Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się masturbować - kobieta?

Jak się masturbować - kobieta?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (175 ocen)
Oceń 
Masturbacja jest bardzo ważna w życiu seksualnym. Ponieważ robimy to sami, na własnych warunkach, jest to prawdopodobnie najlepszy sposób na to, by dowiedzieć się, co sprawia nam największą przyjemność. Kobiety powinny zebrać informacje na temat swoich narządów płciowych i seksualnych, ponieważ masturbacja nie przychodzi dla każdego naturalnie. Niektóre kobiety osiągają orgazm po stymulacji łechtaczki, inne pod wpływem stymulacji pochwy lub punktu G. Pamiętaj nie ma jednego uniwersalnego sposobu na masturbację ponieważ każda kobieta jest inna. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak się masturbować.
30 minut do kilku godzin, Film erotyczny, czasopisma erotyczne, Czyste ręce, Opcjonalnie wibrator, sztuczny penis, prysznic
1

Wprowadź się w nastrój do masturbacji.

Zrelaksuj się tak, jak potrafisz. Weź ciepłą kąpiel lub napij się kieliszek wina. Zapewnij sobie prywatność: wyłącz telefon, zamknij drzwi, wyślij swoje dzieci do sąsiadki lub babci. Znajdź przytulne miejsce. Większość kobiet rozpoczyna masturbację leżąc na plecach, nogi ugięte, lekko rozchylone, stopy oprzyj o podłoże. Ściąg wszystkie ubrania lub przynajmniej większość.

2

Fantazjuj o masturbacji.

Przypomnij sobie ekscytujące doświadczenie seksualne z przeszłości lub wymyśl swoją własną seksualną fantazję. Jeśli potrzebujesz dodatkowego bodźca, obejrzyj specjalne czasopisma, poczytaj erotyczne powieści lub obejrzyj film erotyczny. Pozwól swojemu umysłowi badać każdy obraz – wszystko to powinno trwać tak długo, aż twoje podniecenie wzrośnie.

3

Poznaj wszystkie części swojego ciała.

Przesuwaj swoje ręce po całym ciele, zatrzymując się na dłużej na obszarach bardziej czułych na dotyk niż inne. Popatrz na swoje narządy płciowe w lustrze (zwłaszcza jeśli jeszcze ich nie znasz) i pieść różne części ciała, by zobaczyć, co sprawia, że czujesz się nadzwyczaj dobrze. Znajdź i dotknij swoje wewnętrzne i zewnętrzne wargi sromowe, swoją łechtaczkę, pochwę i krocze.

Wskazówki
  • Wypróbuj specjalne wibratory, które dodatkowo zapewniają intensywną stymulacje łechtaczki.
  • Woda pomaga wielu kobietom nauczyć się masturbacji. Połóż się w wannie na plecach z rozłożonymi nogami i skieruj strumień wody z prysznica wprost na łechtaczkę. Ustaw odpowiednie ciśnienie wody i temperaturę. Możesz położyć się również pod baterią kranu lub wykorzystać dyszę jacuzzi.
  • Ocieraj się o coś – o poduszkę, brzeg łóżka lub sztucznego penisa.
  • Sztuczny penis może być pomocny w masturbacji łechtaczki, dzięki niemu możesz wykonać pełną penetrację i stymulować punkt G.
strona 1 z 3następna >
 3.9/5 (175 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

dobra - 2013-09-09
Seksowna- to NIE JEST PRAWDZIWY numer!
kuba - 2013-01-28
która by chciała żebym ją doprowadził do orgazmu moge to zrobić i chce to zrobić
kuba - 2013-01-28
paluszkami to róbcie
Gweneville - 2013-01-26
Nazwijmy to dobrą poradą. Jednak to coś umie się bez żadnych nauk.
kochANKA - 2012-12-06
Uwielbiam się masturbowac. to taaaakie przyjemne. nawet czasami kilka razy dziennie. nie mam faceta, jestem samotna...wiec jak mi się chcę, to palcóweczka najlepiej doprowadza mnie do podniecenia :) :P
daria16rog - 2012-10-15
Masturbacja to dobra opcja kiedy mężczyzny długo nie ma w domu.
lala - 2012-06-26
Ja sie bardzo często masturbuje i bardzo ostro
Onanistka - 2012-05-12
Masturbacje uprawiam od 12 roku 14 roku życia,odkryłam ja przez przypadek,do dziś pamiętam mój pierwszy cudowny orgazm. :) I chociaż teraz jestem już dojrzała kobieta, która ma swojego mężczyznę i oboje uwielbiamy wszelkiego rodzaju seks,nadal masturbacja jest ważna. Mam wtedy swoje fantazje, o seksie,o których potem opowiadam mojemu partnerowi i często wprowadzamy je w czyn.I mam też problem z tym,że w momencie kiedy dochodzę, chciałabym nie przestawac ale przestaje tak samoistnie.Mam pomysł, doradzcie czy dobry. Gdybym kupiła sobie wibrator taki motylek ze sztucznym penisem i wypustka do stymulacji łechtaczki na baterie i na szelkach, to może dałoby się tak zrobić żeby włączyć go poprostu żeby działał nawet po tym jak dojde. Co wy na to? Wyobrażam sobie że to musiałby być naprawdę potężny i długotrwały orgazm.
prych - 2012-04-15
Kocham seks!
Kocham sie masturbować!
Ale te wskazówki w niczym mi nie pomogły... Robiłam to palcami 3 ;-) pozdrawiam :-*
Lolll - 2012-03-30
Ja się mastrubowałam od 11 lat:)
mały - 2012-03-08
uwielbiam to robic i popieram
l;loll wikusia - 2012-02-12
ja to robilam i nic mi nie potrzeba co tu jest wypisane
ktoska - 2012-02-09
Ja sie masturbuje ale mam problem...
Jak juz jestem na szvzycie orgazmu to próbuję nie przestawac.. ale przestaje...
tak sama z sb.. .; (
Co zrobic...
Call - 2011-01-30
Co mam zrobić jeżeli po ocieraniu się o poduszkę moje wargi sromowe są strasznie spuchnięte i wydłużone (jakby rozciągnięte)? Czy to zejdzie?
Masturbacja jest często nazywana „samolubną miłością”, czy „seksem solo”. Jest to normalne i zdrowe działanie a przede...
Jak skończyć z onanizmem?
Masturbacja jest często nazywana „samolubną miłością”, czy „seksem solo”...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub