Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować cały dom na Boże Narodzenie?
Jak udekorować cały dom na Boże Narodzenie?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (21 ocen)
Oceń 
Dekorowanie domu na święta Bożego Narodzenia jest jednym z najbardziej pracochłonnych zajęć jednak to dzięki stroikom i ozdobom świątecznym nasz dom przenika atmosferą świąt, staje się przytulny i radosny. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na dekoracje drzwi wejściowych, ganku, pokoju gościnnego, sypialni, kuchni oraz nawet łazienki.
1
wieniec świąteczny

Bożonarodzeniowa dekoracja drzwi wejściowych

- Przy wejściu powieś parę łyżew przewiązanych czerwoną wstążką.

- Przy drzwiach wejściowych postaw małe, staroświeckie sanki. Przewiąż je czerwoną wstążką. Będzie to wspaniałe przywitanie gości. Dzięki saneczkom przypomną sobie czasy swojej młodości.

- Na drzwiach wywieś kartki bożonarodzeniowe. Możesz zrobić z nich girlandę lub ozdobić nimi świąteczny wieniec.

- Obok dzwonka zawieś sznurek z przyczepionymi małymi dzwoneczkami. Będą ładnie grać na wietrze.

2
Bożonarodzeniowe dekoracje domu - przedpokój

Bożonarodzeniowe dekoracje ganku, holu i przedpokoju

Zanim goście wejdą do pokoju gościnnego powinni poczuć atmosferę świąt już od przekroczenia progu.

- Wstążki, suszone kwiaty, girlandy i gałązki jodłowe przyczepione do poręczy schodów zrobią miłe wrażenie.

- Kolędy i muzyka świąteczna tworzą wspaniałą atmosferę. W przedpokoju na szafce możesz postawić śpiewającego i tańczącego Mikołaja (renifera, Dziadka Mroza itp.). Może to być zabawka uaktywniająca się poprzez ruch (gra jak ktoś przejdzie obok niej) lub na włącznik (możesz ją włączać za każdym razem jak idziesz otworzyć drzwi gościom). Możesz również pomyśleć o postawieniu w przedpokoju radia lub wieży z włączoną płytą z kolędami.

- Postaw w przedpokoju miseczki z pachnącymi suszonymi kwiatami (potpourri)

Jak zrobić kulę dekoracyjną z szyszek?
Jak zrobić świąteczne drzewko z bombek choinkowych?
Jak zrobić świąteczny wieniec z suszonych cytrusów?
Jak zrobić klatkę ozdobną na choinkę?
strona 1 z 3następna >
 3.6/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Julka - 2011-12-20
wieś śpiewa i tańczy ;d
` zgaga . ;DD - 2009-12-14
` Fajne , ale nie la leniwych . ;/
gall anonim - 2009-11-29
Ja bardzo lubię ubierać mój dom, jak i wewnątrz tak i zewnątrz. W domu zawsze mamy trzy choinki 1 duża, prawdziwy świerk przyniesiony z lasu, druga także z lasu ale mała, a trzecia jest także mała ale sztuczna. Na zewnątrz zawsze ozdabiam mój ogródek który jest mały ale dzięki pomysłowości zawsze przykuwa uwagę. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia.
Myślisz o nietypowym przystrojeniu choinki w tym roku? A co powiesz na zrobienie ozdób w kształcie klatki? Miniaturowe...
Jak zrobić klatkę ozdobną na choinkę?
Myślisz o nietypowym przystrojeniu choinki w tym roku?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub