Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Włosy > Jak naturalnie rozjaśnić włosy?
Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (34 ocen)
Oceń 
Jednym ze sprawdzonych i dobrych metod naturalnego rozjaśniania włosów jest użycie soku z cytryny. Kwas zawarty w soku cytrynowym powoduje rozjaśnienie ciemnego pigmentu. Innym znanym od lat sposobem, który stosowały nasze babcie jest użycie rumianku. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak naturalnie rozjaśnić włosy za pomocą cytryny i rumianku.
1
cytryna

SOK Z CYTRYNY

Zmieszaj łyżkę lub 2 z litrem wody. Takie proporcje są optymalne aby rozjaśnić włosy równocześnie ich zbytnio nie przesuszając.

2
Umyj włosy i wytrzyj je dokładnie ręcznikiem.
3
Polej wilgotne włosy przygotowanym roztworem.
4
Przeczesz włosy szczotką, aby mieć pewność, że wszystkie włosy są równomiernie pokryte roztworem.
5
Czynność tą powtarzaj po każdym myciu włosów, aż do momentu uzyskania oczekiwanego efektu.
6
rumianek

RUMIANEK

Wrzuć suche kwiaty rumianku do wrzącej wody i pozostaw je na kilka godzin.

7
Umyj i dokładnie wytrzyj włosy, tak, aby nie były mokre tylko wilgotne.
8
Polej przygotowanym naparem włosy i zostaw je do wyschnięcia, po czym spłucz. Czynność powtarzaj za każdym razem gdy myjesz włosy, aż do osiągnięcia pożądanego efektu.
Jak farbować włosy kredą?
Jak farbować włosy w domu?
Co zrobić żeby farba z włosów nie schodziła?
Jak dopasować rudy odcień włosów do typu urody?
Wskazówki
  • Jeśli chcesz osiągnąć szybszy efekt nałóż na włosy mieszankę z wody i cytryny lub napar z rumianku i wyjdź na słońce.
 3.4/5 (34 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

loge - 2013-08-25
Działa
klaudyna - 2013-05-07
Naturalnie jestem blondynką . Od ponad pół roku farbuję włosy na brąz . Wczoraj postanowiłam to zmienić i pofarbowałam się kolorem " czerwona porzeczka " . Nie można powiedzieć , że jestem zadowolona. ... Czy jeżeli użyję metody soku z cytryny , rozjaśnią mi się bez nieporządanych efektów ? Czy w czasie używania tych metod , widać odrosty ?
Lukrecja - 2013-03-01
Próbowałam rumianek, ale nie wyszło... Jak długo trzeba używać rumianek?
mf1 - 2013-01-19
Dobrym sposobem i naturalnym na rozjaśnianie włosów jest woda morska zwiera sól + słońce. Dlatego dziewczyny o ciemnych włosach idąc na plaże powinny zabierać ze sobą czystą wodę i po każdym wyjściu z wody polewać włosy.
slonkooo94 - 2012-12-22
Do rozjaśniania włosów stosuje się także wodę utlenioną,jednak należy pamiętać o tym,że powoduje ona ich niszczenie.
blonde - 2012-09-24
Moim zdaniem nie należy spłukiwać rumianku czystą wodą z włosów. Ja nie spłukuję i muszę pszyznać, że faktycznie działa, ale wymaga dłuższego czasu stosowania i oczywiście nie rozjaśnia z brązu na jasny blond :)
Just - 2012-08-14
Ja zafarbowałam włosy z mahoniowego brązu na czekoladowy niestety wyszedł czarny z czerwonymi refleksami -.-' spróbuje zrobić czary mary z tą cytryną ale trochę się boję bo moje włosy o tak już są suche i zniszczone.. No trudno zobaczymy wypróbujemy efekt opiszemy :P
Anyszor - 2012-02-24
Ej no właśnie bo mam ciemny blond więc ile może trwać tak żebym miała na prawdę ładny blond? :D
tete - 2011-09-17
Czy to nie zaszkodzi napewno?
Milly Ann. - 2011-02-15
Ciekawe, ciekawe. Mam włosy w kolorze Light Mocca. Czy na nie również podziała sok z cytryny? Chciałabym rozjaśnić swoje włosy do koloru ciemnego blondu. Czy to podziała?
Amnezja - 2011-01-24

Możesz suszyć suszarką, ale pamiętaj, że: cytryna rozjaśnia włosy ale również je nieco przesusza. Suszarka też przesusza włosy. Dlatego lepiej by było, jakby wyschły ci naturalnie. Poza tym - jak polejesz sobie już tą cytryną włosy (oczywiście wodą z dodatkiem cytryny a nie samym sokiem!) to nie wychodź na słońce (w lecie oczywiście) bo włosy mogą ci się zniszczyć - lepiej będzie je przed wyjściem na zewnątrz zabezpieczyć jakąś odżywką UV.

kamyczek0144 - 2011-01-23
Jezeli poleje wlosy mieszanka cytryny z woda musze czekac az same wyschna czy moge je wysuszyc suszarka...?
zui - 2010-02-05
po jakim czasie te sposoby zaczną dzialac?
i czy jak mam bardzo ciemne włosy to terz da rade?
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim, sama wykonaj naturalne refleksy. Naturalny jest nie...
Jak zrobić refleksy na włosach?
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub