Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak leczyć grypę jelitową?
Jak leczyć grypę jelitową?

Jak leczyć grypę jelitową?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Grypa żołądka i jelit jest infekcją wirusową. Objawy związane z wirusowym zapaleniem żołądka i jelit to bóle brzucha (żołądka), zimne poty, zawroty głowy, gorączka i biegunka. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na złagodzenie objawów grypy żołądka i jelit.
4

Leki przeciwbólowe.

Jeżeli zapalenie żołądka wywołuje u ciebie silne bóle nie bój się wziąć leków przeciwbólowych. Leki z zawartością paracetamolu są lepsze niż te zawierające ibuprofen, ponieważ nie prowadzą do dodatkowego rozstroju żołądka. Jeżeli zwykłe leki nie pomagają poproś lekarza o oksykodon, zniweluje ból i dzięki temu będziesz mógł się przynajmniej dobrze wyspać.

5

Odpoczynek.

Twój organizm podczas grypy żołądkowej korzysta z rezerw, więc aby nie zwiększać zużycia energii najlepiej odpoczywać w pozycji leżącej.

6

Antybiotyki.

Antybiotyki są ostatecznością w przypadku grypy żołądkowej, gdyż mogą wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Antybiotyki zabijają naturalne bakterie żołądkowe i jelitowe, co powoduje zwolnienie walki z infekcją i wzmożone bóle brzucha.

Jak szybko wyleczyć przeziębienie?
Domowe sposoby na migdałki
Jak zrobić syrop z buraka na kaszel?
Jak leczyć grypę żołądkową?
Wskazówki
  • Jeżeli po 48 godzinach objawy nie ustąpią przynajmniej częściowo lub jeżeli w wymiocinach pojawi się krew natychmiast skonsultuj się z lekarzem.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak wyleczyć biegunkę?
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Roztrój żołądka może być wynikiem wielu rzeczy. Zanim przystąpisz do leczenia musisz się zastanowić co jest jego...
Jak uspokoić żołądek?
Roztrój żołądka może być wynikiem wielu rzeczy. Zanim przystąpisz do leczenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub