Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Na co dzień > Jak "dodać" sobie wzrostu?

Jak "dodać" sobie wzrostu?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Ukradkiem zazdrośnie zerkasz na wysokie koleżanki bo ubrania dobrze na nich leżą. Wiele osób cierpi na kompleks niskiego wzrostu. Dzieję się tak za sprawą środków masowego przekazu, które narzucają nam jeden określony kanon piękna (długonogiej piękności). Niski wzrost (miał jedyne 169 cm wzrostu) nie przeszkadzał Napoleonowi Bonapartemu w zostaniu wodzem. Poniżej przedstawiam kilka prostych sztuczek, które pomogą wam optycznie wydłużyć sylwetkę.
1
Kupując ubrania wybieraj monochromatyczną paletę barw. Jedna rodzina kolorów od stóp do głów "oszuka" oko i mózg, co sprawi, że będziesz wyglądać "szczupło i długo".
2
Wybieraj ubrania, które nie podzielą Twojej sylwetki na "bloki". Kobiety, wybierajcie długie, wąskie sukienki albo spódnice i spodnie bez pasków.
Mężczyźni: decydujcie się na cienkie paski w tym samym kolorze co spodnie.
3
Wybieraj dopasowane ubrania z szwami i z zaszewkami. Luźniejsze ubrania często poszerzają.
4
Kupuj ubrania w pionowe wzory: cienki paski, widoczne szwy, ciekawe guziki i kontrastujące krawaty.
5
Noś obcasy!
6
Dobra postawa to najłatwiejszy sposób żeby "dodać" sobie wzrostu.
7
Jeśli masz nadwagę, postaraj się, żeby ją zgubić. Szczupły zawsze wygląda na wyższego.
Jak mierzyć się w pasie?
Jak dobrać spodnie dla mężczyzny?
Postępowanie przy zatruciu alkoholowym
Jak wybrać płaszcz zimowy?
Ostrzeżenia
  • Unikaj szerokich pasków i wszystkiego poziomego - skracają sylwetkę.
Wskazówki
  • Dzisiejsze proste kolory i kroje są przyjazne dla wszystkich, którzy chcą być wyżsi. Spódnice do kolan oraz rajstopy i buty w podobnym kolorze pomogą.
  • Spodnie bez mankietów wydłużają sylwetkę.
  • Czapki i wszystko co dodaje wysokości, sprawi, że będziesz "wyższy".
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kiedy przyszła mama dowiaduje się, że ma cukrzycę, zwykle jest bardzo zaskoczona. Myśli: „Jak to? Przecież nigdy nie...
Jak leczyć cukrzycę ciążową?
Kiedy przyszła mama dowiaduje się, że ma cukrzycę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub