Jak zdobyć przyjaciół?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
W byciu wolnym strzelcem są pewne zalety. Ma się mnóstwo czasu na swoje zainteresowania, rozmyślania, czytanie książek, pisanie wierszy i inne formy aktywności twórczej. Jeśli jednak masz już dosyć samotności i rozmów z samym sobą, rozejrzyj się czy w twojej okolicy nie ma ludzi o podobnych do ciebie zainteresowaniach i poglądach. Wiele osób cierpi z powodu samotności i pragnie zdobyć przyjaciół. Rozważ kilka rad, które tu przedstawię, a już wkrótce uda ci się nawiązać silne, długotrwałe przyjaźnie.
1
Spędzaj więcej czasu wśród innych ludzi. Jeśli chcesz mieć przyjaciół musisz najpierw znaleźć się w miejscach, w których możesz ich spotkać. Nikt nowy nie zapuka do twoich drzwi, gdy ty będziesz oglądać ulubiony serial w telewizji. Dołącz do klubów lub organizacji zrzeszających ludzi o zainteresowaniach podobnych do twoich. Wspólne zainteresowania pozwolą łatwiej nawiązać rozmowę, choć w praktyce częściej zdarza się, że przyjaciółmi zostają ludzie nie mający ze sobą nic wspólnego.
2
Korzystaj z serwisów społecznościowych takich jak Nasza-Klasa czy Facebook, a także z komunikatorów internetowych i chatów. Pamiętaj jednak, żeby nie ograniczać przyjaźni tylko do sieci. Wychodź z domu, spotykaj się z ludźmi i nawiązuj nie tylko przyjaźnie wirtualne, ale przede wszystkim realne.
3
Jeśli lubisz uprawiać sport, dołącz do drużyny sportowej i dziel się z innymi twoją pasją. Jeśli z natury lubisz nieść pomoc potrzebującym, zostań wolontariuszem w jakiejś organizacji, a na pewno spotkasz tam ludzi o poglądach takich jak twoje.
Jak rozpoznać uzależnienie od kokainy?
Jak być lubianym?
Jak się pogodzić po kłótni?
Jak pocieszyć zdradzoną przyjaciółkę?
strona 1 z 3następna >
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak odzyskać zaufanie przyjaciela?
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą łatwo zerwać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub