Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak drukować dwustronnie w Wordzie?
Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (11 ocen)
Oceń 
Część drukarek nie obsługuje funkcji automatycznego drukowania na obu stronach arkusza papieru. Aby drukować dwustronnie należy ręcznie przekładać papier, aby zadrukować drugą stronę. Poniżej przedstawiam jak skonfigurować drukowanie na obu stronach.
Word, drukarka
1
W głównym pasku menu wybierz zakładkę "Plik" a następnie kliknij polecenie "Drukuj".
2
W lewym dolnym rogu okna "Drukowanie" w polu "Drukuj" wybierz pozycję "Strony nieparzyste".
3
Kliknij przycisk OK.
4
Po zakończeniu drukowania stron nieparzystych obróć stos stron, włóż z powrotem do podajnika papieru drukarki, a następnie w oknie "Drukowanie" wybierz pozycję "Strony parzyste". Wciśnij przycisk "OK".
Darmowe programy do nauki języka niemieckiego
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Jak ustawić marginesy w Wordzie?
Ostrzeżenia
  • Uwaga! Niektóre drukarki drukują od pierwszej strony do ostatniej, zaś inne drukują od końca. W zależności od tego, w jaki sposób drukuje twoja drukarka może być konieczne odwrócenie stron i zmiana ich kolejności przed rozpoczęciem drukowania drugiej strony.
 4/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zaprojektować folder?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub