Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak leczyć grypę jelitową?
Jak leczyć grypę jelitową?

Jak leczyć grypę jelitową?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Grypa żołądka i jelit jest infekcją wirusową. Objawy związane z wirusowym zapaleniem żołądka i jelit to bóle brzucha (żołądka), zimne poty, zawroty głowy, gorączka i biegunka. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na złagodzenie objawów grypy żołądka i jelit.
4

Leki przeciwbólowe.

Jeżeli zapalenie żołądka wywołuje u ciebie silne bóle nie bój się wziąć leków przeciwbólowych. Leki z zawartością paracetamolu są lepsze niż te zawierające ibuprofen, ponieważ nie prowadzą do dodatkowego rozstroju żołądka. Jeżeli zwykłe leki nie pomagają poproś lekarza o oksykodon, zniweluje ból i dzięki temu będziesz mógł się przynajmniej dobrze wyspać.

5

Odpoczynek.

Twój organizm podczas grypy żołądkowej korzysta z rezerw, więc aby nie zwiększać zużycia energii najlepiej odpoczywać w pozycji leżącej.

6

Antybiotyki.

Antybiotyki są ostatecznością w przypadku grypy żołądkowej, gdyż mogą wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Antybiotyki zabijają naturalne bakterie żołądkowe i jelitowe, co powoduje zwolnienie walki z infekcją i wzmożone bóle brzucha.

Jak zwalczyć gorączkę domowymi sposobami?
Jak wyleczyć grypę żołądkową?
Domowe sposoby na kaszel
Jak leczyć grypę żołądkową?
Wskazówki
  • Jeżeli po 48 godzinach objawy nie ustąpią przynajmniej częściowo lub jeżeli w wymiocinach pojawi się krew natychmiast skonsultuj się z lekarzem.
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Zdarza się tak, że cały wyjazd już jest dokładnie zaplanowany, jesteś na miejscu i pojawia się przykry problem, a...
Jak uniknąć grypy żołądkowej podczas urlopu?
Zdarza się tak, że cały wyjazd już jest dokładnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub