Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Serwisy internetowe > Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?
Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?

Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (309 ocen)
Oceń 
Zamieszczanie ogłoszeń w Internecie jest bardzo dobrą i najtańszą metodą na dotarcie do potencjalnych klientów. Serwisów oferujących zamieszczanie darmowych ogłoszeń jest bardzo dużo. Nie musimy decydować się na jeden serwis - im więcej dodamy ogłoszeń, tym lepiej. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję, jak dodać ogłoszenie w serwisie IleTuTego.pl.
1

Wejdź na stronę internetową www.iletutego.pl

2
W prawym górnym rogu znajduje się przycisk "dodaj ogłoszenie" - kliknij na niego.
3
Tytuł ogłoszenia. W tytule użyj wszystkich najważniejszych słów opisujących twoje ogłoszenie. Staraj się nie powtarzać jednego słowa (np. tanio, TANIO).
4
Treść ogłoszenia. Postaraj się podać jak najwięcej informacji dotyczącej ogłoszenia. Im więcej szczegółów tym lepiej jednak pamiętaj o akapitach i znakach interpunkcyjnych.
5
Wyślij SMS o treści ZPLT na nr 72377 (koszt 2/2,44 zł z VAT).
Otrzymasz zwrotny SMS z kodem. Kod ten wpisz w odpowiednie pole a następnie wybierz "zatwierdź".
6

DARMOWE OGŁOSZENIA

Pomimo, iż niektóre serwisy z ogłoszeniami są płatne (te płatne odwiedzane są przez większą ilość osób, zatem są lepsze) istnieje również wiele serwisów darmowych. Niektóre z nich to:
- www.darmoweogloszenia.pl
- www.sprzedasz.pl
- www.neeon.pl
- www.eoferty.com.pl
- www.wstawaj.pl
- www.top-ogloszenia.net
- www.cwirek.pl

Tego typu serwisów jest o wiele więcej. Są również serwisy z ogłoszeniami branżowe - dotyczące jedynie wybranej branży np. motoryzacyjne, nieruchomości, pracy, rolnicze lub serwisy regionalne. Aby je znaleźć wpisz w Google "darmowe ogłoszenia motoryzacyjne" (lub inna branża), lub "darmowe ogłoszenia Kraków" (lub inna miejscowość).

Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Jak kupować buty przez Internet?
Jak szybko zbierać punkty Payback?
Jak zachowywać się w Internecie?
 3.2/5 (309 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Allegro.pl to bardzo popularna strona, za której pośrednictwem możesz kupić i sprzedać praktycznie wszystko. Ogłoszenia...
Jak bezpiecznie kupować na Allegro?
Allegro.pl to bardzo popularna strona, za której pośrednictwem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub