Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?
Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (18 ocen)
Oceń 
Atrakcyjność to siła, która przyciąga mężczyzn.Mówi się, że najważniejszy jest wygląd, ale w praktyce bywa inaczej.Nie musisz mieć idealnej figury, ani nieskazitelnej cery.Wykorzystaj więc wskazówki sprawdzone przez miliony kobiet i rozkochuj w sobie facetów. Tego można się nauczyć.
uśmiech, optymizm
1
POKOCHAJ SIEBIE
Możesz mieć idealne rysy, nieskazitelna figurę i piękny uśmiech, ale to nie zagwarantuje Ci,że w oczach mężczyzn będziesz atrakcyjna.Jeśli będziesz narzekać, ze jesteś zbyt gruba, a Twoje włosy są zniszczone itd., nie staniesz się obiektem westchnień. Pewność i świadomość swoich atutów to klucz do męskich serc.Zachowuj się więc, jakbyś nie miała żadnych kompleksów i pozbądź się ich. Uśmiechaj się i krocz pewnie, a nie jeden mężczyzna Ci ulegnie.
2
BĄDŹ SOBĄ
Podpatrz na imprezie, do jakich kobiet lgną mężczyźni.Zauważysz wówczas, że na pewno nie do tych które są nieśmiałe. Zastanów się, jak mogłabyś wzbogacić swoją osobowość i co jeszcze mogłabyś zrobić, aby być bardziej interesującą?Mężczyźni kochają kobiety, które mają swoją pasję i zainteresowania.
3
DBAJ O SIEBIE
Nie bez przyczyny mówi się, że w zdrowym ciele,zdrowy duch.Odżywiaj się zdrowo, wysypiaj się i staraj się regularnie ćwiczyć. To wszystko doda Ci energii i pewności siebie.
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Jak flirtować z facetem?
Jak poderwać chłopaka przez Internet?
Jak odzyskać chłopaka?
Wskazówki
  • Zmień swój wygląd nie dla innych, rób to dla siebie
  • Pokaż, że go akceptujesz.
  • Pamiętaj: Kobiety wychodzą za mąż, gdyż myślą, że ich faceci się zmienią, a oni się nie zmieniają. Faceci poślubiają kobiety, gdyż myślą, że nie będą musieli się zmieniać, a robią to:)
  • Pokaż, że doskonale funkcjonujesz bez faceta
  • Bądź niezależna i pewna siebie
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (18 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

Aniula1982 - 2011-11-22

elika, a nie myślałaś o feromonach? Mam podobny problem jak Ty. Ponieważ te srodki sa bardzo drogie, nie stać mnie na nie, ale własnie znalazłam konkurs, w którym mozna je wygrać. Moze mi się uda??? Oby!!! ZObaczę...

elika - 2011-11-21
Ale co mam zrobić jeżeli nie mam odwagi pokazać swoich uczuć?
nEska176 - 2010-08-18
Według mnie chłopakom podobają się dziewczyny u których zawsze gości na buzi uśmiech.Myśle że faceci nie przepadają za dziewczynami które mają non stop uśmiech jakby cytrynę zjadły.Także dziewczyny pamiętajcie zadbana i uśmiechnięta dziewczyna zawsze da sobie radę i zdobędzie nie jedno męskie serce :).
Pozdrawiam serdecznie ;)).
Gossip - 2010-07-13
Facetom podobają się zawsze zołzy. Im dziewczyna jest bardziej obojętna na początku znajomości tym bardziej przyciąga faceta. Nie wiem dlaczego tak jest ale to zawsze działa.
Każdy, kto przechodził w życiu rozstanie wie, że jest to jedno z najbardziej bolesnych doświadczeń w życiu. Nie tylko...
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Każdy, kto przechodził w życiu rozstanie wie, że jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub