Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna
Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Szybkim krokiem nadchodzą święta. W oknach domów oraz witrynach sklepowych widać migoczące światełka choinkowe, ludzie biegają po sklepach, wszędzie tłoczno, gwarno i wesoło. Przedstawiamy pięć najczęściej spotykanych błędów doboru ubrań oraz dodatków, popełnianych przez wiele kobiet w okresie świątecznym.
1

Zbyt wiele świecących dodatków

Oczywiście takie kolory jak srebrny i złoty są bardzo ładne i szczególnie dobrze wyglądają podczas świąt, jednak nie możemy doprowadzić do tego, aby w czasie świąt błyszczeć i świecić bardziej niż choinka. Błyszczące materiały przykuwają uwagę oraz uwydatniają kształty. Zatem jeśli mamy zbyt duży brzuszek starajmy się nie zakładać błyszczącej, srebrnej bluzki.

2

Zbyt wiele nagiego ciała

Króciutkie minispódniczki czy szorty w zimie mogą wspaniale wyglądać na wybiegu, ale na co dzień, bez względu na to czy aktualnie znajdujemy się w ogrzewanym pomieszczeniu, czy na dziesięciostopniowym mrozie, nie są na miejscu. Pociągający wygląd nie zależy od tego, ile pokażemy światu naszego nagiego ciała, tyko od tego jak wiele pozostawimy naszej wyobraźni.

3
Mała czarna

“Nie mam co na siebie włożyć”

Nie ma chyba nic gorszego niż zostać zaproszonym na wspaniałą imprezę i nie mieć się w co ubrać. Aby takie sytuacje wyeliminować kupmy sobie prostą, czarną sukienkę. Przy kolejnym jej założeniu zmienimy tylko dodatki a nasz wygląd całkowicie się zmieni.

Jakie kolory pasują do szatynek?
Jak przerabiać stare ubrania?
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody zima?
Jak dobrać kolczyki do fryzury?
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy przestrzegać przy doborze ubrań. Chcesz ubrać się tak, by...
Jak dobrać ubrania do sylwetki gruszki?
Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub