Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > 5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy
5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (248 ocen)
Oceń 
14 lutego to data, na którą czeka większość zakochanych osób. Dzień Świętego Walentego to wspaniały czas, kiedy możemy a raczej powinniśmy wyznać swoje uczucia ukochanej osobie. Aby dzień ten był dniem miłości wymaga on dobrego pomysłu oraz szczególnego zaplanowania. Poniżej przedstawiamy parę pomysłów na spędzenie walentynek.
1
Wynajęcie domku

Wynajęcie domku

Czy to będzie jeden pokój czy cały domek pomysł jest świetny. Intymna atmosfera i brak stresu związanego z obawą, że ktoś nas nakryje sprawi że Walentynki będą niezapomniane. Czas spędzony wspólnie można wykorzystać na wiele sposobów o czym będzie mowa później.

Gdzie wynająć domek? Najlepiej w górach, nad morzem, jeziorem lub nawet rzeką. Najważniejsze, aby było blisko natury. Widok z pokoju na ścianę pobliskiego budynku nie jest erotycznie pobudzający, zatem przed wynajęciem zwróćmy uwagę na otoczenie walentynkowego gniazdka.

2
W aquaparku

Dzień w aquaparku

Sam aquapark nie jest miejscem bardzo romantycznym, jednak na jedną z pierwszych randek jest idealny. Ruch, zabawa, śmiech i szaleństwa. Wszystko czego trzeba, aby pewniej się poczuć w swoim towarzystwie. Po przetestowaniu wszystkich atrakcji jak zjeżdżalnie, dzikie rzeki, ścianki do wspinaczki itp. pora na saunę, gdzie atmosfera jest już nieco intymniejsza.

Aktywne spędzenie w aquaparku jest świetną metodą na wyzbycie się wielu kalorii oraz co za tym idzie - sił. Aby twoja partnerka z wycieńczenia nie zemdlała, nie zapomnij zabrać jej do restauracji.

Co zrobić żeby randka była udana?
Jak poderwać dziewczynę?
Jak się całować na randce?
Co mówi twoje ciało, gdy podoba ci się mężczyzna z którym rozmawiasz?
strona 1 z 3następna >
 1.5/5 (248 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

zigitrn - 2013-02-13
Takie sobie te porady :P
Tt91 - 2012-02-07
Witam. wiecie może ,gdzie jest może takie pokojowe jacuzzi?
ewunia82 - 2012-02-05
Też nie widzi mi się to kino, bo ogólnie to często chodzimy do kina. za to wynajęcie domku, suuuper! Osobiście polecam... czytanie książki :P np. przy lekturze Anais Nin różne dziwne rzeczy mogą zacząć się dziać ;) zobaczcie: http://londynek.net/czytelnia/Nie+dla+grzecznych+dziewczynek+-+erotyka+Anais+Nin+czytelnia+news,/czytelnia/article?jdnews_id=3340349
xxx - 2011-09-24
oj uważam że pierwsza randka w kinie na romantycznym filmie to wspaniały pomysł sama tak przeżyłam pierwszą randkę i to było coś cudownego!! naprawdę polecam!!!
fancy - 2011-02-14
Ciekawe pomysły :) Myślę, że wszystko co się wiąże z wyjątkowym przeżyciem jest dobrym rozwiązaniem. Generuje to wiele więcej emocji i takie rzeczy zapamiętuje się na zawsze :) Kiedyś została zabrana na taką kolację do jednej z klimatycznych miejsc w Krakowie Le Scandale. Nie ma nic bardziej uroczego niż wspólne jedzenie ciepłej szarlotki z dodatkiem lodów waniliowych :)
xmx - 2011-02-13
Pierwsza randka w kinie to zły pomysł. Dwie godziny siedzenie na filmie a potem pożegnanie? Lepiej iść do knajpki i się trochę poznać.
Jest to wspaniały walentynkowy pomysł. Choć nie tylko walentynkowy. Przecież okazywać sobie uczucia można przez cały...
Jak zrobić walentynkowe serce z klamerek do bielizny?
Jest to wspaniały walentynkowy pomysł. Choć nie tylko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub