Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przystawki, Zupy i Sałatki > Zupy > Jak kisić barszcz czerwony?
Jak kisić barszcz czerwony?

Jak kisić barszcz czerwony?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (216 ocen)
Oceń 
Barszcz czerwony może być doskonały na jesienno-zimowe obiady, szczególnie dlatego że można zakiszony zakwas trzymać dłużej. Jest doskonałym pożywnym posiłkiem bogatym w cenne witaminy.
1 kg buraków, 2 litry wody, 5 dkg chleba razowego, Kamionkowy garnek
1
Buraki dokładnie wyszoruj szczoteczką, obierz cieniutko, a następnie pokrój w plastry.
2
Ułóż pokrojone buraki w kamiennym garnku lub słoju, zalej przegotowaną ciepłą wodą. Dodaj kawałki chleba razowego wraz ze skórką.
3
Przykryj papierem, który należy ponakłuwać, a by był dostęp powietrza do słoja. Ustaw go w ciepłym pomieszczeniu w temperaturze 18-20 stopni.
4
Po kilku dniach spróbuj barszcz. Gdy jest kwaskowy możesz zlewać do butelek, które należy potem szczelnie zakorkować i przechowywać w chodnym miejscu.
5
Pozostałe buraki można ponownie zalać wodą w podany wyżej sposób.
Jak ugotować krupnik?
Jak zrobić książkę kucharską?
Jak zrobić zupę z dyni?
Jak zrobić zupę krem z pieczarkami?
 2.1/5 (216 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

kotkot1 - 2013-02-13
a GDZIE MASZ WŁOSZCZYZNE ,SELER MARCHEW ,PIETRUSZKA ,CEBULA I JABŁKO BEZ TYCH RZECZY NAWET SIĘ NIE PORYWAJ NA ROBIENIE KISZONEGO BARSZCHU,TEN PZEPIS TO NIEPOROZUMIENIE WIĘC NIE WPROWADZAJ LUDZ W BŁĄD ŻE COŚ POTRAFISZ I JESZCZE JEDNO CHLEB MUSI BYĆ NA ZAKWASIE BO TO TEŻ WAŻNA A CZAS OCZEKIWANIA TO 6-7 DNI.
remi - 2011-12-05
Jak nie dodasz soli to będzieśz miał garnek spleśniałych buraków.
Barszcz należy do potraw królujących na świątecznych stołach. W sklepach roi się od gotowych barszczy, które niczym nie...
Jak kisić barszcz żytni?
Barszcz należy do potraw królujących na świątecznych stołach. W sklepach roi się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub