Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Sylwester i Nowy Rok > Imprezy Noworoczne > Jak spędzić Sylwestra z ukochaną osobą?
Jak spędzić Sylwestra z ukochaną osobą?

Jak spędzić Sylwestra z ukochaną osobą?

, redaktor Tipy.pl
 5/5 (203 ocen)
Oceń 
Sylwester to doskonała okazja by spędzić wyjątkową noc z kimś bliskim. Są ludzie, którzy chcą taki wyjątkowy wieczór spędzić na całonocnej imprezie, ale są i tacy, którzy wybiorą skromniejsze formy świętowania. Jeżeli należysz do tych drugich poniżej znajdziesz kilka doskonałych pomysłów na sylwestrową noc we dwoje.
1

Wspólne postanowienia noworoczne.

Możecie wspólnie wymyślić grę, która pomoże wam stworzyć postanowienia noworoczne. Lub zwyczajnie zrób kilka własnych postanowień i poproś bliską ci osobę by zrobiła dokładnie to samo. Kiedy już sprecyzujecie swoje postanowienia usiądźcie razem i omówcie dlaczego wybraliście tak a nie inaczej.

2

Zorganizuj przyjęcie tematyczne.

Aby uczynić Sylwester bardziej interesującym i zabawnym zorganizuj przyjęcie tematyczne dla swoich najbliższych. Przemyśl kilka różnych opcji, bądź przy tym bardzo kreatywny. Zorganizuj się dobrze i zrób lub zamów jakieś dobre jedzenie no i nie zapomnij o szampanie, który otworzycie o północy.

3

Przeżycia duchowe.

Jeżeli zależy ci na bardzo skromnym przeżyciu Sylwestra tylko w dwoje idźcie do kościoła, i w pełni zaangażujcie się w nabożeństwo. Śpiewajcie w głos kolędy i cieszcie się, że możecie spędzić ten wieczór razem.

Szybkie sposoby na płaski brzuch
Jak w ciekawy sposób pomalować paznokcie matowym lakierem?
Jak zrobić szmaragdowy makijaż oczu?
Jak robić zdjęcia fajerwerków?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (203 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

fancy - 2010-12-22
Niezłe porady na romantyczny magiczny wieczór. Szukając różnych pomysłów na spędzenie tej niezwykłej nocy trafiłam na niesamowite miejsce na Pojezierzu Brodnickim. Znalazłam ofertę z hotelu Głęboczek, która zawiera niezwykłą degustację win z ich własnej winnicy oraz kulig z ciepłym, aromatycznym grzańcem w dłoniach :))Romantyczny sposób na Sylwestra :)
Zaskocz wszystkich swoimi niesamowitymi zdjęciami fajerwerków. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić doskonałe...
Jak robić zdjęcia fajerwerków?
Zaskocz wszystkich swoimi niesamowitymi zdjęciami fajerwerków...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub