Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna
Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Szybkim krokiem nadchodzą święta. W oknach domów oraz witrynach sklepowych widać migoczące światełka choinkowe, ludzie biegają po sklepach, wszędzie tłoczno, gwarno i wesoło. Przedstawiamy pięć najczęściej spotykanych błędów doboru ubrań oraz dodatków, popełnianych przez wiele kobiet w okresie świątecznym.
1

Zbyt wiele świecących dodatków

Oczywiście takie kolory jak srebrny i złoty są bardzo ładne i szczególnie dobrze wyglądają podczas świąt, jednak nie możemy doprowadzić do tego, aby w czasie świąt błyszczeć i świecić bardziej niż choinka. Błyszczące materiały przykuwają uwagę oraz uwydatniają kształty. Zatem jeśli mamy zbyt duży brzuszek starajmy się nie zakładać błyszczącej, srebrnej bluzki.

2

Zbyt wiele nagiego ciała

Króciutkie minispódniczki czy szorty w zimie mogą wspaniale wyglądać na wybiegu, ale na co dzień, bez względu na to czy aktualnie znajdujemy się w ogrzewanym pomieszczeniu, czy na dziesięciostopniowym mrozie, nie są na miejscu. Pociągający wygląd nie zależy od tego, ile pokażemy światu naszego nagiego ciała, tyko od tego jak wiele pozostawimy naszej wyobraźni.

3
Mała czarna

“Nie mam co na siebie włożyć”

Nie ma chyba nic gorszego niż zostać zaproszonym na wspaniałą imprezę i nie mieć się w co ubrać. Aby takie sytuacje wyeliminować kupmy sobie prostą, czarną sukienkę. Przy kolejnym jej założeniu zmienimy tylko dodatki a nasz wygląd całkowicie się zmieni.

Jakie kolory pasują do szatynek?
Jak znaleźć swój styl?
Jak dobrać ubranie do figury? cz. 1
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody jesień?
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak znaleźć swój styl?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub