Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Zaburzenia Lękowe > Jak leczyć nerwicę wegetatywną?
Jak leczyć nerwicę wegetatywną?

Jak leczyć nerwicę wegetatywną?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (341 ocen)
Oceń 
Nerwica wegetatywna to choroba układu nerwowego. Nieraz zauważamy, że z naszym organizmem dzieje się coś niedobrego, ale nie wiemy co może być tego przyczyną. Najczęściej są to zaburzenia na tle nerwowym. Życie w stresie i ciągłym biegu tylko przyczynia się do powstawania nerwicy i nasila jej przebieg. Jeśli chcesz walczyć z nerwicą wegetatywną i prawidłowo ją zdiagnozować, przeczytaj poniższe wskazówki.
1
Nerwica wegetatywna to choroba, w wyniku której następują zaburzenia funkcji narządów oraz całych układów. Powstaje ona na tle nerwowym. Występuje wówczas, gdy zaburzenia wegetatywne dominują w całym obrazie choroby. Zaobserwować można zaburzenia funkcjonowania układu pokarmowego, krążenia, oddechowego i moczowego.
2
Ten typ nerwicy charakteryzuje się zmiennością i różnorodnością objawów. Główne objawy nerwicy wegetatywnej to: nadmierne pocenie się, kołatanie serca, ból brzucha, drżenie rąk, ciągłe czerwienienie się pod wpływem stresu, duszności, zawroty głowy, drętwienie palców lub nawet całych kończyn, nudności oraz biegunka. W niektórych przypadkach może wystąpić omdlenie lub nawet dłuższa utrata przytomności.
3
Osoby chore na nerwicę wegetatywną odczuwają ciągły lęk i niepokój, są drażliwe i wybuchowe. Są to osoby skupiające się tylko na sobie, mające częste wahania nastroju. Niektórzy mogą również przejawiać nieuzasadnione fobie.
Jak leczyć globus histericus?
Jak wyjść z depresji?
Jak leczyć depresję bez leków?
Jak się wyciszyć?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak walczyć z nerwicą?
 2.9/5 (341 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

matijen - 2013-10-24
Oto mój sposób - woda "Jan", można kupić w kartonach 5L w markecie Carefour. Wizyta u dentysty, usunięcie ósemek oraz leczenie pozostałych zepsutych zębów. Można poprosić o antybiotyk Dalacin C ponieważ bakterie gnilne z zębów potrafią zakazić cały organizm. Jedzcie czosnek, śliwki, sok z marchewki. Absolutnie musicie odstawić kawę i alkohol. Pijcie miętę, wogóle zastąpcie herbaty miętą - automatycznie odstawicie cukier bo mięty nie trzeba słodzić. Chodźcie na basen i saunę, spacery po lesie. Wiem, że ciężko jest wyjść wogóle z domu tym bardziej, że idze zima a zimą objawy się nasilają. Więc w okresie zimowym dobrze jest mieć jakąś lampkę i często przesiadywać w jej obecności. Jeśli nie będziecie mogli wstać z łóźka i objawy będą silne można mieć przy sobie belargot, najlepiej od razu dwie tabletki.
nerwusek - 2013-04-29
DUZO DUZO wody MUSZYNIANKI. Ja pije do 3 ,4 litrow tej wody dzienie . jak po wypiciu lyku dwoch nie czujesz poprawy wypij wiecej a bedzie lepiej. Trzeba pic codzienie a bedzie lepiej. Jesli poczujesz ze znowu cie lapie wypij znowu itd itd. Woda jest naprawde super. Masz nerwice sproboj a bedzie lepiej. JA NIE REKLAMA tylko taki jak ty czyli znerwicowany bez powodow. ALE WODA JEST OK. MUSZYNIANKA A NIE NP.MUSZYNA. Trzymka
paweł - 2013-04-22
Metody leczenia które nic nie dadzą. Od 15 lat daje się nabierać, na niby lekarzy wydałem już ok. 250 000 tyś zł i nic. Leki jak dobrze dobrane to na jakiś czas pomogą ukoić nerwy, jak przestaniesz brać to na 99,99% to wraca a skutki uboczne po trzech latach brania -katastrofa. Psychoterapia pomaga uporządkować sprawy i daje możliwość wygadania się, jest pomocna ale wyleczyć może tylko (moim zdaniem) te lekkie przypadki. Poza tym jest oczywiście droga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100,150 zł za godz. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co mogę powiedzieć po 15 stu latach leczenia i wypróbowaniu wszystkiego, no cóż pozostaje mi chyba do końca życia być po prostu wariatem któremu trzęsą się ręce, serce wali jak oszalałe, cierpienie psychiczne nie pozwala cieszyć się życiem itd.i hwd:) AAAAAAAAAAAA wiecie co na pewno pomaga, ćwiczenia fizyczne, medytacja, dieta i rozwiązywanie problemów na piśmie!!! gdyby nie to .............. pozdrawiam
efi5 - 2013-04-20
Aby zmniejszyć skutki nerwicy wegetatywnej dobrzej jest zastosować technikę behawioralną.Być może nie usunie natychmiast nerwicy , ale pozwoli zmniejszyć jej uciążliwe skutki.Dobrze zrobi także zmiana nawyków tak żywieniowych jak i zachowania.Polecam spacery, rysowanie, malowanie, taniec i terapię w obecności psychologa-nie ma się czego wstydzić, bo to jest rodzaj pomocy dla osoby chorej czyli niesienie ulgi.
Lekarze - 2011-02-07
To jest typowy przyklad metody nowoczesnego (prymitywnego) leczenia. Lekarzelecza Cie od nadcisnienia i NIE WYLECZA! Poniewaz nie lecza Cie od nerwicy.
To jest przyklad POWSZECHNEGO leczenia OBJAWOWEGO a NIE PRZYCZYNOWEGO.
maciekb - 2010-03-23
Znaczy się, że mnie dopadła taka nerwica. Może nie mam dokładnie wszystkich wymienionych tutaj objawów ale większość potwierdza się. Mam rozwalony żołądek, często w nocy budzi mnie wysokie ciśnienie (200/130), troszkę pospaceruję po pokoju, odbije mi się i ciśnienie spada samo. Tak samo jest jak siedzę w samochodzie, lub w podobnej pozycji wymuszonej, ucisk na żołądek powoduje skok ciśnienia do 190/130. Oczywiście biorę leki na nadciśnienie.
Wszelkie zaburzenia nerwicowe są w naszych czasach uważane już za chorobę społeczną. Często nawet nie zdajemy sobie...
Jakie są najczęstsze objawy nerwicy serca?
Wszelkie zaburzenia nerwicowe są w naszych czasach uważane...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub