Tutaj jesteś: Komputery > Systemy Operacyjne > System Operacyjny Windows > Jak zrobić zrzut ekranu?
Jak zrobić zrzut ekranu?

Jak zrobić zrzut ekranu?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (23 ocen)
Oceń 
Naucz się, jak robić zrzuty ekranu w systemie Windows lub Vista. Z pewnością ułatwi ci to pracę na komputerze i pomoże rozwiązać niektóre problemy. Robienie zrzutów może być również świetną zabawą, robiąc zdjęcia i ustawiając je na pulpicie komputera, możesz robić żarty przyjaciołom i rodzinie.
System Windows XP lub Vista
1
zrzut ekranu

Zrzut ekranu w systemie Windows XP

Naciśnij przycisk "Print Scrn".

2
Otwórz program Microsoft Paint. Aby to zrobić, kliknij w menu "start" > "programy" > "akcesoria" > "Paint"Po otworzeniu się programu, kliknij w białą część ekranu.
3
Przejdź do menu "Edycja" i kliknij w polecenie "Wklej". Możesz również nacisnąć i przytrzymać jednocześnie klawisze Ctrl + V. Na ekranie pojawi się obraz, któremu wcześniej zrobiłeś zdjęcie. Teraz możesz go obrócić, przesunąć lub przyciąć w razie potrzeby.
4
Kliknij w menu "Plik" > "zapisz jako…". W oknie, które się pojawi należy zmienić "Zapisz jako" typ na JPEG lub PNG. Zapisz nazwę dla swojego obrazu. Wybierz miejsce do zapisu, np. na pulpicie, a następnie kliknij "Zapisz".
5
Masz już gotowy zrzut ekranu. Jeśli chcesz wysłać go komuś, wystarczy dołączyć plik, który właśnie zapisałeś, do wiadomości e-mail. Możesz również przesłać obraz do Internetu, korzystając ze stron takich jak: TinyPic.com.
6

Zrzut ekranu w systemie Windows Vista

W systemie Windows Vista (z wyjątkiem Home Basic) jest narzędzie o nazwie Wycinanie. Aby z niego skorzystać, kliknij w menu "Start", w polu wyszukiwania wpisz wycinanie i kliknij "Enter" (najnowsza wersja pokazuje wyniki wyszukiwania w trakcie wpisywania każdej literki).

Jak nagrać płytę bez programu?
Jak przyspieszyć Windows 7?
Jak usunąć dysk Q?
Zmiana zapomnianego hasła w Windows XP
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak pokazać ukryte pliki?
 3.6/5 (23 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Czeslaw - 2013-05-13
A w Ubuntu wciska się tylko . Zrzut można oglądnąć w katalogu /Obrazy
agrafka - 2013-02-21
Ja ostatnio znalazłam fajną wtyczkę do Chroma http://fotteria.pl/screencapture W chromie na pasku pojawia się przycisk, należy wybrać jaki typ zrzutu chcemy i zaznaczyć obszar i zapisać na dysk czy udostępnić linka. Chwila i gotowy zrzut ekranu.
<p>Windows 7 uznawany jest za dobry system operacyjny. Działa on stabilnie i stosunkowo szybko, jednak wykonując kilka...
Jak przyspieszyć Windows 7?
Windows 7 uznawany jest za dobry system operacyjny. Działa on stabilnie i stosunkowo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub