Tutaj jesteś: Biznes > Maszyny i Urządzenia Biurowe > Fax > Jak wysłać fax z komputera?
Jak wysłać fax z komputera?

Jak wysłać fax z komputera?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (225 ocen)
Oceń 
Wysyłanie faxu z komputera jest łatwiejsze niż się wydaje. Dawno minęły czasy, kiedy trzeba było radzić sobie z dużymi i nieporęcznymi maszynami. Ta zmiana jest szczególnie korzystna dla osób, które pracują w domu i nie chcą kupować dodatkowych sprzętów. Kłopot jedynie w tym, że nie każdy wie, jak to zrobić. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci zadanie.
Komputer, Dostęp do Internetu, Numer faksu, na który chcesz wysłać informację
1

Przede wszystkim zapewnij sobie dostęp do Internetu.

Bez tego niestety nie będziesz mógł niczego zdziałać. Jeśli nie będziesz mógł się zalogować, nie będziesz mógł wysłać faksu. Nie ma sposobu na ominięcie tego kroku. Zatem jeśli nie masz dostępu do Internetu w domu, udaj się do biblioteki lub skorzystaj z dostępu do sieci w pracy – oczywiście za zgodą przełożonego.

2

Poszukaj stron, dzięki którym można wysłać faks on-line.

W wyszukiwarce Google wpisz hasło "fax przez Internet", otrzymasz wiele wyników. Wybierz jedną z nich. Znajdź stronę i usługę, która odpowiada twoim wymaganiom i budżetowi. Najczęściej wymagana jest jakaś opłata minimalna. Jednak wiele z nich oferuje bezpłatne usługi przez 30 dni.

3

Zbierz wszystkie potrzebne informacje.

Upewnij się, że masz odpowiedni numer faksu i wszystkie inne informacje są w porządku. Sprawdź co chcesz wysłać faksem i jak dużo stron to zajmuje. Podczas wysyłania faksu przez Internet potrzebne będą ci te same dane, co podczas wysyłania go tradycyjnym sposobem. Musisz o tym pamiętać.

Jak nauczyć psa komendy
Jak się pozbyć myszy z domu?
Jak zrobić szal ze sztucznego futra - etola?
Jak zrobić maseczkę na twarz 50+ ?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (225 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wbrew pozorom w dzisiejszych czasach istnieje wiele sposobów na zarabianie pieniędzy, po prostu niewiele osób o tym...
Jak rozpocząć biznes internetowy?
Wbrew pozorom w dzisiejszych czasach istnieje wiele sposobów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub