Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?

Jak przebrać dziecko za krasnoludka?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
Postać krasnala na muchomorze jest z pewnością znana dzieciom z bajek. Przebierz za niego swojego malucha, a z pewnością inne dzieciaki będą patrzyły na niego z zachwytem - jego strój będzie oryginalny i bardzo pomysłowy. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać przebranie krasnala.
2 piankowe makarony do nauki pływania, Czarna taśma do klejenia przewodów, Pistolet do kleju i klej w sztyfcie, Kawałek lekkiej czerwonej tkaniny bawełnianej o wymiarach 250 x60 cm, Guma o szerokości około 2 cm, 3 arkusze białego filcu o wymiarach 20 x 30 cm, Dziecięce spodenki, 2 małe balony, Lekkie buty malucha, 5 – 10 większych agrafek, Ubiór dziecka – niebieski sweterek, t-shirt, szeroki pas, biała spódnica lub spodnie, kapelusz krasnala i broda
1
przebranie dla dziecka - krasnoludek na muchomorze
Muchomor. Połącz dwa makarony do pływania, aby uzyskać długość około 230 cm i sklej je razem przy pomocy taśmy, jak pokazano na rysunku. Resztki makaronu odstaw na bok.
2
przebranie dla dziecka - krasnoludek na muchomorze 2
Ułóż na środku i przyklej do jednej z krawędzi czerwonej tkaniny długi makaron z pianki. Po obu stronach zostaw ok. 10 cm wolnego miejsca.
3
Zawiń makaron w tkaninę i przyklej ją klejem (możesz również ją zszyć - tak, aby makaron znajdował się w kieszonce). Z drugiej strony materiału połóż gumkę - również ją zawiń w materiał i zszyj. Pamiętaj, aby przypiąć gumkę z dwóch końców tkaniny, aby się nie zwinęła do środka.
4
Gdy klej wyschnie, chwyć dwa końce makaronu z pianki i połącz je taśmą. Przykryj je pozostawionymi fragmentami tkaniny i przyklej ją do makaronu, ukrywając tym samym miejsce połączenia.
5
Połącz końce gumki i zbierz delikatnie materiał, aby utworzyć kółko, które będzie znajdowało się wokół pasa dziecka i utrzymywało formę na miejscu. Nałóż na siebie końce gumy o długości około 5 centymetrów i sklej je. Miejsce to przykryj luźnymi końcami materiału i wykończ.
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić czapkę pirata z filcu?
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
Jak zrobić nietoperze z dyń ozdobnych?
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ewelina82 - 2013-01-25
Jest to dość czasochłonny sposób. Jeżeli ktoś nie wystarczającej ilości wolnego czasu na wykonanie poniższego projektu, możne iść po najmniejszej linii oporu i zakupić gotowy kostium, to jednak może się okazać kosztowne - jeżeli ma on służyć na jednorazowy bal. Warto wtedy skorzystać ze sklepów oferujących wypożyczenie danego kostiumu, w większych miastach są tego typu oferty i miejsca. Można także skorzystać i zakupić używany kostium. Indywidualni klienci na aukcjach, tablicach czy ogłoszeniach, a także specjalne sklepy oferują bardzo duży wybór tego typu produktów.
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by...
Jak zrobić strój motyla?
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub