Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż klauna?

Jak zrobić makijaż klauna?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (255 ocen)
Oceń 
Kostium klauna jest wesoły i bardzo prosty. Podobnie jest z makijażem twarzy klauna. Nie potrzeba wielkich umiejętności - również ty możesz pomalować swoje dziecko. Poniżej przeczytaj jak to zrobić.
Farby do malowania twarzy, Pędzelki, gąbki, kredki do makijażu itp.
1
Malując buźkę klowna powiększamy oczy, malując je dookoła białą farbą do malowania twarzy. Nakładamy ją gąbką, a powieki małym pędzelkiem. Następnie czarną kredką obrysuj kontur białej farby. Zieloną farbą dorysuj pionowe kreski ponad powieką oraz pod okiem.
2
Pomaluj usta dziecka czerwoną farbą, powiększając je dość znacznie ponad ich prawdziwy wymiar. Podkreśl ich kontur białą farbą malując dookoła czerwonej, a następnie brzeg obrysuj czarną kredką.
3
Uzupełnieniem makijażu będzie wielka kokarda w ogromne grochy, oraz peruka z kręconych kolorowych loków. Przyda się również szpiczasta lub płaska czapka i przebranie gotowe.
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić strój czarownicy?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kruka?
 4.9/5 (255 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ewelina82 - 2013-01-25
Do makijażu klauna można też użyć specjalnej palety kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Można ją zakupić na popularnych serwisach aukcyjnych lub sklepach ze zabawkami. Jednak o ile starsze dzieci lubią mieć malowane twarze, dla młodszych może się to okazać nieprzyjemnie i uciążliwe. Warto wtedy skorzystać z gotowej maski klauna, można ją kupić za niewielkie pieniądze lub spróbować zrobić z papieru o lepszej jakości, przyborów do kolorowania oraz gumki i nożyczek.
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto bardzo prosty sposób na...
Jak przebrać się za sowę?
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub