Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zespół Niespokojnych Nóg > Jak leczyć zespół niespokojnych nóg?

Jak leczyć zespół niespokojnych nóg?

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (411 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Leczenie zespołu niespokojnych nóg polega głównie na łagodzeniu objawów. Często jest bardzo trudne lub niemal niemożliwe znalezienie źródła problemu. Osoby chore na zespół niespokojnych nóg czują nieodpartą potrzebę poruszania nogami. Objawy te występują zwykle podczas siedzenia lub leżenia, zaś ustępują gdy chory porusza nogami lub chodzi. Zespół niespokojnych nóg jest często przyczyną bezsenności i niedosypiania.
 2.4/5 (411 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (26)

Minimax - 2014-08-30
Problemem w tym "schorzeniu" jest myslenie !!! Pewnie wiekszosc z Was pomysli, ze to glupota bo lekarze wiedza lepiej. Wiekszosc lekarzy to "konowaly" ze sie tak brzydko wyraze, nauczeni z ksiazek, czegos co sami nie potrafia udowodnic w sobie. Jesliby nasz wszechswiat mial taka skutecznosc jak lekarstwa przepisywane przez "dilerow farmaceutycznych" to wasze i moje tylne przyrodzenie zostalboy juz dawno spaszczone przez, ksiezyc lub inna planete. Jesli cos prawdziwie dziala, to dziala w 100%. Niestety wiekszosc nie umnie tej logiki zastosowac w swoim przypadku i wierzy lekarzom bez kwestionowania ich orzeczen. I przekonanie ze lekarstwo zadzial pomaga niekturym osobom, a nie samo lekarstwo. Nauka jak i lekarze maja swoje miejsce i nie jestem przeciwko temu. Za kilkaset lat dowiemy sie wiecej o nas, o organizmie ludzkim. Na dzisiaj ja kwestionuje wszystko co lekarze glosza. Dzieki temu pozbylem sie sam kamieni z woreczka zolciowego. Zajelo mi to 7 miesiecy, ale nie dalem sobie go wyciac. Mialem przez lata ataki paniki i .... sam sie pozbylem problemu bez zadnych prochow. Mozna sobie pomoc ... tylko trzeba w siebie uwierzyc, a nie czekac zeby inni usuneli skutki naszego glupiego myslenia i dzialania. To co popnizej napisze, pochodzi z mojej przcy nad soba z ostatnich 3.5 lat i wiaze sie dokladnie z tematem artykulu. Nie wolno wierzyc, ze to co pisze jest prawda. Trzeba to samemu w sobie sprawdzic. Sprawdzenie nie zajmnie dnia lub tygodnia. Moze to potrwac i to dlugo, w zaleznosci od checi i pracy czlowieka. Potrzeba tylko zdobyc zrozumienie intelektualne problemu, a potem sprawdzic to w sobie dowiadczalnie.
Przyczyna tego syndromu jest tylko energia emocjonalna, czyli nasze uczucia i mysli ktore sa elektromagnetyczna energia, zamkniete w ciele i podswiadomie tam trzymana na sile. Jesli nasze myslenie nie jest zbalansowane, czyli przeginamy na negatywna lub pozytywna strone, to dokladamy do tego co juz w sobie nosimy od dziecinstwa i nieswiadomie spychamy z naszej swiadomosci do podswiadomosci jako ze ta energia to bol. Tu pisze literalnie, a nie w przenosni. Ja to znam z autopsji, bo pracuje z tym od 3.5 roku i moje cialo jest teraz w 100 % otwarte by widziec (czuc) resztki tego co jeszcze nie usunalem. Zajelo mi to okolo 2 lat ciaglej 24/7 pracy. Kazdy to moze zrobic, gdy tylko bedzie chcial tego i ... popracuje. Najpierw tylko trzeba przestac dolewac oliwy do ognia ... i zmienic swoje glupie myslenie. Trzeba je zaczac swiadomie obserwowac i zobaczyc co naprawde robimy. Do tego podchodzimy neutralnie. Obserwujemy i nie oceniamy siebie. To co zauwazamy mozemy poprawic.. i nie robic tego pozniej.

Jak to sprawdzic?

Nasze mysli zawsze sie lacza z uczuciami. To co myslimy w terazniejszosci jest widoczne dla nas, ale po chwili schodzi z pola uwagi. Zeby dojsc do tego co w nas "siedzi" nalezy obserwowac mysli i probowac dowiedziec sie gdzie w ciele siedzi energia z tym polaczona poprzez uzycie 2 sposobow:

1. Pytamy sie w myslach i patrzymy na odpowiedz umyslu (pojawi sie w glowie obpowiedz TAK lub NIE - na nic innego nie zwracamy uwagi)
- Czy ta mysl (ktora zobaczylem w tej chwili) polaczona jest z _wstawiamy 1 z ponizzych uczuc) ?
{apatia, zal, strach, pozadanie, zlosc, duma, odwaga, akceptacja lub spokoj}
Gdy dostaniemy odpowiedz to probujemy w ciele "czuc gdzie ta energia jest zablokowana. Gdy poczujemy ja to usuwamy ja przy pomocy mysli:
Chce zeby ta mysl jak i wszystkie inne polaczone z nia przez uczucie usunieta zostala z mojego ciala. Jesli dostaniemy odpowiedz w umysle ze NIE, to pytamy siebie"
" Czy wole cierpiec czy byc wolna od tego uczucia?"
Z regoly po tym pytaniu dostajemy odpowiedz Tak... i juz sie to dzieje.
Jak zaczniemy czuc uczucie w ciele, to zadajemy sobie pytania i usuwamy ta energiae do momentu az usuniemy to co czujemy.

2. metoda to po zauwazeniu mysli pytamy sie o uczucie i szukamy go w ciele. Zostajemy z tym co zaczynamy czuc jak najdluzej obserwujac go swoja uwaga. Nasza uwaga zacznie ta energie "rozmywac". Czasami mamy tego tak duzo i "napiecie jest tak wysokie, ze nie sposob jest dluzej zostac z tym uczuciem. Przeraywamy wiec i powracamy po chwili. Ta metoda pracujemy az usuniemy to co czujemy. Powoli uczucia beda sie pojawiac w wiekszym natezeniu jak zaczniemy sobie pozwalac je czuc. Mozna zaczac kazda “sesje” od np. takiej formulki (slowa uzyte nie maja znaczenia -chec by tak sie stalo - czyli intencja ma) “Pozwalam sobie by uczucia przezemnie nieswiadomie spychane zaczely sie pojawiac w mojej swiadomosci.”

Energia ta jest przez nas zatrzymywana (sciskana) pomiedzy pepkiem a narzadami rodnymi. Wszystkie bole glowy i inne bole w ciele to nic innego jak jakies zblokowane w ciele uczucie (z listy powyzej). Zaobserwijcie ze gdy nogi “sa niespokojne” to masaz podeszw stop - szczegolnie miejsc bolacych pomoze. Seks, lub masturbacja (gdy nie ma partnera) tez pomaga bo otwiera na jakis czas sciskane miejsce. Seks jest idealny na bol glowy. Powinien to byc seks ze stalym partnerem, a nie przygodny! W wodzie w wannie latwiej bedzie czuc wszystko w ciele, jako ze woda jest dobrym przewodnikiem elektromagnetycznej energii.

Polecam ksiazki Eckharta Talle, szczegolnie “Potega Terazniejszosci” i “Nowa Zimia” > eckhart nazywa te energie cialem bolesny - i ma racje. Dla znajacych angielski polecam “Lestera Lewensona i jego Sedona Method. Trzeba poszukac na necie jego ksiazek w pdf i mp3 - warto.

Powodzenia dla wszystkich a szczegolnie cierpiacych. Mozna sobie pomoc !!!!!
zimny edek - 2014-08-30
Niedawno wyszło na jaw, że ADHD to "ściema" naukowca w celu zarobkowym.
Z tą "chorobą" będzie podobnie.
Setki "mądralńskich", "chorych"i "specjalistów" będzie trąbić o tej "chorobie", a w tle będzie zawsze specyfik znanej firmy farmaceutycznej, mający pomóc na tę dolegliwość.
minimax - 2014-08-30
Dlaczego moj wpis jest blokowany?
biegacz - 2014-08-30
idz pobiegaj a nie lekarstwa
beata - 2014-08-30
a czy podczas ciąży jest się bardziej podatnym na ZNN? przy mojej pierwszej ciąży bardzo przeszkadzały mi nogi w nocy, musiałam nimi kopać, było to silniejsze ode mnie... strasznie mnie to denerwowało. Po ciąży nic się nie działo, a w kolejnej znów parę razy mi się to zdarzyło...
znawca - 2014-08-30
Oj ludzie ludzie dajecie się otłumanić osobą którzy wymyślają jakieś śmieszne dolegliwości jak zepół niespokojnych nóg. Wszystko chodzi o to by wyłudzić od was kase byście polecieli do apteki po specyfik jak z pewnej reklamy która wkleja że to jest choroba i czas wziąść lek. A to zwykły trik nerwowy i zachodzące podczas snu reakcje w naszym mózgu. Jeszcze trochę to facetom wkleją że ich poranny wzwód to zespół niespokojnego członka :-) i że to nie jest normalne i czas kupić i zażyć lek. Nie dajmy się zwariować i nie wierzmy we wszystko o czym mówią. Ponieważ firmy farmaceutyczne troją się i głowią jak podejsc klienta i wmówić mu żę ich lek jest mu potrzebny i by te firmy mogły na tym zarabiać.
ja - 2014-08-30
miałam, doświadczyłam, wymęczyłam się...i nie wiedziałam co mi dolega-zwiększyłam intensywność zajęć sportowych 3x ostre ćwiczenia aerobowe 2x siłownia (rekreacyjnie ;)...na tydzień oczywiście.......i samo przeszło, nawet nie zauważyłam kiedy zaczęłam przesypiać całe noce...jednak sport to zdrowie
gigus - 2014-08-30
Wiekszosc takich nadpobudliwosci ruchowych to poprostu niedobor magnezu !
mickey - 2014-08-30
Ludzie !!! - coś takiego nie istnieje - dajecie sobą manipulować, a za wszystkim stoją koncerny farmaceutyczne, które szukają nowych źródeł zysków. Wmawia się nam choroby żebyśmy kupowali parafarmaceutyki, które nic nam nie dają i najgorsze szkodzą naszemu organizmowi. Nie dajcie sobie wmawiać choroby która nie istnieje. Normalną koleją rzeczy jest, że wieczorem mięśnie nóg po całym dniu muszą odpocząć, a nadmiar nagromadzonych substancji odżywczych trzeba usunąć. Dzieje się to w każdym wieku i bez względu na dietę. Wybór czy truć organizm następnym niby specyfikiem pozostawiam czytelnikom jeśli oczywiście mój komentarz tak nie pochlebny, pojawi się na stronie, a jeśli tak to nie zostanie po krótkim czasie.
Anik - 2014-08-30
Co za głupota. Nie ma czegoś takiego jak ZNN. To wymysł tych , którzy wciskają kolejne suplementy diety.
mika - 2014-08-30
Gdy mi w nocy noga trzepie lub ręka idę do łazienki i moczę przez kilka minut w zimnej wodzie, zawsze przechodzi
rtyuk - 2014-08-30
zmagałam się z tym podczas ciąży, to była masakra, jedynie zwiększone dawki magnezu pomagały ciut łagodzić objawy, po ciąży przeszło...czasem jak mam braki magnezu w organizmie to powraca.
Piotr - 2014-08-30
Zespół niespokojnych nóg..... ciekawym, co jeszcze wymyślą "lekarze", a me(r)dia podchwycą. Powinniście poszukać lekarstwa na zespół ciężkiego kretynizmu autorów takich bzdur. Choć- może coś w leczeniu nóg jest- dla autorów tych bzdur i wierzących w nie pozostało tylko leczenie nóg. Na leczenie głowy już jest za późno......
ted - 2014-08-30
Może komuś przyda się mój sposób na ten zespół niespokojnych nóg,3x1 asparaginian /extra/ na noc biohespan max /1000mg/ i od neurologa madopar 62,5mg.Trochę dni trzeba brać ok.2-ch tygodni-powodzenia.
rych - 2014-08-30
zespoł niespokojnych nog to nic innego jak zakazenie drozdzakami ,kiedy nasza dieta składa sie w wiekszosci z weglowodanow i cukrow nie wierzcie w '' ich '' cudowne leki
Leczenie zespołu niespokojnych nóg nastawione jest głównie na zmniejszaniu jego syndromów. Często jest to niemożliwe,...
Zespół niespokojnych nóg - leczenie.
Leczenie zespołu niespokojnych nóg nastawione jest głównie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub