Tutaj jesteś: Biznes > Małe i Średnie Przedsiębiorstwa > Zakładanie Własnej Firmy > Jak zrobić logo dla firmy?
Jak zrobić logo dla firmy?

Jak zrobić logo dla firmy?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (35 ocen)
Oceń 
Zanim wydasz masę pieniędzy dla jakiejś firmy za profesjonalne logo, powinieneś dowiedzieć się, czy przypadkiem nie dałoby się tego zrobić za darmo. Istnieje wiele sposobów, aby zrobić logo szybko i dobrze nie wydając ani złotówki.
1
Zapytaj się wszystkich swoich znajomych i rodziny czy znają kogoś kto studiuje grafikę, chodzi na kurs lub po prostu jest początkującym grafikiem bez doświadczenia. Taka osoba z pewnością zrobi ci logo za darmo po to, aby dodać je sobie do swojego portfolio.
2

Jeśli nie możesz skontaktować się z żadnym początkującym grafikiem, nadeszła pora na odkrywanie możliwości Internetu. Zacznij od darmowego oprogramowania LogoEase (www.logoease.com).

3
Jeśli planujesz stworzenie logo dla towarów (jak podkoszulki, czy kubki), sprawdź LogoMaker (www.logomaker.com). Po zaprojektowaniu możesz od razu zamówić różne materiały promocyjne z twoim nowym logo.
4
Sprawdź jakie logo mają inne firmy w twojej branży. Czy są one tradycyjne czy nowoczesne (np. animowane)? Postaraj się wyróżnić spośród konkurencji.
5
Skup się na tym, co chcesz przekazać. Zdecyduj, co chcesz powiedzieć na temat swojej firmy. Czy jest ona poważna i konserwatywna, czy nowoczesna? Co sprawia, że twoja firma jest wyjątkowa? Czy jest coś, co chciałbyś w niej podkreślić? Jaka jest natura bieżącej grupy docelowej? Te wszystkie elementy powinny mieć wpływ na stworzenie dobrego logo.
Jak zrobić wizytówki?
Jak korzystać z paczkomatu?
Jak wybrać nazwę firmy?
Jak wybrać nazwę dla małej firmy?
Wskazówki
  • Logo, aby było skuteczne, powinno być proste. Zadbaj, aby nazwa firmy nie rozmyła się na tle skomplikowanego i kolorowego logo.
strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (35 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Jo Lanta - 2013-11-03
qur zapiał... skąd wy bierzecie takie teksty...
Olo - 2013-09-06

cześć. Też myślałem, że samemu zrobię sobie logo w gimpie lub paincie niby wyszło jak chciałem ale wyglądało jak by to zrobił przedszkolak, brakowało tego czegoś. Zleciłem projekt firmie www.youlogo.pl w sumie przesłałem moje pseudo projekty i Chłopaki poprawili to. Wyszedł super efekt i dodatkowo otrzymałem wszystkie potrzebne pliki do druku jak i przezroczyste. Także polecam próbować swoich sił w "grafice" a później doradzić się fachowców.

ola j - 2013-01-10
można by długo pisać. np o tym:
- czy jako przedsiębiorca, taka osoba wie, co to jest psucie rynku?
- czy też jako przedsiębiorca w jakiś logiczny sposób jest w stanie wyjaśnić mi, że wpisem do portfolio można zapłacić czynsz?
- czy wiecie, że studia trwają od 3 do pięciu lat i na grafice, na uczelniach prywatnych jest to bardzo drogi kierunek? a jeśli studiuje się państwowo, to materiały też kosztują i kupuje się je za pieniądze nie portfolio?
- czy naprawdę ktoś sądzi, że logo pana x, y i z, którzy nie reprezentują żadnej znanej marki (bo gdyby reprezentowali zwróciliby się o zlecenie za które uczciwie zapłaciliby) będzie naszą wizytówką (w tym naszym portfolio? nie wiem, czy komuś przyszło do głowy, że równie dobrze można wybrać sobie jakieś zmyślone założenia i pod nie zaprojektować logo fikcyjnej firmy. ja zdecydowanie wolałam to od robienia komuś dobrze za darmo
- że do portfolio za tę przysłowiową bułkę, czyli za nic, owszem, na początku swojej pracy można coś zrobić, ale jeśli jest to rzecz / firma / wydarzenie, które seeerio przykuje uwagę, a nie sklep mięsny pana zbigniewa?
- i ostatnie, bo właściwie zwracam się do pracodawców. nikt nie proponuje budowlańcowi, żeby zrobił nam remont za puszkę piwa, albo wpis w cv, czy referencje. nie odmawiam niczego murarzom, ale nauka programów takich, srakich i owakich wymaga czasu i nakładów finansowych. nauczcie się ludzie płacić za to, że coś od kogoś bierzecie, zamiast pisać o głupich studentach, którzy pewnie często się na to nacinają, dlatego też do nich kieruję mój komentarz. albo otwierajcie kioski i rysujcie sobie swoje logo sami. na wczorajszej gazecie.
ola j - 2013-01-10
śmiałam się przez większość tekstu, bo rozumiem, że to żart. rozumiem też, że firma, która w ten sposób działa też z chęcią będzie robiła za darmo, bo jeśli już skorzysta z takiej rady będzie to świadczyło o tym, że nie jest zbyt profesjonalna, więc chętnie zrobi coś i wpisze to sobie w folio?
zaprojektujmnie - 2013-01-03

Tak się akurat składa, że w naszym portalu nie mogą uczestniczyć w konkursach osoby, które nie prowadzą działalności związanej z tworzeniem grafiki. Wiem, że pewnie Twoja definicja profesjonalnego grafika będzie jakaś inna, ale według słownika języka polskiego profesjonalista to "osoba zajmująca się zawodowo jakąś dziedziną", jak dla mnie pasuje to do profilu wszystkich grafików, których zrzeszamy. Jak dotąd nie mamy żadnego studenta prowadzącego działalność w tej branży wśród naszych grafików, ale oczywiście jeżeli tacy się znajdą to chętnie ich przyjmiemy do uczestnictwa w konkursach.

Profesjonaliści traktują to jako sposób na znalezienie klienta i dalszą współpracę, bo przecież logo to tylko początek.

A co do jakości dodawanych prac, najlepiej ocenić to samodzielnie wchodząc na portal zaprojektujmnie.pl i oglądając już zakończone konkursy.

Edek - 2013-01-03
Co za bzdury "zaprojektujmnie.pl" - tam dopiero widać konkursowy chłam. Takie portale przynoszą więcej szkód niż korzyści. Jeśli wydaje się wam że studenciak z kradzionym Photoshopem zaprojektuje wam logo, to powodzenia :) Żaden profesjonalny grafik nie będzie uczestniczył w takiej szopce. Konkursy na "kto mi przygotuje kolacje" też zaczniecie organizować? - bo przecież profesjonaliści tylko czekają żeby poświęcić swój czas za darmo w konkursie ... . Serdecznie odradzam tego typu darmowe kreatory i konkursowe potwory :)
Zaprojektujmnie.pl - 2012-10-08
Rozwiązaniem, które nie jest darmowe, ale może stanowić ciekawą alternatywę do tradycyjnego projektowania logo, jest zorganizowanie konkursu na logo np. na zaprojektujmnie.pl. Platforma ta powstała z myślą właśnie o małych przedsiębiorcach umożliwiając im projektowanie logo firmy w rozsądnej cenie, przy jednoczesnym odciążeniu ich z uciążliwych i czasochłonnych zadań takich jak: poszukiwanie i wybór grafika czy przygotowywanie umów.
jaa - 2012-01-12
gdyby to wszystko bylo takie latwe to graficy komputerowi nie mieli by pracy :)
mili - 2011-05-23

Wazne jest tez jaka karta płacicie. Jeśli nie jest ona upoważniona do płacenia zagranica lub w innej walucie wasze pieniądze nie zostaną pobrane z konta dlatego linka z logo nie da sie odczytać. Jest on automatycznie blokowany bo do transakcji nie doszło. Taki ja mialam problem. Bycmoze to o to chodzi.

mili - 2011-05-23
A to masz problem ze str designmylogo.org ? Nie wiem co moze byc przyczyna ja kupilam bez problemu. Wiadomo ze wszystkie dane musza sie zgadzac. Ja mialam problem z przeslaniem ich na mojego maila. ale to wystarczy napisac do nich i ureguluja ten problem.
mili - 2010-12-14

Jeśli chcecie oryginalne i profesjonalne logo dla firmy znajdziecie je na designmylogo . org nie polecam siebie ani znajomych ale stronę internetowa gdzie kopiłam gotowe logo dla siebie. Szybko tanio i bez bólu. w Agencjach reklamy itd ceny były na prawdę kosmiczne a projekty banalne i zazwyczaj nikt nie potrafił zrozumieć co chce na prawdę. Na tej str widzisz gotowe logo czyli wiesz co kupujesz wystarczy wybrać.

Pozdrawiam

Internet - 2010-03-01
Może wiadomości z easy logo idą ci do spamu?
lambda - 2010-03-01
Utworzyłem logo. Wchodze w "My logos" zaznaczam logo do skopiowania,klikam w "download logo" i mamwiadomość, że dostanę link na e-mail:"Download link has been emailed to you. Check your mail box to download logo". Już drugi dzień czekam i nic nie ma na poczcie.
Jacus - 2010-02-25
trzeba się zarejestrować i kliknąć na link aktywacyjny aby potwierdzić zgodność wprowadzonych danych przy rejestracji
lambda - 2010-02-25
Jak zapisać logo z programu logo ease na swój dysk? Wciąż wyskakuje mi błąd: "unable to save logo". Co mogę zrobić, żeby zapisać to logo.
Samozatrudnienie, jest ostatnio bardzo popularnym sposobem na radzenie sobie z bezrobociem, lub na spełnianie marzeń o...
Jak założyc własną działalność gospodarczą?
Samozatrudnienie, jest ostatnio bardzo popularnym sposobem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub