Jak zdobyć przyjaciół?

Jak zdobyć przyjaciół?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
W byciu wolnym strzelcem są pewne zalety. Ma się mnóstwo czasu na swoje zainteresowania, rozmyślania, czytanie książek, pisanie wierszy i inne formy aktywności twórczej. Jeśli jednak masz już dosyć samotności i rozmów z samym sobą, rozejrzyj się czy w twojej okolicy nie ma ludzi o podobnych do ciebie zainteresowaniach i poglądach. Wiele osób cierpi z powodu samotności i pragnie zdobyć przyjaciół. Rozważ kilka rad, które tu przedstawię, a już wkrótce uda ci się nawiązać silne, długotrwałe przyjaźnie.
4
Rozmawiaj z ludźmi. Nawet jeśli dołączysz do wszystkich klubów i organizacji w twoim mieście, nie zdobędziesz przyjaciół, jeśli nie będziesz się odzywać. Zagadaj do osoby, która siedzi obok ciebie w autobusie, na przerwie, w sklepie. Nie bądź wybredny. Większość z tych rozmów prawdopodobnie skończy się niczym, ale im więcej ich przeprowadzisz, tym łatwiej będzie ci znaleźć kogoś, kto naprawdę zostanie twoim przyjacielem.

Gdy rozmawiasz z innymi zawsze utrzymuj kontakt wzrokowy i uśmiechaj się. Rozmowę możesz zacząć na wiele sposobów:

- standardowo od pogody: np. „No dzisiaj przynajmniej nie pada!”

- od prośby: „Czy możesz pomóc mi z tą torbą, jest strasznie ciężka”

- od komplementu: „Fajne buty. Ostatnio chciałem kupić podobne, ale nie mieli rozmiaru”.

Kontynuuj temat zadając kolejne pytania, nie bądź jednak nachalny – pozwól rozmowie przybrać naturalny tok. Jeśli narzekasz, upewnij się, że druga osoba też nie jest zadowolona z tego samego powodu, we wszystkim co mówisz staraj się znaleźć coś pozytywnego, by rozmowa mogła przybrać lekki, przyjemny ton.
Jak zrobić kartki bożonarodzeniowe z wyskakującą choinką?
Jak sprawdzić czy pies jest zdrowy?
Jak zrobić prezent dla dziadka?
Jak odzyskać zaufanie przyjaciela?
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wszyscy marzymy o przyjaźni, miłości i zrozumieniu drugiej osoby. Można to osiągnąć poprzez znalezienie swojej bratniej...
Jak rozpoznać bratnią duszę?
Wszyscy marzymy o przyjaźni, miłości i zrozumieniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub