Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Dziecka > Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?

Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?

, redaktor Tipy.pl
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
Wybór prezentu nigdy nie jest prosty a w szczególności prezentu dla nastolatka. Jest bez znaczenia czy obdarowywane dziecko jest naszym dzieckiem, czy to nasz bratanek, kuzyn, chrześniak czy wnuk - zawsze chcemy, aby prezent był udany a dziecko miało z niego dużo radości. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla 11-sto latka.
1
Nauka jest ciekawym tematem dla większości chłopców. Można wziąć pod uwagę taki prezent jak domowe planetarium, mikroskop, radio do samodzielnego montażu czy mały zestaw laboratoryjny.
2
Jedenastolatki interesują się również robieniem modeli samochodów, łodzi i samolotów. Kup mu zatem zestaw, który zawiera wszystkie potrzebne przedmioty w tym farby i klej. Jeśli zestaw nie zawiera farb ani kleju sprawdź w instrukcji jakie numery farb będą potrzebne i dokup je osobno.
3
Sprzęt sportowy również cieszy się zainteresowaniem młodych chłopców. Może to być klasyczny prezent jak piłka do siatkówki, kosza czy piłka nożna ale może to być również sprzęt do nurkowania czy nawet gogle narciarskie (pod warunkiem, że dziecko ma już narty).
4
Skateboarding jest również popularny w tej grupie wiekowej. Kup dziecku deskorolkę lub rolki. Do zestawu dołącz kask, ochraniacze na kolana i łokcie. Jeśli nie cierpisz na brak pieniędzy wspaniałym prezentem będzie również skuter.
5
Gry komputerowe działają wprost uzależniająco na chłopców. Kupując grę komputerową sprawdź jednak wymagania sprzętowe - może się okazać, że gra wymaga dość zaawansowanego sprzętu i nie pójdzie na komputerze dziecka. Jeśli na prezent chcesz przeznaczyć większe pieniądze - PlayStation będzie wymarzonym prezentem.
6
Dobrym prezentem dla młodego chłopca będzie również odtwarzacz muzyki. Może to być MP3, MP4 lub jeśli dziecko chodzi często na basen może być to wersja wodoszczelna. Jeśli odtwarzacz muzyczny dziecko już ma pomyśl o głośnikach lub dobrych słuchawkach.
Jak zrobić książkę kucharską?
Jak zrobić quillingowe kwiaty?
Jak zrobić kreatywny upominek dla bliskiej osoby?
Jak ozdobić torebkę na prezent koralikami?
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Kaczka - 2013-11-22
też mi się wydaje, że jednak gry na komputer wygrywają :) ale ostatnio zrobiłam eksperyment i kupiłam synkowi wersję planszową tej gry angry birds i zdecydowanie ją polubił :) a przy okazji wzięłam udział w loterii świątecznej mattela, to może uda mi się coś wygrać i kupię mu kolejną serię tej gry na święta :D
zuziazyl - 2012-12-03
Ja uważam, że pieniądze są równie dobrym rozwiązaniem.
kostek1976 - 2012-11-27
Bardzo się przyda ta porada . Święta niebawem więc prezenty trzeba kupić .
smoker - 2011-12-17
popieram nr 5. Chlopcy w wieku 11 lat uwielbiaja gry na komputer. Sadze jednak, ze prezent typu MP3 lub sprzet sportowy, sa bardziej praktyczne :)
Pamiętacie kultową grę Mario? Ta magnesowa tablica zabierze was w sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa....
Jak zrobić magnesową tablicę z Mario?
Pamiętacie kultową grę Mario? Ta magnesowa tablica...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub