Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Cukrzyca > Jak naturalnie leczyć cukrzycę?

Jak naturalnie leczyć cukrzycę?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (18 ocen)
Oceń 
 1 z 7 

Jeśli chorujesz na cukrzycę, prawdopodobnie jesteś zainteresowany naturalnym leczeniem jej objawów. Wiele leków na cukrzycę powoduje skutki uboczne, zatem po co je stosować, skoro można leczyć tę chorobę również naturalnymi sposobami.

Poniżej, obok domowych sposobów na cukrzycę, znajdziesz również listę naturalnych produktów dla diabetyków dostępnych w aptekach. Poniższy artykuł z pewnością zwiększy twoją wiedzę o naturalnych sposobach leczenia tej choroby, jak również pomoże ci wybrać ten z nich, który ci najbardziej odpowiada.

 2.9/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Lidia DRYGAS, Poznań - 2014-03-06
PAMIĘTAJMY, ŻE POZIOM CUKRU WE KRWI NIE PODNOSI ANI POWIETRZE, ANI WODA MINERALNA, LECZ ZJADANE WĘGLOWODANY:
Taki sposób odżywiania jest skuteczny i warto go zastosować od zaraz. Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

WAŻNE.
GLUKOZA NATURALNA; TO RYŻ, WSZYSTKIE KASZE, OWOCE, WARZYWA:
Logika myślenia, postęp i spokój. Także wypowiadanie słów, które mają merytoryczną wartość. Wskazane są produkty zalecane i dozwolone wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO TJ. IŻ PRODUKTU. *****

GLUKOZA NIENATURALNA; TO MĄKA I CUKIER:
Irracjonalne zachowania, częsta zmiana nastroju, nerwowość. Również wypowiadanie słów, które nic nie znaczą.
Najczęściej do cukrzycy typu II doprowadzamy sami: źle się odżywiamy, zapominamy o ruchu i... tyjemy. Tymczasem...
Jak zbić cukier bez insuliny?
Najczęściej do cukrzycy typu II doprowadzamy sami: źle się odżywiamy, zapominamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub