Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zadowolić kobietę w łóżku?
Jak zadowolić kobietę w łóżku?

Jak zadowolić kobietę w łóżku?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (84 ocen)
Oceń 
Fizyczna miłość jest ważnym elementem w stosunkach międzyludzkich. Nowożeńcy stają się sobie bliżsi i łączą się ze sobą podczas uprawiania seksu. Dlatego też stosunki między nimi stają się silniejsze. Ważne jest, abyś ty i twój partner osiągali zaspokojenie seksualne. Mężczyzna powinien wiedzieć, jak doprowadzić swoją kobietę do orgazmu i sprawić, że seks będzie przyjemny dla obu stron.
1

Istnieją doniesienia, że tylko około 25% kobiet osiąga orgazm podczas stosunku. Wynika to z faktu, że mężczyźni nie wiedzą jak sprawić kobiecie przyjemność podczas stosunku. Jeśli będziesz potrafił doprowadzić swoją kobietę do orgazmu, możesz być pewien, że będziesz w stanie zaspokoić każdą kobietę i nie będziesz czuć się już niepewnie.

2
Wiedza na temat tego, jak dać kobiecie orgazm jest umiejętnością, której każdy może się nauczyć. Są to tajemnice i techniki, które mówią o tym, jak dać kobiecie w łóżku to, czego chce.
3

Obudź jej pragnienia.

Najpierw musisz wprowadzić swoja kobietę w odpowiedni nastrój na seks. Ona musi pragnąć cię i chcieć iść z tobą do łóżka. Spraw, by czuła się wyjątkowa i kochana. Niech wie, jakie miałeś o niej fantazje oraz jak bardzo jest seksowną i atrakcyjną osobą.

4

Słuchaj swojej partnerki.

Jest rzecz, którą kobieta chce w łóżku – abyś wysłuchał jej pragnień. Wspieraj ją i poproś ją, by powiedziała ci, co najbardziej ceni podczas uprawiania seksu. Dowiedz się gdzie chce być dotykana i całowana. Zapytaj, co wywołuje u niej więcej emocji i bardziej podnieca. Każda kobieta ma pewne fantazje w łóżku, poznaj jej pragnienia, aby dać jej orgazm i niezapomniany seks.

Wskazówki
  • Kobiety mogą osiągnąć kilka orgazmów podczas jednego stosunku. Jeśli będziesz wiedział, jak zapewnić jej właśnie takie doznania, możesz być pewny, że tego przeżycia nigdy nie zapomni.
  • Nie trudno jest dać kobiecie orgazm, jeśli oczywiście wiesz jak to zrobić. Czy wiesz, że istnieje kilka sposobów, by zapewnić jej wstrząsający ziemią orgazm? Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, poszukaj w specjalnych książkach lub sprawdzonych stronach internetowych. W razie potrzeby możesz skorzystać również z porad seksuologa.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 3.3/5 (84 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli kiedykolwiek słyszałeś o mięśniach Kegla z pewnością wiesz, że dzięki nim można kontrolować wytrysk oraz wzmocnić...
Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn
Jeśli kiedykolwiek słyszałeś o mięśniach Kegla z...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub