Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Sposoby na puszyste włosy
Sposoby na puszyste włosy

Sposoby na puszyste włosy

, ekspert Tipy.pl
 3.3/5 (28 ocen)
Oceń 
Oczywiście każda kobieta i niejeden mężczyzna marzą aby mieć gęste, puszyste włosy. Niestety większość osób, posiada włosy delikatne, cienkie i przetłuszczające się. Co zrobić jednak, gdy natura nie obdarzyła nas włosami rodem Wioletty Willas? Poniżej przedstawiamy wskazówki jak dbać i co robić aby nasza fryzura nabrała nieco lekkości i puszystości.
1

Dobre strzyżenie

Dobre strzyżenie jest podstawą układania się włosów. Jeśli są one źle ścięte wówczas nie ma takiej możliwości, aby zaczęły układać się w taki sposób, który nam odpowiada.

Aby Twoje włosy nabrały puszystości muszą być przede wszystkim dobrze wycieniowane. Dzięki cieniowaniu włosy wydają się być gęściejsze. Krótkie fryzury najkorzystniej prezentują się z asymetryczną grzywką oraz z wycieniowanymi końcówkami i pazurkami.

2
Mycie włosów

Regularne lecz nie za częste mycie

Jeśli włosy bardzo się przetłuszczają można je myć częściej, nawet codzienne. Do codziennego mycia należy jednak używać odpowiednich szamponów. Muszą być one bardzo delikatne. Pamiętajmy również, że im częściej myjemy włosy tym bardziej będą one nam się przetłuszczać. Szampon spłukuje naturalną ochronę włosów wytwarzaną przez skórę głowy. Jeśli myjemy włosy często, dajemy naszej głowie sygnał do produkowania jeszcze większej ilości tego naturalnego “lotionu”. Nie znaczy to, że mamy myć włosy raz na tydzień, jednak codzienne mycie może stać się po pewnym czasie odwrotne w skutkach.

Jak przy uzyciu prostownicy wywinąć włosy na zewnątrz?
Jak zrobić koka na czubku głowy?
Jak zrobić loki termolokami i lokówką stożkową?
Domowe sposoby na piękne włosy
strona 1 z 3następna >
 3.3/5 (28 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

efi5 - 2013-04-15
Ucieszyłam się czytając porady, jak zadbać o włosy, bo sama mam z nimi problem ponieważ szybko się przetłuszczają.Chętnie zastosuję niektóre z nich, i myślę , że będą pomocne.
MalutkaToJa - 2013-03-28
Warto suszyć włosy ze spuszczoną głową lub suszyć je na dużej okrągłej szczotce, wtedy będą uniesione u nasady i bardziej puszyste przez co wydają się gęstsze.
Lukrecja - 2013-03-06
Polecam zrobić napa z pokrzyw. Dzięki niemu włosy będą gęstsze
kjbkjb - 2013-01-29
Ja często myję włosy nad wanną (czyli ze spuszczoną głową), delikatnie wyciskam z nich wodę i upinam tak do góry spinką automatyczną i tak chodzę. Włosy, kiedy schną zaczynają "wydostawać się" spod spinki i opadać, ale są podniesione do góry (ponieważ będąc mokre były upięte). Kiedy wszystkie włosy wyschną, zdejmuję spinkę i mam niezły push up!
Oczywiście możemy wykonać zabieg szybciej i suszyć włosy w ten sposób. Z głową w dół suszymy pasma. Jeśli chodzi o balejaż, też dobry pomysł, wizualnie wydaje się jakbyśmy miały gęstsze włosy.
Julka - 2012-10-30
Na wypadajace włosy polecam "Biotyne" która można kupić w aptece za ok 10zł ananasowa do ssania ze zdrovitu , ( niebieska z czerwonym " H") proszę uważać bo moga też farmaceuci próbować wciskać droższe , lub polecam "Radical" mgiełka do włosów ziołowa, również w aptece , równie tania.Sama jej używam i jestem pod wrażeniem ;)
martakali2889 - 2012-10-03
Wypadają mi włosy po pasemkach zażywam suplementy diety na włosy i paznokcie ale to nic nie daje. Co radzicie ? przymierzam się do następnej tury pasemek, czy lepiej z niej zrezygnować?
Kuba - 2012-02-13
"Jeśli włosy bardzo się przetłuszczają można je myć częściej..." "Pamiętajmy również, że im częściej myjemy włosy tym bardziej będą one nam się przetłuszczać" lol
ga - 2011-10-13
nic to niedaje
jksjhdsjdfjr - 2011-10-10
Te wasze porady ,ani dupy i kupy się nie trzymaja:)
jaquot - 2010-04-06
moje wlosy tez po farbowaniu tak do 3 mycia sa mieciutkie:) aby nikt nie reklamowal zniszczonych wlosow;p chociaz te farby u fryzjera sa jednak mnie szkodliwe. ja odkad farbuje wlosy i codziennie je ukladam to co najmniej raz w tygodniu klade na nie maseczke wzmacniajaca i biore jakies suplementy. np robie sobie taka kuracje na wiosne przez 3 miesiace.
fiesta - 2010-04-05
Mi zawsze po farbowaniu lepiej sie ukladaja wlosy, nie przetluszczaja i sa miekkie.. No ale wiadomo, fryzjerka pomaklada te wszystkie maski, zeby zakamuflowac co wypalila ii sie wyglada :) Jakies specjalne aminokwasy sa tez dobre na zniszczone wlosy, no i ten cynk i kwas pantotenowy. Ale madre slowa hihih :D
jaquot - 2010-04-04
glupota jest tez farbowanie wlosow, aby sie przesuszyly i mniej przetluszczaly. leczenie szamponami mozna tu wspomnagac preparatmi zawierajacymi cynk i witaminy.
sheltie - 2010-04-03
A ja czytalam, ze myje sie tyle razy w tygodniu, ile wlosy tego potrzebuja! Jesli nadmiernie sie przetluszczaja to nalezy sprobowac z tym powalczyc, w skrajnym przypadku pojsc do dermatologa. I robienie trwalej nie pomoze, tylko wypali troche strukture wlosa, przez co nie stana sie bardzie puszyste czyli miekkie, ale sianowate! A lekka trwala (chyba styling to sie nazywa) tez niszczy wlosy! Wlosy trzeba wzmacniac od wewnatrz, a nie je niszczyc (wiem bo sama sie skusilam kiedys na trwala).
Na włosach długich, prostych, o średniej gęstości fryzjer Kliniki Handsome Men zaproponuje eleganckie fale. Dzięki...
Na włosach długich, prostych, o średniej gęstości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub