Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić elegancką bombkę z papieru?
Jak zrobić elegancką bombkę z papieru?

Jak zrobić elegancką bombkę z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (408 ocen)
Oceń 
Ozdabianie choinki papierowymi dekoracjami i bombkami należy do tradycji. Robienie ozdób sprawia mnóstwo przyjemności całej rodzinie a choinka wygląda niepowtarzalnie. Jeśli chcesz w tym roku zaoszczędzić i wykazać się kreatywnością proponuję wykonanie poniższych bombek. Użyj eleganckiego papieru do pakowania prezentów, a ozdoby te będą pasować nawet do najbardziej wyszukanego wnętrza.
papier do pakowania prezentów i tektura lub karton dekoracyjny (do kupienia tutaj), klej, cyrkiel, ołówek
1
ozdoby papierowe na choinkę 1
Najpierw wykonaj wzór na tekturze. Narysuj na niej za pomocą cyrkla (lub szklanki) okrąg i wytnij.
2
ozdoby papierowe na choinkę 2
W okręgu narysuj trójkąt równoboczny. Dzięki niemu ustalisz 3 punkty oddalone od siebie w takiej samej odległości.
3
ozdoby papierowe na choinkę 3
Zrób zagięcia wzdłuż linii (możesz pomóc sobie linijką). Za pomocą wzoru z tektury wykonaj podobne okręgi na papierze dekoracyjnym. Przyłóż tekturowy okrąg, przerysuj, następnie zagnij boki i znów przerysuj. Potrzebujesz w sumie 20 okręgów.
4
ozdoby papierowe na choinkę 4
Teraz należy sklejać ze sobą zagięcia poszczególnych okręgów. Obok przedstawiony jest schemat (kliknij na zdjęcie aby powiększyć).
5
ozdoby papierowe na choinkę 5
Zanim skleisz ostatnią część przyczep do papierowej banki spinacz (wcześniej go oczywiście rozprostuj). Spinacze są wspaniałe do robienia wszelkich zawieszek do ozdób choinkowych. Aby ładnie wykończyć papierową bombkę na spinacz nawlecz kolorowy koralik.
6
ozdoby papierowe na choinkę 6
Po wykonaniu bombki miejsce zgięć możesz również przeszyć nitką. Będzie to dodatkowe wzmocnienie które dodaje nowego uroku papierowej bombce.
Jak zrobić ozdoby na choinkę z papieru i filcu?
Jak ozdabiać bombki choinkowe brokatem?
Jak ozdobić styropianowe bombki perełkami?
Jak zrobić gwiazdę na czubek choinki?
 3.4/5 (408 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (13)

kaskatarzyna - 2013-11-26
Piękne, niesamowity efekt.....
Lena - 2012-12-30
Taką bombkę można zrobić z jednej kartki formatu A 4. Najpierw trzeba zrobić szablon koła o średnicy 5 cm i odpowiedni trójkąt. Można uprościć sobie robotę i przy krótszym boku kartki narysować z szablonu 4 kółka. Potem kartkę zginamy 5 razy i wycinamy równocześnie po 5 kółek.Na każdym wyciętym kółku szydełkiem lub niepiszącym już długopisem obrysowujemy szablon trójkąta - to ułatwi nam zaginanie boków. Potem sklejamy. W miejscu łączenia trójkątów można klejem Magik lub z pistoletu przykleić koralik ( np. z łańcuszka choinkowego). Potrzebna 11 koralików, bo w 12 miejscu łączenia trójkątów przyklejamy od środka kolorową tasiemkę.
lori66534 - 2012-12-20
Wczoraj robiłam taką bombeczkę niestety z białego koloru tak jakby coś żeby nie żałować tego kolorowego jakby nie udało się zrobić ale udało się i efekt jest na prawdę niesamowity. teraz planuję właśnie zrobić z ozdobnego papieru.
zuzanka - 2011-12-11
pracochłonne !!!!!!!!!!!
agalil - 2011-11-29
Śliczne
Iwona - 2011-11-29
W zeszłym roku robiłam ją z synem na konkurs i...wygrała.
DJBL3ND - 2011-11-24
zajebiście dużo roboty macie coś mniej pracochłonnego !
zdziczala wewiórka - 2010-06-16
ale jaja. po prostu bombka. robimy to na komers :D
wera - 2009-12-16
napewno zrobie ale za dużo okręgów
Paula - 2009-12-15
Świetny pomysł ! Na pewno się za to zabiorę ! ;)
Olia94 - 2009-12-14
bardzo pracochlonne ale efekt zniewalający! ;)
filipka z konopji - 2009-12-12
ok jest ok
!!!
Grzywa - 2009-11-29
Hmm.. nawet fajne musze to zrobić xD
Z papieru możemy wykonać wiele niesamowitych ozdób choinkowych - w tym również bombki. Wzorów są setki, jednak poniżej...
Jak zrobić bombki z papieru?
Z papieru możemy wykonać wiele niesamowitych ozdób choinkowych - w tym również bombki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub