Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak drukować dwustronnie w Wordzie?
Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (11 ocen)
Oceń 
Część drukarek nie obsługuje funkcji automatycznego drukowania na obu stronach arkusza papieru. Aby drukować dwustronnie należy ręcznie przekładać papier, aby zadrukować drugą stronę. Poniżej przedstawiam jak skonfigurować drukowanie na obu stronach.
Word, drukarka
1
W głównym pasku menu wybierz zakładkę "Plik" a następnie kliknij polecenie "Drukuj".
2
W lewym dolnym rogu okna "Drukowanie" w polu "Drukuj" wybierz pozycję "Strony nieparzyste".
3
Kliknij przycisk OK.
4
Po zakończeniu drukowania stron nieparzystych obróć stos stron, włóż z powrotem do podajnika papieru drukarki, a następnie w oknie "Drukowanie" wybierz pozycję "Strony parzyste". Wciśnij przycisk "OK".
Darmowe programy do nauki angielskiego dla dzieci
Jak edytować PDF?
Jak robić przypisy w Wordzie?
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
Ostrzeżenia
  • Uwaga! Niektóre drukarki drukują od pierwszej strony do ostatniej, zaś inne drukują od końca. W zależności od tego, w jaki sposób drukuje twoja drukarka może być konieczne odwrócenie stron i zmiana ich kolejności przed rozpoczęciem drukowania drugiej strony.
 4/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są...
Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub