Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Spotkania i Zjazdy > Inne Spotkania > Jak złożyć sziszę?
Jak złożyć sziszę?

Jak złożyć sziszę?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Zdecydowałeś się na zakup swojej pierwszej sziszy? Zanim jednak dojdzie do jej "chrztu" należy ją odpowiednio złożyć. Z uwagi, że fajka wodna składa się z wielu elementów, osoby niedoświadczone mogą mieć pewien problem z jej złożeniem. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku złożyć fajkę wodną.
1
składanie sziszy 1
Na dzban nałóż uszczelkę. Powinna ona szczelnie przylegać do ścianek dzbana. Teraz nałóż cały korpus wkładając rurkę od korpusu do uszczelki i mocno ją dociskając do środka.
2
składanie sziszy 2
Na korpus nałóż talerzyk na popiół.
3
składanie sziszy 3
Włóż do adaptera uszczelkę a następie wąż. Na koniec węża nałóż ustnik. Ustnik nie jest konieczny jednak jeśli zamierzasz palić sziszę w towarzystwie, wówczas osobisty ustnik przyda się jeśli nie chcesz się niczym zarazić.
4
składanie sziszy 4
Załóż zaworek.
5
składanie sziszy 5
Sprawdź szczelność sziszy poprzez zatkanie palcem rurki znajdującej się na górze korpusu i wciągnięcie powietrza poprzez węża. Nie powinno ci się udać wciągnąć choć odrobiny powietrze. Jeśli twoja szisza ma zaworek to sprawdź czy dym jest odprowadzany poprzez dmuchnięcie w fajkę. Podczas dmuchania powietrze ze środka fajki powinno wydostawać się przez zaworek (podczas palenia sziszy odprowadza się w ten sposób nadmiaru dymu z sziszy).
6
składanie sziszy 6
Wyciągnij uszczelkę razem z korpusem z dzbana i nalej do niego wody. Wody powinno być tyle, aby rurka z korpusa była zanurzona około 2-3 cm.
Jak palić fajkę wodną?
Jak polepszyć smak sziszy?
Jak prawidłowo nakryć do stołu?
Jak nie bać się horrorów?
Wskazówki
  • Aby uniknąć wypadku (węgielek może spaść z cybucha) dobrze jest zaopatrzyć się w komin (osłonkę).
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak palić fajkę wodną?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

A. - 2012-10-22
Witam, zawodowo interesuję się fajkami i nie mogę przejść obojętnie obok bijącego w oczy błędu... To, coś nazwał "cybuchem" w rzeczywistości jest "główką fajki" gdyż tam nabijamy tytoń, a to, coś nazwał "wężem" jest niczym innym jak cybuchem elastycznym. Wypadałoby takie podstawy znać a nie szerzyć bzdury. Pozdrawiam.
Szampan i wino musujące są często podawane z okazji wielkich wydarzeń, takich jak Nowy Rok, wesele, czy rocznica....
Jak podawać szampana?
Szampan i wino musujące są często podawane z okazji wielkich wydarzeń, takich jak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub