Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Włosy > Jak naturalnie rozjaśnić włosy?
Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (34 ocen)
Oceń 
Jednym ze sprawdzonych i dobrych metod naturalnego rozjaśniania włosów jest użycie soku z cytryny. Kwas zawarty w soku cytrynowym powoduje rozjaśnienie ciemnego pigmentu. Innym znanym od lat sposobem, który stosowały nasze babcie jest użycie rumianku. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak naturalnie rozjaśnić włosy za pomocą cytryny i rumianku.
1
cytryna

SOK Z CYTRYNY

Zmieszaj łyżkę lub 2 z litrem wody. Takie proporcje są optymalne aby rozjaśnić włosy równocześnie ich zbytnio nie przesuszając.

2
Umyj włosy i wytrzyj je dokładnie ręcznikiem.
3
Polej wilgotne włosy przygotowanym roztworem.
4
Przeczesz włosy szczotką, aby mieć pewność, że wszystkie włosy są równomiernie pokryte roztworem.
5
Czynność tą powtarzaj po każdym myciu włosów, aż do momentu uzyskania oczekiwanego efektu.
6
rumianek

RUMIANEK

Wrzuć suche kwiaty rumianku do wrzącej wody i pozostaw je na kilka godzin.

7
Umyj i dokładnie wytrzyj włosy, tak, aby nie były mokre tylko wilgotne.
8
Polej przygotowanym naparem włosy i zostaw je do wyschnięcia, po czym spłucz. Czynność powtarzaj za każdym razem gdy myjesz włosy, aż do osiągnięcia pożądanego efektu.
Jak naturalnie przyciemnić włosy?
Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?
Jaki kolor włosów odmładza?
Jak farbować włosy w domu?
Wskazówki
  • Jeśli chcesz osiągnąć szybszy efekt nałóż na włosy mieszankę z wody i cytryny lub napar z rumianku i wyjdź na słońce.
 3.4/5 (34 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

loge - 2013-08-25
Działa
klaudyna - 2013-05-07
Naturalnie jestem blondynką . Od ponad pół roku farbuję włosy na brąz . Wczoraj postanowiłam to zmienić i pofarbowałam się kolorem " czerwona porzeczka " . Nie można powiedzieć , że jestem zadowolona. ... Czy jeżeli użyję metody soku z cytryny , rozjaśnią mi się bez nieporządanych efektów ? Czy w czasie używania tych metod , widać odrosty ?
Lukrecja - 2013-03-01
Próbowałam rumianek, ale nie wyszło... Jak długo trzeba używać rumianek?
mf1 - 2013-01-19
Dobrym sposobem i naturalnym na rozjaśnianie włosów jest woda morska zwiera sól + słońce. Dlatego dziewczyny o ciemnych włosach idąc na plaże powinny zabierać ze sobą czystą wodę i po każdym wyjściu z wody polewać włosy.
slonkooo94 - 2012-12-22
Do rozjaśniania włosów stosuje się także wodę utlenioną,jednak należy pamiętać o tym,że powoduje ona ich niszczenie.
blonde - 2012-09-24
Moim zdaniem nie należy spłukiwać rumianku czystą wodą z włosów. Ja nie spłukuję i muszę pszyznać, że faktycznie działa, ale wymaga dłuższego czasu stosowania i oczywiście nie rozjaśnia z brązu na jasny blond :)
Just - 2012-08-14
Ja zafarbowałam włosy z mahoniowego brązu na czekoladowy niestety wyszedł czarny z czerwonymi refleksami -.-' spróbuje zrobić czary mary z tą cytryną ale trochę się boję bo moje włosy o tak już są suche i zniszczone.. No trudno zobaczymy wypróbujemy efekt opiszemy :P
Anyszor - 2012-02-24
Ej no właśnie bo mam ciemny blond więc ile może trwać tak żebym miała na prawdę ładny blond? :D
tete - 2011-09-17
Czy to nie zaszkodzi napewno?
Milly Ann. - 2011-02-15
Ciekawe, ciekawe. Mam włosy w kolorze Light Mocca. Czy na nie również podziała sok z cytryny? Chciałabym rozjaśnić swoje włosy do koloru ciemnego blondu. Czy to podziała?
Amnezja - 2011-01-24

Możesz suszyć suszarką, ale pamiętaj, że: cytryna rozjaśnia włosy ale również je nieco przesusza. Suszarka też przesusza włosy. Dlatego lepiej by było, jakby wyschły ci naturalnie. Poza tym - jak polejesz sobie już tą cytryną włosy (oczywiście wodą z dodatkiem cytryny a nie samym sokiem!) to nie wychodź na słońce (w lecie oczywiście) bo włosy mogą ci się zniszczyć - lepiej będzie je przed wyjściem na zewnątrz zabezpieczyć jakąś odżywką UV.

kamyczek0144 - 2011-01-23
Jezeli poleje wlosy mieszanka cytryny z woda musze czekac az same wyschna czy moge je wysuszyc suszarka...?
zui - 2010-02-05
po jakim czasie te sposoby zaczną dzialac?
i czy jak mam bardzo ciemne włosy to terz da rade?
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim, sama wykonaj naturalne refleksy. Naturalny jest nie...
Jak zrobić refleksy na włosach?
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub