Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Artretyzm > Jak leczyć dnę moczanową naturalnymi metodami?

Jak leczyć dnę moczanową naturalnymi metodami?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (345 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Dna moczanowa to specyficzne zapalenie stawów. Najczęściej występuje w dużym palcu u nogi, ale może także występować w kostkach, kolanach, łokciach oraz wszystkich palcach u rąk i nóg. Ból spowodowany dną moczanową daje o sobie znać zwykle nocą, jest on spowodowany nagromadzeniem się w stawach kryształków kwasu moczowego. Ból wywołany przez tą chorobę może być bardzo silny, bywa porównywany z bólem towarzyszącym złamaniom. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak naturalnymi metodami radzić sobie z tą uciążliwą dolegliwością.
 3.2/5 (345 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

nothingman - 2013-06-28
Wysoce nieprofesjonalny artykuł. Fasola ,groch, soczewica - to produkty wysoko-purynowe.
Kamson - 2012-08-31
Również mam 15 lat. Około 2 lata temu włożenie nogi w gips pomogło i po ok. tygodniu nic już nie czułem a ból miałem jakieś 2 miesiące. To było w wakacje a teraz wiadomo, kończą się a od około tygodnia ból wrócił i nasila się z dnia na dzień nie jest jeszcze taki silny jak poprzednio ale trudno jest chodzić w butach, biegać lub co dopiero kopnąć piłkę. Raczej ponownie będę musiał zwrócić się do lekarza jeżeli to nie minie...(Duży palec u prawej nogi.) W sumie to ból nigdy nie ustał, cztery miesiące temu na w-fie go sobie rozwaliłem ale to już inna historia. Zawsze jakiś lekki ból mi towarzyszył a ostatnio wraca ten większy.
Kasia - 2012-07-30
Mam 15 lat i po paru latach skreceń kolan , gipsów, bólu , badań i ortopedów ( ogromne koszta) na podstawie poziomu kwasu moczowego 7.0 we krwi zdiagnozowano u mnie dnę. To bylo pare dni temu, wczoraj zaczelam przyjmowac leki, dzisiaj dieta. Mam troche za duzo ciala, wiec z tego co widze, schudne. Jak widac, ta choroba nie dotyka tylko ludzi starych, czasem mlodych i w dobrym zdrowiu.Moje marzenia o ratownictwie chyba sie nie spelnia,ech...
Pozdrawiam chorych. Musimy byc silni i wytrali.
Wczoraj mialam 3 ataki po 2 godziny :/
xyz - 2012-05-13
Mam złamanego II palca u stopy i właśnie w nocy łapie mnie ogromny ból stopy. Jest nie do zniesienia, najchętniej w tym momencie odcięłabym sobie nogę. Co mogę zrobić? Muszę ponownie udać się do lekarza i poinformować go o bólu? Niejednokrotnie miałam złamaną nogę, ale jeszcze nigdy nie przytrafiło i się coś takiego. Dodam, że noga jest zawiązana bandażem elastycznym, bo tak zalecił lekarz. Gdy chodzę opieram się lewym brzegiem chorej stopy, czy to ma tak duży wpływ, aby powodować tak duży ból i to właśnie w nocy?
PS, bandaża nie zdejmuję na noc, bo noga ma być 'usztywniona' cały czas. Prosze o szybką odpowiedź, leki przeciwbólowe zażywam w ilościach grubo ponadprzeciętnych, a i tak średnio pomagają (nawet ketonal).
maper - 2012-03-29
Pisząc taki artykuł autor powinien zweryfikować swoją wiedzę na dany temat.
aszka - 2010-05-25
"Nie powinno się stosować kwasu acetylosalicylowego (aspiryny), który w małych dawkach powoduje zatrzymywanie moczanów w ustroju, a w dużych dawkach nasila urykozurię"! (źródło: Zimmermann-Górska I.: Choroby reumatyczne. Wyd. IV. Warszawa, PZWL, 2004)
Dna moczanowa, zwana też inaczej skazą moczanową, a w zależności od umiejscowienia bólu: podagrą, chiragrą, gonagrą lub...
Jakie są objawy dny moczanowej?
Dna moczanowa, zwana też inaczej skazą moczanową, a...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub