Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Jak zrobić peeling z płatków owsianych?
Jak zrobić peeling z płatków owsianych?

Jak zrobić peeling z płatków owsianych?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (244 ocen)
Oceń 
Domowej roboty peeling owsiany pozwoli ci złuszczyć martwy naskórek, oczyści pory i pozostawi skórę gładką i świeżą. Poniżej znajdziesz przepis na peeling z otrębów owsianych. Przepis jest bardzo prosty a wszystkie składniki z pewnością masz w domu.
płatki owsiane - delikatnie złuszczają martwy naskórek, sok z cytryny - usuwa przebarwienia na skórze i delikatnie rozjaśnia cerę, miód - nawilża i pomaga zatrzymać wilgoć w głębi skóry, oliwa z oliwek - odżywia skórę
1
Zmieszaj ze sobą 1 łyżkę soku z cytryny, 1 łyżkę miodu, 1 łyżeczkę oliwy z oliwek, 1/3 szklanki płatków owsianych.
2
Peeling ten może być używany na każdą część ciała (również na twarz), która wymaga usunięcia martwego naskórka, rozświetlenia czy tonizacji.
3
Jeśli masz skórę dojrzałą nie myj buzi mydłem przed zastosowaniem peelingu. Możesz ją oczyścić ręcznikiem namoczonym w gorącej wodzie.
4
Wcieraj peeling w twarz okrężnymi ruchami. Nigdy nie ciągnij skóry twarzy w dół. Po użyciu zostaw peeling na twarzy jeszcze przez około 10 minut. Po upływie czasu zmyj mieszankę ciepłą wodą.
Jak zrobić peeling z kawy?
Jak złuszczyć naskórek na twarzy za pomocą gałki muszkatołowej?
Jak zrobić domowy peeling do twarzy?
Jak zrobić peeling domowy?
Ostrzeżenia
  • Peelingu nie nakładaj w okolice oczu. Cytryna w nim zawarta może je podrażnić.
  • Jeśli masz tłustą cerę zamiast oliwy z oliwek dodaj wody.
  • Do zrobienia peelingu użyj naturalnego miodu (nie sztucznego, który jest sprzedawany w większości sklepów).
Wskazówki
  • Po użyciu nie musisz myć twarzy mydłem itp. Składniki zawarte w peelingu zostawią delikatny film na twarzy, który odżywi twoją cerę. Po użyciu nie ma potrzeby nakładać kremu.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić peeling z kawy?
 4.9/5 (244 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ewelka - 2009-12-05
bardzo fajne ;)
Martwe komórki naskórka można skutecznie usunąć za pomocą prostego do wykonania peelingu do ciała. Nasze ciało odzyska...
Jak zrobić peeling do ciała?
Martwe komórki naskórka można skutecznie usunąć za pomocą prostego do wykonania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub