Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak zrobić ramkę na zdjęcia na prezent pod choinkę?
Jak zrobić ramkę na zdjęcia na prezent pod choinkę?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Ten piękny prezent może być naprawdę dużo warty, w zależności od tego jaką ramkę wybierzesz i jak chcesz ją wykończyć. Jest to wspaniały prezent, gdyż wygląda na drogi i może być podarowany na każdą okazję, jak urodziny, Dzień Matki, Boże Narodzenie oraz wiele innych. Możesz zrobić taką ramkę dla przyjaciół i członków rodziny. Będzie ona stanowić doskonałą ozdobę domu, a do środka możesz włożyć takie zdjęcie, jakie tylko zechcesz. Nie ważne czy chcesz zrobić komuś prezent czy udekorować dom niewielkim kosztem, stworzenie ramki własnego projektu to doskonały pomysł.
Ramka na zdjęcie ze szkłem, Papier na wizytówki (lubi inny gruby papier), Ołówek i nożyczki, Zdjęcie, rysunek lub wiersz, Taśma, Dostęp do komputera i drukarki (opcjonalnie), Klej (opcjonalnie), Farbki, barwnik, pędzle, brokat, guziki lub inne akcesoria, Gazeta (opcjonalnie)
1
ramki na zdjęcia

Wybierz odpowiednią ramkę.

Znajdź taką, która mieści się w twoim budżecie. Top wcale nie musi być nowa ramka, wystarczy, że nie jest zniszczona i dobrze wygląda. Możesz poszukać jej u fotografa, sklepach z pamiątkami czy sklepach z rzeczami używanymi.

2
ramki na zdjęcia

Ozdób swoją ramkę.

Wybierz sposób, który będzie mieścił się w granicach twojego budżetu. Istnieje wiele sposobów, by zrobić to niskim kosztem. Zanim zaczniesz upewnij się, że usunęłaś szkło. Pod ramką ułóż starą gazetę, torbę plastikową lub stary ręcznik – podczas ozdabiania może bowiem zrobić się mały bałagan.

Malowanie

Pomaluj swoją ramkę przy użyciu specjalnych farbek. Malowanie przy pomocy pędzla wymaga nieco umiejętności, możesz do tego celu użyć również gąbki lub poszarpanej szmatki – uzyskasz dzięki temu ciekawą teksturę ramki. Jeśli nie potrafisz malować pędzlem, użyj farby w sprayu. Pamiętaj, by używać jej na zewnątrz lub w dobrze wentylowanym pomieszczeniu, takim jak garaż. Postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi na opakowaniu z farbką. Najpierw pomaluj jedną stronę ramki, poczekaj aż farba całkowicie wyschnie i dopiero wtedy zacznij malować następną. W pomalowaniu ramki może pomóc ci podniesienie jej kilka centymetrów nad gazetę. Do tego celu użyj pudełka po butach lub dwóch filiżanek owiniętych w plastikowe torebki (aby uchronić je przez zabrudzeniem) i ułóż na nich ramkę. W ten sposób ułatwisz sobie malowanie.

Brokat

Aby dodać blasku swojej ramce, użyj brokatu. Pokryj ramkę klejem i nałóż na niego brokat zanim zaschnie. Pozostaw całość do wyschnięcia na około 1 minutę, a następnie strzep nadmiar brokatu z ramki. Możesz spróbować także użyć brokatu w kleju, szczególnie do wykonywania skomplikowanych form, takich jak: koła, gwiazdki czy fale.

Akcesoria

Możesz przykleić do ramki za pomocą kleju drobne i lekkie dodatki, takie jak: małe wstążki, guziki czy inne drobne ozdoby, które nadadzą jej niepowtarzalny wygląd. Dodatki te możesz znaleźć w sklepach z biżuterią, pasmanterii czy sklepach z drobiazgami.

Pomysły na prezent pod choinkę
Jak stworzyć w domu świąteczny nastrój?
Jak zrobić zimową ramkę ozdobną?
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
strona 1 z 3następna >
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Prezenty dla taty mogą być przeróżne. Jednak zawsze zrobią lepsze wrażenie, gdy pomysłowo się je zapakuje. W tym...
Jak zapakować prezent dla taty?
Prezenty dla taty mogą być przeróżne. Jednak zawsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub