Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Problemy Dermatologiczne > Jak leczyć gronkowca?

Jak leczyć gronkowca?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Choroba powszechnie nazywana gronkowcem wywołana jest przez zakażenie bakteriami Staphylococcus aureus, które występują naturalnie na powierzchni ludzkiego nabłonka (np. w nosie) i zwykle nie powodują żadnych problemów. Jednak, jeżeli nastąpi jakieś uszkodzenie powierzchni skóry bakterie te wnikają do organizmu i powodują infekcję, która może prowadzić do zapalenia mieszków włosowych, zapalenia tkanki łącznej, powstawania czyraków, liszai oraz zespołów poparzenia skóry. Poniżej znajdziesz informacje jak leczyć gronkowca.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć czyraki?
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

gns - 2014-08-25
Polecam (jeśli jeszcze istnieje) zakład przy ul. Inżynierskiej 1/17 w Warszawie, wykonują posiewy i autoszczepionki, mi bardzo pomogła, podczas gdy kupowane w aptece zastrzyki zupełnie.
DrHouse - 2014-08-25
Mozna tez sprobowac oklady z rozgniecionego czosnku. Malo ludzi jest swiadomych, ze czosnek jest bardzo silnym antybiotykiem ktory wykazuje wlasciwiosci bakteriobojcze nawet w stezeniu 1 do 10 tys. Doskonale sobie radzi ze zwalczaniem gronkowca zlocistego. Ma wlasciwosci przeciwbakteryjne, antygrzybicze i przeciwrobacze.
gns - 2014-05-16
Najskuteczniejszą metodą jest przygotowanie tzw autoszczepionki, na podstawie wymazu przygotowywany jest odpowiedni preparat, który przyjmuje się przez określony czas (zazwyczaj w formie płynu, który można pić). Leki apteczne zazwyczaj nie działają skutecznie.
mua - 2011-06-14
Witam ,
Ja mam tego potwora juz od 3 lat w pachwinie i nie moge sie go pozbyc.wyglada jak maly pryszcz.zarazono mnie w szpitalu.leczenie jest bardzo trudne z uwagi na mjejsce zarazenia . mam niestety ta najgorsza odmiane MRSA ktorej obawiam sie ,ze nigdy sie nie pozbede.do jakiego lekarza powinnam sie zglosic ? czy wenerolog pomoze?moja lekarz jest dosc dziwna bo uwaza ze to nic takiego ( mam zamiar ją zmienic ;-))czasem pobolewa mnie cala noga - pewnie bol promieniuje z pachwiny . czy moze ktos pomoc ? nie wiem co robic .
magi - 2010-08-09
Ciekawy artykuł, nie sądziłem że dobry wpływ w leczeniu ma ciepło. I co ważne jest to sensowne. Dodam, że rany zakażone gronkowcem dobrze leczą się przy stosowaniu zarówno doustnym jak i w formie opatrunków, stosowaniu miodu manuka. Z doświadczenia uważam, że najlepiej stosować odmianę MGO400+.
<p>Nie ma nic bardziej frustrującego dla kobiety jak grzybica pochwy. Okazuje się, że przypadłość ta dosięga kobiet w...
Jak leczyć grzybicę pochwy domowymi sposobami?
Nie ma nic bardziej frustrującego dla kobiety jak grzybica...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub