Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Spotkania i Zjazdy > Inne Spotkania > Jak złożyć sziszę?
Jak złożyć sziszę?

Jak złożyć sziszę?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Zdecydowałeś się na zakup swojej pierwszej sziszy? Zanim jednak dojdzie do jej "chrztu" należy ją odpowiednio złożyć. Z uwagi, że fajka wodna składa się z wielu elementów, osoby niedoświadczone mogą mieć pewien problem z jej złożeniem. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku złożyć fajkę wodną.
1
składanie sziszy 1
Na dzban nałóż uszczelkę. Powinna ona szczelnie przylegać do ścianek dzbana. Teraz nałóż cały korpus wkładając rurkę od korpusu do uszczelki i mocno ją dociskając do środka.
2
składanie sziszy 2
Na korpus nałóż talerzyk na popiół.
3
składanie sziszy 3
Włóż do adaptera uszczelkę a następie wąż. Na koniec węża nałóż ustnik. Ustnik nie jest konieczny jednak jeśli zamierzasz palić sziszę w towarzystwie, wówczas osobisty ustnik przyda się jeśli nie chcesz się niczym zarazić.
4
składanie sziszy 4
Załóż zaworek.
5
składanie sziszy 5
Sprawdź szczelność sziszy poprzez zatkanie palcem rurki znajdującej się na górze korpusu i wciągnięcie powietrza poprzez węża. Nie powinno ci się udać wciągnąć choć odrobiny powietrze. Jeśli twoja szisza ma zaworek to sprawdź czy dym jest odprowadzany poprzez dmuchnięcie w fajkę. Podczas dmuchania powietrze ze środka fajki powinno wydostawać się przez zaworek (podczas palenia sziszy odprowadza się w ten sposób nadmiaru dymu z sziszy).
6
składanie sziszy 6
Wyciągnij uszczelkę razem z korpusem z dzbana i nalej do niego wody. Wody powinno być tyle, aby rurka z korpusa była zanurzona około 2-3 cm.
Jak palić szisze?
Jak prawidłowo nakryć do stołu?
Jak polepszyć smak sziszy?
Jak nie bać się horrorów?
Wskazówki
  • Aby uniknąć wypadku (węgielek może spaść z cybucha) dobrze jest zaopatrzyć się w komin (osłonkę).
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak palić szisze?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

A. - 2012-10-22
Witam, zawodowo interesuję się fajkami i nie mogę przejść obojętnie obok bijącego w oczy błędu... To, coś nazwał "cybuchem" w rzeczywistości jest "główką fajki" gdyż tam nabijamy tytoń, a to, coś nazwał "wężem" jest niczym innym jak cybuchem elastycznym. Wypadałoby takie podstawy znać a nie szerzyć bzdury. Pozdrawiam.
Fajka wodna popularnie nazywana jest sziszą. Jest to metoda palenia tytoniu, bez bezpośredniego jego spalania. Odbywa...
Jak palić fajkę wodną?
Fajka wodna popularnie nazywana jest sziszą. Jest to metoda palenia tytoniu, bez bezpośredniego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub