nóg?
Jak zapobiegać nadmiernemu poceniu się?
Jak zrobić nalewkę z kasztanów?
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

żylak - 2014-07-28
koszt dzienny Waszej kuracji?
zylakiprzeciwdzialaj - 2013-09-16
Dodatkowo poleciłabym noszenie rajstop przeciwżylakowych lub specjalnych medycznych podkolanówek.
topielica - 2013-06-10
Picie szklaneczki wody z rozpuszczonym octem jabłkowym -2 łyżki (dwa razy dziennie) ,oraz masowanie również z użyciem tegoż octu pomaga ,ale należy to robic systematycznie .
Yolka - 2010-09-10
Jak ktoś ma zapalenie żylaków to należy robić sobie kompresy z nagietka. 4 łyżki nagietka zalać szklanką wody, gotować 20 minut, odcedzić i robić kompresy.
Żylaki, zwane też pajączkami, pojawiają się na skutek zbyt wolnej cyrkulacji krwi. Często przytrafiają się kobietom w...
Jak leczyć żylaki za pomocą masażu?
Żylaki, zwane też pajączkami, pojawiają się na skutek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub