Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > 5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy
5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (248 ocen)
Oceń 
14 lutego to data, na którą czeka większość zakochanych osób. Dzień Świętego Walentego to wspaniały czas, kiedy możemy a raczej powinniśmy wyznać swoje uczucia ukochanej osobie. Aby dzień ten był dniem miłości wymaga on dobrego pomysłu oraz szczególnego zaplanowania. Poniżej przedstawiamy parę pomysłów na spędzenie walentynek.
1
Wynajęcie domku

Wynajęcie domku

Czy to będzie jeden pokój czy cały domek pomysł jest świetny. Intymna atmosfera i brak stresu związanego z obawą, że ktoś nas nakryje sprawi że Walentynki będą niezapomniane. Czas spędzony wspólnie można wykorzystać na wiele sposobów o czym będzie mowa później.

Gdzie wynająć domek? Najlepiej w górach, nad morzem, jeziorem lub nawet rzeką. Najważniejsze, aby było blisko natury. Widok z pokoju na ścianę pobliskiego budynku nie jest erotycznie pobudzający, zatem przed wynajęciem zwróćmy uwagę na otoczenie walentynkowego gniazdka.

2
W aquaparku

Dzień w aquaparku

Sam aquapark nie jest miejscem bardzo romantycznym, jednak na jedną z pierwszych randek jest idealny. Ruch, zabawa, śmiech i szaleństwa. Wszystko czego trzeba, aby pewniej się poczuć w swoim towarzystwie. Po przetestowaniu wszystkich atrakcji jak zjeżdżalnie, dzikie rzeki, ścianki do wspinaczki itp. pora na saunę, gdzie atmosfera jest już nieco intymniejsza.

Aktywne spędzenie w aquaparku jest świetną metodą na wyzbycie się wielu kalorii oraz co za tym idzie - sił. Aby twoja partnerka z wycieńczenia nie zemdlała, nie zapomnij zabrać jej do restauracji.

strona 1 z 3następna >
 1.5/5 (248 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

zigitrn - 2013-02-13
Takie sobie te porady :P
Tt91 - 2012-02-07
Witam. wiecie może ,gdzie jest może takie pokojowe jacuzzi?
ewunia82 - 2012-02-05
Też nie widzi mi się to kino, bo ogólnie to często chodzimy do kina. za to wynajęcie domku, suuuper! Osobiście polecam... czytanie książki :P np. przy lekturze Anais Nin różne dziwne rzeczy mogą zacząć się dziać ;) zobaczcie: http://londynek.net/czytelnia/Nie+dla+grzecznych+dziewczynek+-+erotyka+Anais+Nin+czytelnia+news,/czytelnia/article?jdnews_id=3340349
xxx - 2011-09-24
oj uważam że pierwsza randka w kinie na romantycznym filmie to wspaniały pomysł sama tak przeżyłam pierwszą randkę i to było coś cudownego!! naprawdę polecam!!!
fancy - 2011-02-14
Ciekawe pomysły :) Myślę, że wszystko co się wiąże z wyjątkowym przeżyciem jest dobrym rozwiązaniem. Generuje to wiele więcej emocji i takie rzeczy zapamiętuje się na zawsze :) Kiedyś została zabrana na taką kolację do jednej z klimatycznych miejsc w Krakowie Le Scandale. Nie ma nic bardziej uroczego niż wspólne jedzenie ciepłej szarlotki z dodatkiem lodów waniliowych :)
xmx - 2011-02-13
Pierwsza randka w kinie to zły pomysł. Dwie godziny siedzenie na filmie a potem pożegnanie? Lepiej iść do knajpki i się trochę poznać.
Ktoś wpadł ci w oko, ale nie masz odwagi mu tego powiedzieć? Walentynki to doskonała ku temu okazja! Efekt będzie...
Jak zrobić kartkę walentynkową z guzików?
Ktoś wpadł ci w oko, ale nie masz odwagi mu tego powiedzieć?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub