Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?

Jak przebrać dziecko za krasnoludka?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
Postać krasnala na muchomorze jest z pewnością znana dzieciom z bajek. Przebierz za niego swojego malucha, a z pewnością inne dzieciaki będą patrzyły na niego z zachwytem - jego strój będzie oryginalny i bardzo pomysłowy. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać przebranie krasnala.
2 piankowe makarony do nauki pływania, Czarna taśma do klejenia przewodów, Pistolet do kleju i klej w sztyfcie, Kawałek lekkiej czerwonej tkaniny bawełnianej o wymiarach 250 x60 cm, Guma o szerokości około 2 cm, 3 arkusze białego filcu o wymiarach 20 x 30 cm, Dziecięce spodenki, 2 małe balony, Lekkie buty malucha, 5 – 10 większych agrafek, Ubiór dziecka – niebieski sweterek, t-shirt, szeroki pas, biała spódnica lub spodnie, kapelusz krasnala i broda
1
przebranie dla dziecka - krasnoludek na muchomorze
Muchomor. Połącz dwa makarony do pływania, aby uzyskać długość około 230 cm i sklej je razem przy pomocy taśmy, jak pokazano na rysunku. Resztki makaronu odstaw na bok.
2
przebranie dla dziecka - krasnoludek na muchomorze 2
Ułóż na środku i przyklej do jednej z krawędzi czerwonej tkaniny długi makaron z pianki. Po obu stronach zostaw ok. 10 cm wolnego miejsca.
3
Zawiń makaron w tkaninę i przyklej ją klejem (możesz również ją zszyć - tak, aby makaron znajdował się w kieszonce). Z drugiej strony materiału połóż gumkę - również ją zawiń w materiał i zszyj. Pamiętaj, aby przypiąć gumkę z dwóch końców tkaniny, aby się nie zwinęła do środka.
4
Gdy klej wyschnie, chwyć dwa końce makaronu z pianki i połącz je taśmą. Przykryj je pozostawionymi fragmentami tkaniny i przyklej ją do makaronu, ukrywając tym samym miejsce połączenia.
5
Połącz końce gumki i zbierz delikatnie materiał, aby utworzyć kółko, które będzie znajdowało się wokół pasa dziecka i utrzymywało formę na miejscu. Nałóż na siebie końce gumy o długości około 5 centymetrów i sklej je. Miejsce to przykryj luźnymi końcami materiału i wykończ.
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić strój pszczółki?
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój motyla?
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ewelina82 - 2013-01-25
Jest to dość czasochłonny sposób. Jeżeli ktoś nie wystarczającej ilości wolnego czasu na wykonanie poniższego projektu, możne iść po najmniejszej linii oporu i zakupić gotowy kostium, to jednak może się okazać kosztowne - jeżeli ma on służyć na jednorazowy bal. Warto wtedy skorzystać ze sklepów oferujących wypożyczenie danego kostiumu, w większych miastach są tego typu oferty i miejsca. Można także skorzystać i zakupić używany kostium. Indywidualni klienci na aukcjach, tablicach czy ogłoszeniach, a także specjalne sklepy oferują bardzo duży wybór tego typu produktów.
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto bardzo prosty sposób na...
Jak przebrać się za sowę?
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub