Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Serwisy internetowe > Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?
Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?

Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (309 ocen)
Oceń 
Zamieszczanie ogłoszeń w Internecie jest bardzo dobrą i najtańszą metodą na dotarcie do potencjalnych klientów. Serwisów oferujących zamieszczanie darmowych ogłoszeń jest bardzo dużo. Nie musimy decydować się na jeden serwis - im więcej dodamy ogłoszeń, tym lepiej. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję, jak dodać ogłoszenie w serwisie IleTuTego.pl.
1

Wejdź na stronę internetową www.iletutego.pl

2
W prawym górnym rogu znajduje się przycisk "dodaj ogłoszenie" - kliknij na niego.
3
Tytuł ogłoszenia. W tytule użyj wszystkich najważniejszych słów opisujących twoje ogłoszenie. Staraj się nie powtarzać jednego słowa (np. tanio, TANIO).
4
Treść ogłoszenia. Postaraj się podać jak najwięcej informacji dotyczącej ogłoszenia. Im więcej szczegółów tym lepiej jednak pamiętaj o akapitach i znakach interpunkcyjnych.
5
Wyślij SMS o treści ZPLT na nr 72377 (koszt 2/2,44 zł z VAT).
Otrzymasz zwrotny SMS z kodem. Kod ten wpisz w odpowiednie pole a następnie wybierz "zatwierdź".
6

DARMOWE OGŁOSZENIA

Pomimo, iż niektóre serwisy z ogłoszeniami są płatne (te płatne odwiedzane są przez większą ilość osób, zatem są lepsze) istnieje również wiele serwisów darmowych. Niektóre z nich to:
- www.darmoweogloszenia.pl
- www.sprzedasz.pl
- www.neeon.pl
- www.eoferty.com.pl
- www.wstawaj.pl
- www.top-ogloszenia.net
- www.cwirek.pl

Tego typu serwisów jest o wiele więcej. Są również serwisy z ogłoszeniami branżowe - dotyczące jedynie wybranej branży np. motoryzacyjne, nieruchomości, pracy, rolnicze lub serwisy regionalne. Aby je znaleźć wpisz w Google "darmowe ogłoszenia motoryzacyjne" (lub inna branża), lub "darmowe ogłoszenia Kraków" (lub inna miejscowość).

Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Jak szybko zbierać punkty Payback?
Jak kupować na Grouponie? Zakupy grupowe - zasady.
Jak usunąć Windows Messenger?
 3.2/5 (309 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub