Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Cukrzyca > Jak naturalnie leczyć cukrzycę?
Jak naturalnie leczyć cukrzycę?

Jak naturalnie leczyć cukrzycę?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (13 ocen)
Oceń 

Jeśli chorujesz na cukrzycę, prawdopodobnie jesteś zainteresowany naturalnym leczeniem jej objawów. Wiele leków na cukrzycę powoduje skutki uboczne, zatem po co je stosować, skoro można leczyć tę chorobę również naturalnymi sposobami.

Poniżej, obok domowych sposobów na cukrzycę, znajdziesz również listę naturalnych produktów dla diabetyków dostępnych w aptekach. Poniższy artykuł z pewnością zwiększy twoją wiedzę o naturalnych sposobach leczenia tej choroby, jak również pomoże ci wybrać ten z nich, który ci najbardziej odpowiada.

1

Dieta

Odpowiednią terapię żywieniową powinieneś uzgodnić ze swoim lekarzem. Terapia ta zakłada unikanie pewnych rodzajów pożywienia przy jednoczesnym zwiększeniu spożycia innych rodzajów.

Oczywiście będąc cukrzykiem powinieneś unikać takich produktów jak cukier rafinowany oraz wszelkie herbatniki i ciastka. Należy unikać również żywności przetworzonej oraz smażonej. Powinieneś również maksymalnie ograniczyć ilość spożywanego czerwonego mięsa, kofeiny oraz alkoholu. Alkoholu nie należy jednak nigdy pić na pusty żołądek, gdyż powoduje on spadek glukozy we krwi.

Do produktów, które możesz spożywać, należą owoce i warzywa, produkty pełnoziarniste. Powinieneś pić również duże ilości wody. Zalecane jest spożywanie produktów bogatych w błonnik pokarmowy, gdyż ogranicza on zapotrzebowanie organizmu na insulinę (błonnik spowalnia proces wchłaniania glukozy zawartej w pożywieniu).

2

Regularne ćwiczenia

Regularne ćwiczenia mogą pomóc w leczeniu objawów cukrzycy. Faktem jest, że nadwaga ma duży wpływ na występowanie cukrzycy typu 2. Utrata wagi oraz regularne ćwiczenia pomogą zatem w walce z tą chorobą.

Jak leczyć infekcje dróg moczowych?
Jak naturalnie leczyć zespół cieśni nadgarstka?
Jak walczyć z grzybicą?
Jak dostarczyć magnez do organizmu?
strona 1 z 2następna >
 3.2/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Lidia DRYGAS, Poznań - 2014-03-06
PAMIĘTAJMY, ŻE POZIOM CUKRU WE KRWI NIE PODNOSI ANI POWIETRZE, ANI WODA MINERALNA, LECZ ZJADANE WĘGLOWODANY:
Taki sposób odżywiania jest skuteczny i warto go zastosować od zaraz. Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

WAŻNE.
GLUKOZA NATURALNA; TO RYŻ, WSZYSTKIE KASZE, OWOCE, WARZYWA:
Logika myślenia, postęp i spokój. Także wypowiadanie słów, które mają merytoryczną wartość. Wskazane są produkty zalecane i dozwolone wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO TJ. IŻ PRODUKTU. *****

GLUKOZA NIENATURALNA; TO MĄKA I CUKIER:
Irracjonalne zachowania, częsta zmiana nastroju, nerwowość. Również wypowiadanie słów, które nic nie znaczą.
Lekarz, powiedział ci, że masz podwyższony cukier. To jeszcze nie cukrzyca, ale… Powinnaś zmienić nawyki, głównie...
Jak obniżyć poziom cukru naturalnie?
Lekarz, powiedział ci, że masz podwyższony cukier...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub