Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać się za czarownice?

Jak przebrać się za czarownice?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (111 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz się wyróżniać na imprezie karnawałowej spośród innych dziewczyn przebranych za wróżki, księżniczki czy elfy wybierz coś bardziej strasznego np. upiorną czarownicę.
sukienka czarna lub ciemna, rajstopy czarne, czarny kapelusz.
1
Sukienka powinna być dopasowana kolorystycznie do całego stroju. Z czarnego materiału powycinaj paski i przyszyj je do sukienki. Im więcej, tym lepiej. Jeśli masz wystarczająco dużo zaoszczędzonych pieniędzy to możesz również kupić specjalną sukienkę czarownicy (w komplecie z kapeluszem znajdziesz ją tutaj), jednak bierz pod uwagę, że ubierzesz ją prawdopodobnie tylko jeden raz.
2
Włosy koniecznie muszą być rozpuszczone i u nasady natapirowane. Na końce włosów nałóż nieco żelu lub pianki, aby je posklejać. Aby fryzura wyglądała bardziej realistycznie to wpleć we włosy kawałki gałązek lub liści. Fryzura powinna wyglądać możliwie niechlujnie.
3
Kapelusz najlepiej jeśli zrobisz samodzielnie. Aby go zrobić będziesz potrzebować czarnego papieru tekturowego, sznurka lub gumki, kleju i nożyczek. Dokładną instrukcję robienia kapelusza czarownicy znajdziesz tutaj.
4
Możesz zrobić maskę czarownicy ale lepszy będzie makijaż. Zrób sobie makijaż smoky eyes oraz narysuj czarnego pieprzyka na nosie.
5
Przebierając się za czarownicę należy pamiętać również o gadżetach. Do takich należą czarny kot (najlepiej maskotka), czarny kociołek z zielonym płynem oraz obowiązkowo miotła (najlepsza jest tradycyjna miotła na drewnianym trzonku lub miotła wykonana z gałęzi).
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
Jak zrobić maskę z masy papierowej?
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić strój mumii?
 4.1/5 (111 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

pierdoła - 2014-02-04
FAJNE ALE LEPIEJ BYŁOBY ŻEBY BYŁ FILM
Patkaa ., - 2011-11-28
Żal mi troszkę tego , Każdy by o tym wiedział także niewiem w czym problem pomysleć samemu .. yy .. :/
Klaudus - 2010-10-20
mnie się podoba:)
kaka - 2010-09-28
i co w tym fajnego?
halloween - 2010-09-16
Głupie bezadzieja (ocz. dla mnie
Sztuczna krew jest podstawową dekoracją na Halloween. Możemy jej użyć do ozdobienia naszych sztucznych ran, ubrań,...
Jak zrobić sztuczną krew?
Sztuczna krew jest podstawową dekoracją na Halloween. Możemy jej użyć do ozdobienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub