Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż klauna?
Jak zrobić makijaż klauna?

Jak zrobić makijaż klauna?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (255 ocen)
Oceń 
Kostium klauna jest wesoły i bardzo prosty. Podobnie jest z makijażem twarzy klauna. Nie potrzeba wielkich umiejętności - również ty możesz pomalować swoje dziecko. Poniżej przeczytaj jak to zrobić.
Farby do malowania twarzy, Pędzelki, gąbki, kredki do makijażu itp.
1
Malując buźkę klowna powiększamy oczy, malując je dookoła białą farbą do malowania twarzy. Nakładamy ją gąbką, a powieki małym pędzelkiem. Następnie czarną kredką obrysuj kontur białej farby. Zieloną farbą dorysuj pionowe kreski ponad powieką oraz pod okiem.
2
Pomaluj usta dziecka czerwoną farbą, powiększając je dość znacznie ponad ich prawdziwy wymiar. Podkreśl ich kontur białą farbą malując dookoła czerwonej, a następnie brzeg obrysuj czarną kredką.
3
Uzupełnieniem makijażu będzie wielka kokarda w ogromne grochy, oraz peruka z kręconych kolorowych loków. Przyda się również szpiczasta lub płaska czapka i przebranie gotowe.
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
 4.9/5 (255 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ewelina82 - 2013-01-25
Do makijażu klauna można też użyć specjalnej palety kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Można ją zakupić na popularnych serwisach aukcyjnych lub sklepach ze zabawkami. Jednak o ile starsze dzieci lubią mieć malowane twarze, dla młodszych może się to okazać nieprzyjemnie i uciążliwe. Warto wtedy skorzystać z gotowej maski klauna, można ją kupić za niewielkie pieniądze lub spróbować zrobić z papieru o lepszej jakości, przyborów do kolorowania oraz gumki i nożyczek.
Jak zrobić makijaż wróżki?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub