Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Depresje > Jak leczyć depresję metodami naturalnymi?

Jak leczyć depresję metodami naturalnymi?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (250 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Depresję leczy się zwykle przy pomocy leków antydepresyjnych lub środków nasennych, jednakże często lekarze przepisują je przedwcześnie i bez dokładnego zapoznania się z przyczyną wystąpienia depresji. Zdarza się, że stosowanie tych leków nie jest wcale konieczne i utrudnia tylko powrót do zdrowia. Jest wiele innych sposobów leczenia depresji, zwłaszcza takich, które mają charakter przejściowy. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych porad, które mogą okazać się skuteczniejsze i bardziej trwałe w działaniu, niż środki farmakologiczne.
 3.1/5 (250 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

bz - 2014-07-14
ja tez jestem w depresji od trzech miesięcy chodze na akupunkturę. lęki, panika dusznosci przeszły. wciqż mqm duzo gniweu w sobie ale nastrój jakby lepszy.
A. - 2014-02-17
Jestem chora na depresję. Do choroby doprowadziło mnie całe życie, praca w korpo. też zrobiła swoje. Zbyt duża dawka stresu, toksyczni ludzie dokręcili śrubkę ... ale żyję.
Walczę każdego dnia bo jestem mamą dwójki dzieci. Czasami wydaje mi się , że wiecznie narzekam... że nic mnie nie cieszy. Ale walczę, ćwiczę, dużo spaceruje, napadają mnie lęki, unikam ludzi to fakt. .. jestem nieufna, dużo przeszłam. Ale trzeba z tym żyć, sport pomaga. Od jutra rzucam kawę, wypłukuję witaminy, sprzyja depresji. Piję napar z dziurawca, łykam witaminy i są lepsze dni, coraz częściej. Będzie dobrze, a jak nie.. to będę walczyć. Nie poddam się nigdy.
efi5 - 2013-04-14
Depresja jak wiadomo jest chorobą uciążliwą i skutecznie potrafi zniechęcić do wszystkiego.Jednak dobrym sposobem jest picie -"Pyłku kwiatowego" jest to naturalny produkt pszczeli, który skutecznie wzmocni, poprawi samopoczucie i nastrój, co w przypadku depresji jest ważne.Dobrze zrobi także podjadanie -"Mleczka pszczelego"- również dobrze wpływa na organizm.Do tego pomocne jest spacerowanie i otaczanie się życzliwymi ludżmi.Dobrze jest również "odpędzanie" natrętnych myśli np. w momencie tych właśnie nachodzących myśli zacząć rysować, modlić się i powoli przyjdzie ukojenie.
mila56 - 2013-03-12
Super dziękujemy Wam !
jagda - 2013-02-22
Ja doskonale wiem co jest przyczyną mojej depresji. To nieodwzajemniona miłość. Jak się z niej wyleczę to i depresja mnie, ale to już trwa 5 lat i końca nie widać.
pechowiec - 2012-10-05
Z czego się cieszą normalni ludzie bo ja nie wiem :(
dori - 2012-03-20
też mam objawy depresji, nic mi się nie chcę, na niczym mi nie zależy, nocą mam napady paniki i nie mogę oddychać.Co mam zrobić?
Tojka - 2011-08-02

Potrzebuje informacji jak naturalnie obniżyć poziom dopaminy u osoby z schizofreniom? Znalazłam tylko jak zwiększyć poziom dopaminy,ale jeśli dostaje się leki z blokerem dopaminy to znaczy to ze osoba ta ma nadmiar dopaminy,czy się mylę??mam nadzieje ze te forum jest aktywne i dostane odpowiedzi na kilka pytań bym mogła pomóc komuś mi bliskiemu.dzięki

marcelak - 2011-07-20

Depresji nie leczy się środkami nassenymi, środki nasenne mają złagodzić objawy a wśród nich bezsenność. Jeśli macie utrzymujący się długo niski nastrój, brak sił, brak napędu to nie polecam dziurawca tylko wizytę u psychologa i psychiatry. To nie jest prawda, że lekarze bezmyślnie przepisują leki. Poza tym psychoterapia jest także środkiem leczniczym w depresji (a często najlepsze efekty daje połączenie psychoterapii i terapii lekowej).

Cassie - 2011-07-20
Ja też mam depreche ( już ponad pół roku) i z pewnością będę tych sposobow uzywac :) I dołożę sobie jeszcze... nie wiem czy to pisac, bo pewnie pomyslicie ze to głupie ale, dołożę sobie jeszcze autosugestię. Wiecie: codziennie rano i wieczorem po dwieście razy pisze: Nie mam depresji; albo: jestem szczesliwa i takie tam rożne zdania. Autosugestia pomaga i jest to zbadane przez amerykanskich naukowców.
P.s jak ktos chce tego wyprobowac, ostrzegam ze ręka, tak po tym zapierdziela ze nie mozna tego zniesc. ale za wszelka cene nie przestawajcie pisac!!!!!! ja se mowie, jak mnie tak ręka zapierdziela: dopóki nie pozbede sie deprechy to nie przestanie boleć.
I tak też sobvie troche pomagam ;p;p

pozdro :* trzymajcie sie ludzie !!
nie wywar - 2010-03-08
Nie wywar, nie wywar z dziurawca! antydepresyjnie w dziurawcu działa hiperycyna a ona jest rozpuszczalna w alkoholu. Dlatego najlepszy jest intrakt.
Jesteś w ciąży i masz depresję? Jeśli tak, to nie jesteś sama. Depresja jest okropnym stanem a wywołać ją może wiele...
Jak leczyć depresję w ciąży?
Jesteś w ciąży i masz depresję? Jeśli tak, to nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub