Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zaspokoić kobietę?

Jak zaspokoić kobietę?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
Według badań z 2008 roku w których wzięło udział ponad 20 tysięcy kobiet, wynika że większość partnerek udaje lub przynajmniej raz w życiu udawała orgazm. Dlaczego? Bo mężczyźni nie potrafią ich zaspokoić a one nie chcą, by ich partner poczuł się źle lub uważał się za gorszego niż inni. Boisz się, że twoja kobieta również udaje orgazm? Jeśli tak to na szczęście nie wszystko jest stracone - istnieją sposoby na poprawę własnego życia seksualnego.
1
Zaspokojenie kochanka nigdy nie było łatwym zadaniem, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi i nie jesteśmy w stanie wiedzieć, co myślą inni. Tak samo dzieje się, jeśli chodzi o seks. Nie zawsze będzie tak samo, musimy wziąć pod uwagę emocje i uczucia innych.
2
Zasadniczo brutalna szczerość nie jest cechą kobiet. Mogą one udawać orgazm tylko po to, by uniknąć zranienia twoich uczuć.
3
Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 20 tysięcy kobiet z różnych środowisk i różnych narodowości, aby raz na zawsze ustalić fakty i fikcje dotyczące kwestii seksu. Aż 80 % kobiet stwierdziło, że udawało orgazm i że zrobi to ponownie, jeśli będzie taka potrzeba. Dlaczego? Ponieważ nie chcą, aby ich kochanek czuł się źle. Robi się to coraz bardziej interesujące. Kiedy zapytano dlaczego udawały orgazm, 75 % z nich odpowiedziało, że ich partnerzy nie potrafili kochać się tak długo, by one doszły do punktu kulminacyjnego, lub partner miał nieodpowiednią wielkość, kształt czy obwód penisa. Ponadto 80 % kobiet uznało, że mężczyznom dotarcie do punktu kulminacyjnego zajęło średnio 12 – 15 minut.
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

tyryryry - 2012-03-09
28cm ? chyba coś ci sie pomyłiło. Nie uwierze nigdy w życiu, że masz taki rozmiar.
USA - 2012-01-19
Jeśli dla ciebie 28cm to jest mało to jesteś jebnięty. Średnia europejska to 14-16cm
xy - 2011-01-04
Muj maly ma 28 cm. i nieraz mam kompleksy ze jest za maly,kobiety mi tego nigdy nie mowia,czy zrobic operacje powiekrzenia penisa?
Szczerze to uważam, że najlepiej nie byłoby udawać orgazmu, ale niekiedy po prostu się nie da. Po ciężkim dniu, wielu...
Jak dobrze udawać orgazm?
Szczerze to uważam, że najlepiej nie byłoby udawać orgazmu, ale niekiedy po prostu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub