Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Dekoracje świąteczne > Jak udekorować dom na Święta Bożego Narodzenia?
Jak udekorować dom na Święta Bożego Narodzenia?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (288 ocen)
Oceń 
Święta Bożonarodzeniowe są okazją, jedną z nielicznych w roku, aby nadać swojemu mieszkaniu świąteczny wygląd i podniosłą atmosferę. Spraw, aby twój dom przemienił się szybko, łatwo i tanio w świąteczną krainę magii i czarów.
1
Kokarda
Przystrój wszystko stroikami świątecznymi, ozdobami, kokardami.

* Kokardy wyglądają bardzo uroczyście. Ozdób nimi oparcia krzeseł, świeczniki, donice, wianuszki, girlandy, uchwyty koszyczków, firanki, zasłony, bramy, sztachety.
* Wstążki i kokardy powinny pasować do reszty dekoracji oraz do stylu twojego mieszkania/domu.
* Używaj kolorów: czerwonego, zielonego, srebrnego, złotego i czerwonego.
2
Przez cały okres świąteczny używaj do każdego posiłku specjalnej bożonarodzeniowej zastawy.
3
Świece
Przygaś światła w domu

* Stół przystrój świecami. W ich świetle każdy posiłek będzie bardziej efektywny.
* Postaw dużo świec w łazience przy umywalce i dookoła wanny. Atmosfera kąpieli w świetle świec jest niezastąpiona. Jeśli masz małe dzieci w domu ten pomysł nie jest odpowiedni.
* Zadbaj, aby każdego wieczora rozpalony był ogień w kominku. Namawiaj członków rodziny, aby jak najczęściej spędzali przy nim czas, czytali, odrabiali prace domowe, pisali kartki świąteczne lub drzemali.
4
Powieś świąteczne wianki

* Zawieś świąteczne wianki na wszystkich drzwiach. Oczywiście zacznij od drzwi wejściowych. Tam powieś najpiękniejszy, aby witał naszych gości.
* Wianuszki świąteczne, przystrojone czerwonymi kokardami wyglądają również efektownie przywieszone do barierki balkonu.
* Wieńcami przystrój również okna frontowe oraz drzwi do sypialni z obydwu stron.
* Do zrobienia wianuszków używaj prawdziwej sosny, ostrokrzewu, jodły lub świerku, a do ich dekoracji - owoców, szyszek, kokardek lub świeczek.
Jak udekorować cały dom na Boże Narodzenie?
Jak zrobić tulipana Origami?
Jak samemu udekorować dom na Boże Narodzenie?
Jak zrobić stroik bożonarodzeniowy z doniczki?
 4.8/5 (288 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

lori66534 - 2012-12-19
Super pomysły!
RedBull - 2011-12-10
zeby miec najladniejszy dom musisz ciezko pracowac np ozdabiać, sprzatac a ja wam powiem jak najlepiej ozdobic dom.potrzebne sa guziki,kolorowe kartki klej i biala kartka . ODETNIJ biala kartke sklej i poprzyklejaj kolorowe kartki i przyklejamy albo przyszywamy guziki.
Piękna, srebrna, miniaturowa choineczka jest w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy, ze zakupisz styropianowy stożek i...
Jak ozdobić styropianową choinkę pinezkami?
Piękna, srebrna, miniaturowa choineczka jest w zasięgu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub