Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak zerwać z dziewczyną?

Jak zerwać z dziewczyną?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Czy jesteś nieszczęśliwy w obecnym związku? Czujesz się wypalony, znudzony i wiesz, że nic z tego nie będzie? Prawdopodobnie nadeszła pora na zerwanie. Poniżej przedstawię kilka sposobów na zakończenie związku.
1
Musisz wiedzieć, że bez względu na to, jak bardzo będziesz miły to i tak skrzywdzisz dziewczynę i najprawdopodobniej złamiesz jej serce. To co możesz zrobić to zmniejszyć ból rozstania do minimum. To jest tak, jak z odklejaniem plastra ze skóry - jeśli zrobisz to szybko to bardzo zaboli jednak ból szybko minie, jednak jeśli będziesz go odrywać kawałek po kawałeczku ból będzie ciągnął się w nieskończoność.
2
Nie zrywaj przez SMS-a, maila, wiadomość na GG czy przez telefon. Okaż dziewczynie odrobinę szacunku i porozmawiaj z nią prywatnie twarzą w twarz.
3
Unikaj oskarżania i obwiniania o nieudany związek dziewczynę. Wytłumacz dokładnie przyczyny swojej decyzji i przygotuj się do ich uzasadnienia (bez obwiniania jej!).
4
Po wszystkim powiedz jej, że chciałbyś, abyście zostali przyjaciółmi i że nadal ci na niej zależy. Wytłumacz, że nie chcesz zrywać kontaktu, że dużo razem przeszliście, zatem zawsze będzie mogła liczyć na twoją pomoc. Nie mów tego jeśli tego nie chcesz, ponieważ w przyszłości możesz ją zawieść - a to przysporzy jej dodatkowego bólu.
5
Nigdy nie chwal się swoim kumplom, że z nią zerwałeś ponieważ wiadomość ta do niej dojdzie i będzie jej jeszcze bardziej przykro. Wiedz, że i tak dość się przez ciebie nacierpi.
6
Przez pewien czas po zerwaniu staraj się nie umawiać na randki ani nie podrywać żadnej z jej koleżanek czy znajomych. Wiedz, że zrywając z dziewczyną sprawiłeś ból również jej przyjaciółkom, zatem prawdopodobnie nigdy nie będziesz mieć szans u żadnej z nich.
Jak zdzierać tapetę?
Jak delikatnie zerwać z chłopakiem?
Jak zerwać z chłopakiem którego kocham?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Ostrzeżenia
  • Po zerwaniu nie udawaj, że jej nie znasz. Normalnie się przywitaj jak ją spotkasz, zapytaj co u niej, opowiedz jakiś dowcip. Bądź dla niej miły i spraw, aby wiedziała, że nadal jesteś jej kolegą.
Wskazówki
  • Postaw się na jej miejscu i wyobraź sobie jak ona mówi te słowa, które ty właśnie planujesz jej powiedzieć.
  • Nie ignoruj jej.
Przeczytaj teraz: Jak zapomnieć o chłopaku?
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

M. - 2012-07-30
Z tym opowiadaniem dowcipu dziewczynie z którą się zerwało to chyba nie najlepszy pomysł.
Jeżeli jej zależało, to po dowcipie będzie jej przykro i tyle.
Po tym jak już ostatnie pudełko chusteczek zostało zużyte a łzy wyschły zaczynasz się zastanawiać: I co teraz? Jeszcze...
Jak dojść do siebie po rozstaniu?
Po tym jak już ostatnie pudełko chusteczek zostało...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub