Tutaj jesteś: Motoryzacja > Jazda i Bezpieczeństwo > Bezpieczna Jazda > Jak zapobiegać parowaniu szyb w samochodzie?

Jak zapobiegać parowaniu szyb w samochodzie?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (102 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Zwykle, jeśli szyby w twoim aucie zaczynają parować zawsze znajdzie się jakaś osoba, która chętnie wytrze je swoimi tłustymi rękami. Oczywiście nie jest to najlepsze rozwiązanie na parujące szyby. Szmatka z bawełny czy mikrofibry działa dobrze, jednak ty chciałbyś z pewnością, aby szyby po prostu przestały parować? Nieustannie parujące szyby są niezwykle męczące - w szczególności w zimie, kiedy para zamarza a jej usunięcie nie jest już takie proste.
 2.1/5 (102 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

eliś - 2013-06-27
Mnie chodzi o parowanie szyb w czasie jazdy np.w deszczu?kto da mi radę na 100% skuteczną?mam b.dobre autko/ jak dla mnie/ Ibizę czternastolatkę.
Kondzio - 2013-03-01
Jeśli chodzi o nanopowłokę o której napisał mazi88 to ja na jeden z dwóch swoich samochodów zastosowałem i stwierdzam, że na szybie z nanopowłką na mrozach prawie nie było szronu! Na kombiaku zawsze miałem skrobanie!!
mazi88 - 2013-02-08
Można sprobować nasmarować szybę płynem który daje niewidzialną wycieraczkę. Zewnątrz szyby mi mniej zamarzają a do środka wsadziłem sobie worek taki kilowy (dostałem po znajomości) pochłaniający wilgoć. Można taki samemu zrobić. Np poszewka a do środka zwykły żwirek dla kotów. Spokój z zaparowanymi szyba gwarantowany
skrzacik0007 - 2013-01-25
ja korzystam z płynów z anty fogiem i nie parują... przynajmniej nie mocno
[c] - 2012-12-09
Redaktor: Patryk87, specjalista Tipy.pl

Cholera jasna, rodacy powinni przynajmniej, powtarzam PRZYNAJMNIEJ znać jeden język perfekcyjnie, tj. rodowity. Szlag mnie trafia, jak niekiedy na portalach widzę perełki typu "tą czynność". Nie mówię o fluent english, tylko o naszym ojczystym języku, języku, którego używamy od urodzenia, uczymy się go w szkołach po kilkanaście lat, żeby takich kwiatków nie stawiać. A jeśli już mamy się odwoływać do dysleksji itp. jak ma się udowodnioną, nie powinno się wykonywać zawodów, które są przez nią wykluczone.
reste - 2010-11-06
Co zrobic ? włonczyć?
adam - 2010-01-21
po co do licha takie cieżkie działa?? po co dosypywać czegoś do ukł. chłodzenia? jak jest dziurawy to już mu nic nie pomoże!! zeby SZYBY NIE PAROWALY WTSTARCZY:
zabrzać auto przed jazdą rozebrać się z ubrania zeby nie podróżować jak eskiomos i włonczyć ogrzewanie na 24-26 stopni od czasu do czasu na MAX (HI) i wentylator na 2-4 w taki sposób zapewnimy przepływ przez kabine świerzego i suchego powietrza.... proste? to teraz przyjżyjcie się na codzień ile osób woół nas ma zamarzniete szyby od środka i siedą w pełnym ubraniu bez ogrzewania jak w 126p...
W sklepach roi się od preparatów do odmrażania szyb. Niektóre z nich są swojego rodzaju tłustą mieszanką, która...
Jak zrobić własny odmrażacz do szyb?
W sklepach roi się od preparatów do odmrażania szyb...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub