Tutaj jesteś: Zwierzęta > Rybki > Karmienie Rybek Akwariowych > Jak karmić bojownika?
Jak karmić bojownika?

Jak karmić bojownika?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (199 ocen)
Oceń 
Jeżeli chcesz hodować bojowniki musisz przede wszystkim zapamiętać, że są to ryby mięsożerne. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak i czym należy karmić bojownika.
1
Przodkowie bojowników hodowlanych, żyjący w zbiornikach naturalnych żywili się larwami małych owadów, które rozwijały się w wodzie lub przypadkowo do niej wpadły. Jeżeli możesz pozyskać taki naturalny pokarm twój bojownik będzie zapewne zachwycony.
2
Jeżeli podobnie jak większość akwarystów pokarm kupujesz w sklepie zoologicznym spróbuj karmić bojowniki larwami komarów, rurecznikami, wodzieniami i rozwielitkami. Dostępne są one w postaci żywej lub zamrożonej. Doskonałe pokarmy dla ryb oferuje Tetra.
3
Najlepiej podawać pokarm bojownikom dwa razy dziennie po małej porcji. W naturze ryby odżywiają się różnorodnym pokarmem i dobrze jest zapewnić im to również w niewoli. Najlepiej, więc jeżeli będziesz mieć różne rodzaje larw i będziesz je podawać na zmianę.
4
Pamiętaj, że nadmiar pokarmu rozkłada się i powoduje zanieczyszczenie wody związkami toksycznymi i amoniakiem, nie należy, więc dawać rybom zbyt dużych ilości pokarmu. Aby dowiedzieć się ile dokładnie pokarmu potrzebują ryby trzeba zyskać odrobinę doświadczenia. Na początku wsyp bojownikom pokarm i daj im 10 minut na jego zjedzenie, nie zjedzone resztki postaraj się wyłowić. Po pewnym czasie będziesz dokładnie wiedzieć ile pokarmu potrzebują twoje rybki.
Jak wymieniać wodę w akwarium?
Jak przygotować korzeń do akwarium?
Jak założyć akwarium krok po kroku?
Jak przygotować akwarium dla bojownika?
 4.9/5 (199 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Mania08 - 2010-01-31
Bojownikom trzeba podawać suchą karmę pod tytułem Betta lub Betta Extra, ale nie radzę Betta Extra bo mój od niej zachorował i zdechł.Również bojowniki są zachwycone żywymi larwami i suche larwy ochotki i kryla.
Akwarium może być doskonałą ozdobą twojego domu. Odpowiednie przygotowanie akwarium zapewni twoim rybkom bezpieczne...
Jak urządzić akwarium?
Akwarium może być doskonałą ozdobą twojego domu. Odpowiednie przygotowanie akwarium...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub