Jak zdobyć przyjaciół?

Jak zdobyć przyjaciół?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
W byciu wolnym strzelcem są pewne zalety. Ma się mnóstwo czasu na swoje zainteresowania, rozmyślania, czytanie książek, pisanie wierszy i inne formy aktywności twórczej. Jeśli jednak masz już dosyć samotności i rozmów z samym sobą, rozejrzyj się czy w twojej okolicy nie ma ludzi o podobnych do ciebie zainteresowaniach i poglądach. Wiele osób cierpi z powodu samotności i pragnie zdobyć przyjaciół. Rozważ kilka rad, które tu przedstawię, a już wkrótce uda ci się nawiązać silne, długotrwałe przyjaźnie.
4
Rozmawiaj z ludźmi. Nawet jeśli dołączysz do wszystkich klubów i organizacji w twoim mieście, nie zdobędziesz przyjaciół, jeśli nie będziesz się odzywać. Zagadaj do osoby, która siedzi obok ciebie w autobusie, na przerwie, w sklepie. Nie bądź wybredny. Większość z tych rozmów prawdopodobnie skończy się niczym, ale im więcej ich przeprowadzisz, tym łatwiej będzie ci znaleźć kogoś, kto naprawdę zostanie twoim przyjacielem.

Gdy rozmawiasz z innymi zawsze utrzymuj kontakt wzrokowy i uśmiechaj się. Rozmowę możesz zacząć na wiele sposobów:

- standardowo od pogody: np. „No dzisiaj przynajmniej nie pada!”

- od prośby: „Czy możesz pomóc mi z tą torbą, jest strasznie ciężka”

- od komplementu: „Fajne buty. Ostatnio chciałem kupić podobne, ale nie mieli rozmiaru”.

Kontynuuj temat zadając kolejne pytania, nie bądź jednak nachalny – pozwól rozmowie przybrać naturalny tok. Jeśli narzekasz, upewnij się, że druga osoba też nie jest zadowolona z tego samego powodu, we wszystkim co mówisz staraj się znaleźć coś pozytywnego, by rozmowa mogła przybrać lekki, przyjemny ton.
Jak zrobić listę porad dla przyszłej mężatki?
Jak nauczyć się pływać?
Jak zrobić naturalny proszek do prania?
Jak rozpoznać bratnią duszę?
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nikt nie chce przyjaźni w jedną stronę, choć chyba każdy z nas już miał z taką do czynienia. Warto mieć kilku, a...
Jak być prawdziwym przyjacielem?
Nikt nie chce przyjaźni w jedną stronę, choć chyba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub