Tutaj jesteś: Praca i Kariera > Szukanie pracy > Rozmowy Kwalifikacyjne > Jak rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Jak rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 

Nie ważne jakie masz talenty i jak wygląda twoje CV, jeśli nie wypadniesz pozytywnie na rozmowie kwalifikacyjnej to nie dostaniesz pracy. Aby dostać pracę, szczególnie teraz - w dobie kryzysu, musisz zadbać o każdy szczegół rozmowy kwalifikacyjnej. Musisz również pamiętać o tym, że chcesz zostać polubionym przez osoby rekrutujące a nie znienawidzonym.

Poniżej znajdziesz 10 prostych rzeczy, które zwiększą twoje szanse na zatrudnienie: od prawidłowego wyrażania się, poprzez świadomość tego co można powiedzieć a czego nie, aż do pocenia się.

1

Nie uśmiechaj się cały czas

Nadmierne uśmiechanie się podczas rozmowy kwalifikacyjnej oznacza nerwowość oraz brak pewności siebie. Ciągłe uśmiechanie się powoduje, że zaczynasz brzmieć i wyglądać sztucznie, co szybko zostanie zauważone przez osoby prowadzące rekrutację. Śmiej się tylko wówczas, gdy będzie się z czego śmiać i cieszyć.

2

Nie mów o byle czym

Twoim zadaniem domowym było zdobycie wiedzy na temat firmy w której starasz się o pracę. Wiadomości na temat ostatniego odcinka "Tańca z gwiazdami" nie pomogą ci dostać pracy. Nigdy nie staraj się zapełniać czasu rozmowy kwalifikacyjnej rozmowami na temat nieistotnych rzeczy. Rozmawiaj na temat poważnych spraw związanych z firmą oraz jej działalnością. Chwile ciszy będą lepsze niż pusta gadanina.

3

Nie poć się

Możesz stracić pracę przez to, że ubrałeś się za ciepło. Spocone dłonie i kropelki potu na czole nie zrobią dobrego wrażenia. Nie starasz się o pracę osobistego trenera. Pocenie się jest znakiem twojej słabości i nerwowości.

Jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej?
Jak powiedzieć o sobie na rozmowie kwalifikacyjnej?
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
Jak znaleźć pracę po 40?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Tylko 7 sekund trwa
Jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej?
Tylko 7 sekund trwa "pierwsze wrażenie". Każdy z nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub